SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Gisteravond bijna niks.. alleen een beetje de top 2000 geluisterd en op de bank gezeten. Daarna ben ik naar de feesttent geweest in ons dorp. Mijn broer was er met een aantal anderen. Daar heb ik een beetje gedanst maar voor de rest niet veel. De muziek was zo hard dat ik heel hard moest schreeuwen om me verstaanbaar te maken.quote:![]()
Suarez
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
pollos hermanos aan het kijkenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
kut perAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Assaidi wel in vorm zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aardige golasso van Oscar. Of ja, de assist van Hazard eigenlijkHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
BendtnerrrrrrrrrrrrrrAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een kut TOTW. Thiago Neves LM
Al zal ik mijn oude Valencia held Soldado vast wel weer gaan proberen, wel raar dat die een IF krijgt met alleen een gescoorde penalty.
![]()
Waarom zit Soldado eigenlijk in het TOTW, hij heeft alleen een penalty gescoord toch?
tevens Walcott 2-0![]()
![]()
theoooooooooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mertesacker had alleen een clean sheet maar dat was dus al genoeg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:49 schreef Freire het volgende:
Waarom zit Soldado eigenlijk in het TOTW, hij heeft alleen een penalty gescoord toch?
tevens Walcott 2-0![]()
Ik ben me een partij aan de schijterij vandaag pff
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Waarschijnlijk hetzelfde als zijn NIF, die supersnelle spelers maken ze meestal niet nog sneller.quote:![]()
![]()
bohhhh fransen![]()
fap fap fap. maken tijdens TOTYPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
kaboulquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:23 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
bohhhh fransen![]()
fap fap fap. maken tijdens TOTY![]()
Nice, ik heb mijn IF Hazard straks voor 150k meer kunnen verkopen dan de huidige laagste BIN
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net de Oudejaarsconference van Theo Maassen terug gekeken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hehe, die van de Kanker stichting was mooiquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:47 schreef DuTank het volgende:
Net de Oudejaarsconference van Theo Maassen terug gekeken.![]()
Hahah ja, of Mohahamedquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hehe, die van de Kanker stichting was mooi
IF EriksennnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF halen tegen united dat kan iedereen op dit momentquote:
#FreeTrapz![]()
Die hele impact engine verneukt vaak de game, wat krijg ik de laatste tijd veel onterechte penals..
zowel voor als tegen..
soms lopen ze gewoon licht tegen elkaar aan en de speler krijgt rood en een penal![]()
![]()
fixedquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Downstar het volgende:
Die hele impact engine verneukte vaak de game, wat krijg ik de laatste tijd veel onterechte penals..
zowel voor als tegen..
soms lopen ze gewoon licht tegen elkaar aan en de speler krijgt rood en een penalHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hahah nouja ik vind hem opzich verder wel primaquote:
bugs waar ik me in vorige delen aan ergerde heb ik nu niet zo heel erg..
maar die rode kaarten/penals maken de game wel verneukt ja xD![]()
herkenbaarquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef Zhano het volgende:
Zo te zien heb ik vannacht een 100k pack gekocht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gelukkig geen pack gehaald..![]()
ik zag bij een kameraad ook een pack, Schurrle en David luiz beste spelers![]()
![]()
![]()
en een meuk meer in je club waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef Zhano het volgende:
Zo te zien heb ik vannacht een 100k pack gekocht
#FreeTrapz![]()
Marcelo beste speler hier. En dan Walker nog, rest discard + max 200cquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb wel Marcelo en Dani Alves, dus niet helemaal verneukt maar schiet er wel 50k bij in.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vidal en iscoquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Marcelo beste speler hier. En dan Walker nog, rest discard + max 200c![]()
bruikbare maar gehouden voor een leuk teampiePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ajax principe akkoord mbt Amrabat volgens de Turkse media las ik?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn record was in FUT12 nog zo goed.. toen kwam ik ze nog vaak tegen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:07 schreef Zhano het volgende:
Enige wat ik nog tegenkom in FUT12 zijn bronze starterteamsDS2, grijp je kans
![]()
Mijn geluid stond zacht. Lekker voor je, sukkeltje.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajax principe akkoord mbt Amrabat volgens de Turkse media las ik?twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 01-01-2014 om 12:37:01Transfermarkt is net open en 1e gerucht rond #Ajax kan prullenbak al in: bericht in Turkse pers over akkoord met Amrabat is onzin reageer retweet
![]()
heb je hem daar ff te pakken zegquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn geluid stond zacht. Lekker voor je, sukkeltje.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 01-01-2014 om 12:37:01Transfermarkt is net open en 1e gerucht rond #Ajax kan prullenbak al in: bericht in Turkse pers over akkoord met Amrabat is onzin reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn geluid stond zacht. Lekker voor je, sukkeltje.
Ik denk niet dat Ajax 4M euro + jaarlijks 1M+ wilt uitgeven aan Amrabat. Past niet echt in het nieuwe beleid dat ze daar voeren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajax principe akkoord mbt Amrabat volgens de Turkse media las ik?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ben hem ook aan het terugkijken nuquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:47 schreef DuTank het volgende:
Net de Oudejaarsconference van Theo Maassen terug gekeken.![]()
![]()
Vond 'm leuker dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben hem ook aan het terugkijken nu
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nu ook maar even kijken. Hij komt op met Arctic Monkeys, dat is al +1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet wel kunnen vind ik. Supporters van de clubs door elkaar. Jammer dat dat dus niet kanquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:08 schreef Zhano het volgende:
https://vine.co/v/hVj2vWThPVE
Haha, lullo..
Dit is gewoon een ManU supporter met zo'n half-om-half sjaal. Hij kust het verkeerde deel...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Moet wel kunnen vind ik. Supporters van de clubs door elkaar. Jammer dat dat dus niet kan.
![]()
Ooh hahahahquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit is gewoon een ManU supporter met zo'n half-om-half sjaal. Hij kust het verkeerde deel...
Die grap over Dolf Janssenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Nu ook maar even kijken. Hij komt op met Arctic Monkeys, dat is al +1![]()
![]()
Erg sterk tot nu toe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die was ook mooi ja. Erge is, hij heeft nog gelijk ook. Ik zat toen met die draak in de trein.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die grap over Dolf Janssen![]()
![]()
Erg sterk tot nu toe![]()
"Hey Theo, kijk maar wat je ermee doet hè"
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aka Bayern-BvB hybrid.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef JaafkeGB het volgende:
Mijn dirty-german team
[ afbeelding ]![]()
Speler met speciale kwaliteiten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef Zhano het volgende:
Porto huurt Quaresma tot eind van het seizoen
golddiggers hequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
Die vriendin van Downie is niet eens zo verkeerdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Koquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef Zhano het volgende:
Wie zouden jullie geven? De vriendin van van Gerwen of de dochter van Wright?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, waarom is dat?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:51 schreef Freire het volgende:
Ze zingen ook bij elke wedstrijd Yaya en Kolo Toure toe geloof ik![]()
![]()
Ze zingen ook tututututududududtutuduuuuu EIND-HO-VEN!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Darten, zo ongeveer de enige sport waar je elke dag in de kroeg een pak shag kan roken en boven de 100kg wegen.
Is wel iets voor mij
#tradenalschevyquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Wut, vanmiddag een paar gekocht voor onder de 65k en nu al dit?
edit. lol hij staat er gewoon nog massaal op voor 70k![]()
Oh, sowieso die chick van van Gerwen... Zag net die dochter van Wright recht van voren, die kon wel eens triangel spelen.![]()
#tradenalsChasequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Wut, vanmiddag een paar gekocht voor onder de 65k en nu al dit?
edit. lol hij staat er gewoon nog massaal op voor 70k, wie koopt zoiets nou voor veel te veel![]()
![]()
Was gewoon op de TP dumpen en voor belachelijke prijs er op zetten, omdat je anders steeds niet kan inloggen op de console door de duplicates. Nooit gedacht hem voor die prijs te verkopen (nu al), heb er nog een stuk of 5 staan.![]()
Lekker tochquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:06 schreef DutchSL het volgende:
Was gewoon op de TP dumpen en voor belachelijke prijs er op zetten, omdat je anders steeds niet kan inloggen op de console door de duplicates. Nooit gedacht hem voor die prijs te verkopen (nu al), heb er nog een stuk of 5 staan.![]()
![]()
Wat korte stukjes van gezien, maar het zijn voornamelijk highlights van het afgelopen jaar. Ik zou m niet nu nog gaan kijken ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef DutchSL het volgende:
Was die oudejaarsaflevering van VI nog het bekijken waard?![]()
![]()
Ik was er aan begonnen maar ik ben nu Hans Liberg (quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat korte stukjes van gezien, maar het zijn voornamelijk highlights van het afgelopen jaar. Ik zou m niet nu nog gaan kijken ofzo) aan het kijken en straks MotD.
![]()
Je bent er wel erg trots op dat je in een tokkiebuurt woont.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:31 schreef DutchSL het volgende:
Ik hoor gescheeuw bij de tokkies van hier achter, dus die pijltjesgooier zal wel gewonnen hebben.![]()
bij jou zit er ook geen plezier in he. Altijd van die zure reactiesquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:31 schreef DutchSL het volgende:
Ik hoor gescheeuw bij de tokkies van hier achter, dus die pijltjesgooier zal wel gewonnen hebben.Feyenoord Rotterdam![]()
Hij heeft het emostokje van je overgenomen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
bij jou zit er ook geen plezier in he. Altijd van die zure reacties
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij heeft het emostokje van je overgenomen.
Ik heb mijn One laten ketsen op de stenen vannacht. Behuizing een deel beschadigd en een hoekje kapot. Gelukkig mijn scherm niet
Feyenoord Rotterdam![]()
Heb je behoorlijk mazzel nog. Geen case dus?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik heb mijn One laten ketsen op de stenen vannacht. Behuizing een deel beschadigd en een hoekje kapot. Gelukkig mijn scherm niet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 01-01-2014 om 23:30:53MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE! WINNAAR FINALE WK DARTS!! GRANDIOOS!!! RIDDEREN DIE MAN! #RTL7DARTS reageer retweet
![]()
![]()
Nope, misschien eentje kopen dan maar. Alleen zo'n dun hoesje had niks geholpen denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je behoorlijk mazzel nog. Geen case dus?Feyenoord Rotterdam![]()
Als jullie dit al zuur en emo noemenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
bij jou zit er ook geen plezier in he. Altijd van die zure reacties![]()
![]()
Negatief past er denk ik het best bijquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als jullie dit al zuur en emo noemen![]()
![]()
Hey een vraagje hoe kan je een andere commentator kiezen tijdens een wedstrijd? Ik was al naar teammanagement/teaminstellingen gegaan.
En dan was ik naar audio gegaan, maar daar zie ik dat ik hem niet kan veranderen. Hij staat nu op Nederlands.
![]()
Wat negatief zeg. Ze doet haar best toch. Emo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:52 schreef Zhano het volgende:
Bied iemand Engelse lessen aan op MP, post een tevreden klant dit:
[ afbeelding ]
Daar ben je blij mee![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tijdens de wedstrijd kan het niet, probeer het eens in het hoofdmenuquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:53 schreef superky het volgende:
Hey een vraagje hoe kan je een andere commentator kiezen tijdens een wedstrijd? Ik was al naar teammanagement/teaminstellingen gegaan.
En dan was ik naar audio gegaan, maar daar zie ik dat ik hem niet kan veranderen. Hij staat nu op Nederlands.
![]()
Rustig aan ouwequote:Op woensdag 1 januari 2014 23:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat negatief zeg. Ze doet haar best toch. Emo.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:52 schreef Zhano het volgende:
Bied iemand Engelse lessen aan op MP, post een tevreden klant dit:
[ afbeelding ]
Daar ben je blij mee
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het was ook niet tijdens de wedstrijd, maar vóór de wedstrijd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd kan het niet, probeer het eens in het hoofdmenu![]()
![]()
Sherlock
is weer begonnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
idd jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:11 schreef Zhano het volgende:
Die Bep van de TV draait doorIk dacht eerst dat het een typetje was.
En Dione Stax was weer![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je moet nog verder terug naar het hoofdmenu, voordat je überhaupt een gamemode hebt aangezet. Dus dat menu als je FIFA net hebt opgestart.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:06 schreef superky het volgende:
[..]
Het was ook niet tijdens de wedstrijd, maar vóór de wedstrijd.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Per
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah ok zal het verder uitzoeken thx!quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet nog verder terug naar het hoofdmenu, voordat je überhaupt een gamemode hebt aangezet. Dus dat menu als je FIFA net hebt opgestart.![]()
toevallig eerste 2 eps gezien vndaagquote:vind het eerlijk gezegd best tegenvallen na al die goede reacties en hoge imdb score. goede serie daar niet van, maar niet zo veel beter dan de meeste detectives. so far iig
tegenvallen wat overdreven, maar niet zo goed als ik verwacht had'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het is wel echt tof, maar wel een beetje traag. Ik vond Luther wel beter.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
toevallig eerste 2 eps gezien vndaagvind het eerlijk gezegd best tegenvallen na al die goede reacties en hoge imdb score. goede serie daar niet van, maar niet zo veel beter dan de meeste detectives. so far iig
tegenvallen wat overdreven, maar niet zo goed als ik verwacht hadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dione.quote:Ik vroeg net nog aan m'n pa hoe zij ook alweer heette.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
yup same, vind dit gewoon een beetje lijken op the mentalist enzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is wel echt tof, maar wel een beetje traag. Ik vond Luther wel beter.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En, wist hij het?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dione.Ik vroeg net nog aan m'n pa hoe zij ook alweer heette.
![]()
waarom nou weer zo'n seksueel innuendo erin wtf man deze dame moet je gewoon een puppy voor haar verjaardag geven en ontbijt op bed met deze mevrouw heb je geen seks maar dineetjes bij kaarslichtquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ok sorryquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
waarom nou weer zo'n seksueel innuendo erin wtf man deze dame moet je gewoon een puppy voor haar verjaardag geven en ontbijt op bed met deze mevrouw heb je geen seks maar dineetjes bij kaarslicht![]()
homoquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
waarom nou weer zo'n seksueel innuendo erin wtf man deze dame moet je gewoon een puppy voor haar verjaardag geven en ontbijt op bed met deze mevrouw heb je geen seks maar dineetjes bij kaarslichtSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iemand een glazen bol bij de hand? Ik wil weten wat de bodemprijs van SIF Hazard zal zijn. BVDAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die lijkt me wel nice ga ik ook maken!quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:50 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw team gemacht, moet toch iets doen met die Balotelli en Boateng die in mijn club zitten.
Als het bevalt nog Neuer + J.Boateng kopen ten koste van Adler en de minste van de twee Schalke CB's (Matip lijkt me eigenlijk beter dan die standaard-Santana).![]()
Sulleyquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:50 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw team gemacht, moet toch iets doen met die Balotelli en Boateng die in mijn club zitten.
Als het bevalt nog Neuer + J.Boateng kopen ten koste van Adler en de minste van de twee Schalke CB's (Matip lijkt me eigenlijk beter dan die standaard-Santana).![]()
![]()
Virusscanner is al 2 uur bezig, waar meer dan de helft met de map met faces voor FMMeteen maar ff verwijderen, doen het toch niet.
![]()
Wattan? Ik zie het nergens. P A N I C !quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:21 schreef ThadCastle het volgende:
Zicu en Nounkeu worden zero weight![]()
Karabukspor en Zicu naar konyasporquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wattan? Ik zie het nergens. P A N I C !![]()
2013quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Damjanovic uit het spel![]()
![]()
nou en nu vinden ze echt plaats, en dus ook in futquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef Zhano het volgende:
Zit ie een beetje alle transfers die al maanden besloten zijn te plaatsen hoor![]()
De helft gaat er toch niet in zitten johquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nou en nu vinden ze echt plaats, en dus ook in fut![]()
![]()
Een hoop populaire MLS bronzes die van club wisselen (of naar Mexico verhuizen). O.a. Villarreal, Farfan, Attakora, Baptiste, Eddie Johnson (silver dan).![]()
Ik ben benieuwd of EA dit jaar niet zo lui is met transfers.. vanmiddag maar even de prijzen van Nounkeu en Zicu checken.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In 2014 misschien een CD'tje nodig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
......................
![]()
![]()
..........
![]()
......................
..........
..........
.......................
..........
..........
-......................
..........
..........
![]()
![]()
-.
![]()
![]()
..........
![]()
![]()
echt grappig.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Notorious B.I.G. is toch al een tijdje dood?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Werken op 2 januari.
e1: Neves LM
e2:![]()
![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door MrvanTrapZ op 02-01-2014 10:22:40 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Theoquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Werken op 2 januari.
e1: Neves LM
e2:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
je gaat hem weer tegen komen hoor bij alle 14 jarige engelse koters.
maar een knappe voorzet geven kan hij dan weer net niet
#FreeTrapz![]()
Run Theo, runquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Theo![]()
maar een knappe voorzet geven kan hij dan weer net niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hopelijk is hij 500k+.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Theo![]()
maar een knappe voorzet geven kan hij dan weer net niet150k
Vanavond weer Wie is de mol
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je mist fernandinho nog op cm vies pacesletjequote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gisteravond naar 13 jaar Wie is de mol gekeken. Dat was al weer leuk om erin te komenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jizzzzquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je mist fernandinho nog op cm vies pacesletje
remy op ST zeker. sinclair op LW en gaan.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die Engels gisteren van v. Gerwen![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Does liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Does lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Echt een goede deal.
Boi him nauw.
(PS3)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ei heffent got dze koins dzoe boi him nouw.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een goede deal.
Boi him nauw.
(PS3)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Thets a sjeem, bekus Its uh ferry goed diel yes.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ei heffent got dze koins dzoe boi him nouw.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weet ik niet zeker. Vaak zie je IF's gedurende de week dat ze in TOTW zitten nog flink dalen. Het kan nu een goede deal zijn, maar morgen misschien al niet meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thets a sjeem, bekus Its uh ferry goed diel yes.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Seem problem es Dreetje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb bij FUT continu deze melding:
[ afbeelding ]
maakt niet uit hoeveel filters of wat ik zoek.
Bent?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gelijk doorverkopen voor de easy 6k profit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker. Vaak zie je IF's gedurende de week dat ze in TOTW zitten nog flink dalen. Het kan nu een goede deal zijn, maar morgen misschien al niet meer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sorry,quote:
Zelfde probleem als Dreetje .. misschien een ban?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mmm. denk het niet. Zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry,
Zelfde probleem als Dreetje .. misschien een ban?Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Speelt minder lekker dan ik hoopte.. Cavani maar vervangen met sterling..Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
Precies. Lekker blijven rennen man.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:46 schreef xSoDx het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt minder lekker dan ik hoopte.. Cavani maar vervangen met sterling..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Lekker blijven rennen man.
Ik probeer juist niet zoveel pace te gebruiken en het voetballend op te lossen.. (geen cross / pace abuse want daar heb ik zelf een tyfus hekel aan..)
Lucas voor de chem met cavani en Young omdat Sterling toch wel een beetje erg bagger was..
Jij betere ideeën dan?Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
Ja!quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:52 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Ik probeer juist niet zoveel pace te gebruiken en het voetballend op te lossen.. (geen cross / pace abuse want daar heb ik zelf een tyfus hekel aan..)
Lucas voor de chem met cavani en Young omdat Sterling toch wel een beetje erg bagger was..
Jij betere ideeën dan?![]()
![]()
Als Cavani zo bagger is, vervang hem en Lucas dan gewoon door BPL spelers. Nani is een eindbaas op RM, dan kun je als spits nog allerlei goede spelers uitzoeken. Jovetic vind ik fijn spelen, Benteke en IF Adebayor zijn opties...maar er zijn nog een stuk of 10 andere goede BPL-spitsen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:52 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Jij betere ideeën dan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jovetic speelde echt héél slecht voor me. Zelfde als IF Adebayorquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als Cavani zo bagger is, vervang hem en Lucas dan gewoon door BPL spelers. Nani is een eindbaas op RM, dan kun je als spits nog allerlei goede spelers uitzoeken. Jovetic vind ik fijn spelen, Benteke en IF Adebayor zijn opties...maar er zijn nog een stuk of 10 andere goede BPL-spitsen.![]()
![]()
Ieder zijn spelstijl. Ik wil alleen maar zeggen dat er in de BPL voor iedere spelstijl wel een of meerdere goede spitsen zijn; keuze te overquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:56 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jovetic speelde echt héél slecht voor me. Zelfde als IF Adebayor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt wel ja, maar hoe kun jij goed spelen met Jovetic dan? En welke formatie gebruikte je hem in?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zijn spelstijl. Ik wil alleen maar zeggen dat er in de BPL voor iedere spelstijl wel een of meerdere goede spitsen zijn; keuze te over![]()
Cavani werd pas bagger toen ik Suarez er naast had gezet..quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als Cavani zo bagger is, vervang hem en Lucas dan gewoon door BPL spelers. Nani is een eindbaas op RM, dan kun je als spits nog allerlei goede spelers uitzoeken. Jovetic vind ik fijn spelen, Benteke en IF Adebayor zijn opties...maar er zijn nog een stuk of 10 andere goede BPL-spitsen.![]()
Benteke juist verkocht omdat het wel heel erg makkelijk ging.. (elke cross was bijna wel een goal..)
Ik wou em een beetje hybrid houden tbh
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
41212. Eerst met Benteke samen in de spits, nu met Adebayor. Ik vind hem een fijne, behendige spits. Ideaal naast een grote sterke spits dus. En ik probeer vooral veel te combineren, korte passjes.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar hoe kun jij goed spelen met Jovetic dan? En welke formatie gebruikte je hem in?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:43 schreef Topiek het volgende:
Gister IF Melo en IF Figueroa in 1 pakketje
Oh wacht, FUT op de PC
FUT op PC.
Hoeveel betaal je voor IF Pelle? 300.000?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
FUT op de Gameboyquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FUT op PC.
Hoeveel betaal je voor IF Pelle? 300.000?
20kquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FUT op PC.
Hoeveel betaal je voor IF Pelle? 300.000?![]()
Nou lekker handelen dan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:20 schreef Topiek het volgende:
Kom haten dan, heel veel prijzen op de PC zijn nu goedkoper dan op de consoles.
FUT op PC.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:20 schreef Topiek het volgende:
Kom haten dan, heel veel prijzen op de PC zijn nu goedkoper dan op de consoles.
FUT op de PCOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sowieso fifa op de pcIs toch gewoon de ps3/xbox 360 versie? Niet de next gen versie? Terwijl pc dat makkelijk zou moeten kunnen. Je speelt dus een spel wat achterloopt op een apparaat wat veel beter aankan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
PC is pas sinds 2011 naar de huidige gen gegaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:25 schreef over_hedge het volgende:
Sowieso fifa op de pcIs toch gewoon de ps3/xbox 360 versie? Niet de next gen versie? Terwijl pc dat makkelijk zou moeten kunnen. Je speelt dus een spel wat achterloopt op een apparaat wat veel beter aankan.
Terwijl de PS3 en Xbox dat al in 2006 hadden.
Fifa op de pc is als een Ferrari met een snelheidsbegrenzer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
PC is pas sinds 2011 naar de huidige gen gegaan.Terwijl de PS3 en Xbox dat al in 2006 hadden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Eerder een Lada met een kapot spruitstuk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fifa op de pc is als een Ferrari met een snelheidsbegrenzer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:37 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier wordt de schoonzoon van Trapz. Zijn er al geïnteresseerden?
Hey homo's.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:37 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier wordt de schoonzoon van Trapz. Zijn er al geïnteresseerden?
Sollicitaties voor deze functie dienen gestuurd te worden naar Fuszy@zoekeenschoonzoonvoortrapz.nuFeyenoord Rotterdam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachen om mezelf![]()
Dit is niet mijn schuld overigens.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Oh wacht.. dit is Walter Melon.
ha ha haRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: