tja...heb ik ook wel een beetjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
EIgenlijk ben ik er wel een beetje klaar mee.
Heb ook geen stream meer gekeken nadat Peter weg is gegaan.
Wat een toneel stuk zeg!
Kunnen we hier weer on topic?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoorde net bij showvroeg dat het vertrek van Peter donderdag op tv te zien is. Ze hebben aardig ingehaald.
Daarom snap ik dat lange toneel stuk van vanmiddag ook niet, straks hebben ze geen matriaal om uit te zenden ha ha
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef Copycat het volgende:
Stereotype lesbian: een vrouw die niet meer weet dat ze vrouw is.
Ja, ben ik ook, zeg dat Peter donderdag op tv te zien is?quote:
Was quote van die kunstenaar met die telefoon, Alleen mijn browser besluit dat ding 5 minuten later pas te plaatsen op Fok!quote:
Een magnetron is beter. Lekker voor de massagequote:
Zie ook dingen die ik nog niet gezien heb, is ook moeilijk alles te volgen als er verschillende streams zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:36 schreef pullup het volgende:
Deze uitzending is best leuk om te zienAllemaal dingen die ik net gemist heb. En het 'Steuken' van oliebol en Paul
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:36 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Was quote van die kunstenaar met die telefoon, Alleen mijn browser besluit dat ding 5 minuten later pas te plaatsen op Fok!
Nee dank u.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ballenspel van Lot is ook niet gek
Pammetjes bij de shampoo ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef beequeen het volgende:
Dit is de dag dat Billyboy zo rustig was. Ik zie het omdat heur haar net gewassen was.
Echt ? Hoe danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef beequeen het volgende:
Dit is de dag dat Billyboy zo rustig was. Ik zie het omdat heur haar net gewassen was.
Wat zat er door de shampoo? Valium?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef beequeen het volgende:
Zoiets. Maar echt, ze was zo mak als een lammetje die dag.quote:
Ja, ze gaan volgend jaar met z'n drieën op vakantie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef Mascleta het volgende:
Is het nou weer helemaal koek en ei tussen Paul/Hakim en Emil?
Koeien er achteraanquote:
Hij noemt zichzelf ook een stiekeme rat, dus zelfkennis heeft hij wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef ato het volgende:
Paul ziet er zo lekker verloederd uit, ook zo'n stiekumme kop
Ruut is tof
Ja snap je? ieder is zo, weet je? echt zo snap je?quote:
Zo jammer dat die gast weg is. Die had echt potentie maar was een bedreiging voor achter.quote:
Ze zegt wel precies tegen Billy wat 90% van de kijkers denkt over Billy. Op die dertien keer "weet je" na dan.quote:
Een bedreiging voor achter? Niet eens voor Hakim en Co?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo jammer dat die gast weg is. Die had echt potentie maar was een bedreiging voor achter.
Die is wel van een akelig slecht niveau.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:44 schreef pullup het volgende:
De schimmelreiniger reclameMijn dag kan niet meer stuk
Ik doe niet mee aan achter gedoe. Meer dankzij Nietpistolen Paultje en consortenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo jammer dat die gast weg is. Die had echt potentie maar was een bedreiging voor achter.
Beetje jammer dat Hakim die niet kan zienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:44 schreef pullup het volgende:
De schimmelreiniger reclameMijn dag kan niet meer stuk
Ook, maar hij had fors wat kritiek op achter en dat pikken ze niet. Capice?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Een bedreiging voor achter? Niet eens voor Hakim en Co?
O!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van mij mag ze meer van die dagen hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef beequeen het volgende:
Je bent er weer als de kippen bij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
O!
Die kende ik nog niet.
Het wordt met de dag gekker hier.
Ik zeg wel eens flikker dan op, maar dat is ook niet aardigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
O!
Die kende ik nog niet.
Niet dan? Hij had een uitgesproken mening en was het absoluut niet eens met alle beperkingen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:45 schreef Gert het volgende:
O!
Die kende ik nog niet.
Ja die valt ook vies tegen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
Laura heeft ook geen woord gehouden, gister zei ze "ik hou Peter erin"
Haha meen je dit echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet dan? Hij had een uitgesproken mening en was het absoluut niet eens met alle beperkingen.
Maar goed, jij zit wrs met je Talpashirt aan.
Over als de kippen erbij gesproken. Ik probeer jou de mond niet te snoeren, doe dat dan bij mij ook niet als ik wat tegengas probeer te geven tegen het mijns inziens volkomen over de top geratel over dat werkelijk alles en iedereen gescript is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent er weer als de kippen bij.
Nee, ik lul altijd uit mijn nek. Dat weet je toch.quote:
Ik vind het raar dat je als moderator users zit te bespotten als je je tegengas geeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Over als de kippen erbij gesproken. Ik probeer jou de mond niet te snoeren, doe dat dan bij mij ook niet als ik wat tegengas probeer te geven tegen het mijns inziens volkomen over de top geratel over dat werkelijk alles en iedereen gescript is.
Je kunt niet alles bijhouden hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef iBenny het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel allemaal nieuwe beelden zie
Maar wel leúk gek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef pullup het volgende:
Die ruud heeft ze ook niet allemaal op een rijtje
peter is vanmiddag vertrokkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef Mascleta het volgende:
Hoe zit het nou met die nieuwe? Peter heeft meeste stemmen gekregen, maar er zijn twee nieuwe gekomen en ook Peter zit er nog in. Hoe zit dat nou?
quote:
De nieuwe die blijft stemt een van de drie genomineerden weg over een paar dagenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef Mascleta het volgende:
Hoe zit het nou met die nieuwe? Peter heeft meeste stemmen gekregen, maar er zijn twee nieuwe gekomen en ook Peter zit er nog in. Hoe zit dat nou?
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef ato het volgende:
Wie heeft het honden kennel idee bedacht, Peter?
Was een leuke gast hoor..
Nu is Rienk nog mild hoor. Knettergek die gast.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Mascleta het volgende:
homoseksualiteit vergelijken met ernstige vorm narcisme
Dit zijn zeg maar spoiler waardige teksten.quote:
Dat doet iedereen dat mag. Ik word persoonlijk echt naar van dat "het is gescript" en "de febo zegt"quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ik lul altijd uit mijn nek. Lamaar.
Dus als de nr. 1, 30 stemmen heeft en de nummer twee en drie maar 7 stemmen kan nieuwe alleen beslissen dat die persoon met 30 stemmen er toch in blijft?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De nieuwe die blijft stemt een van de drie genomineerden weg over een paar dagen
Jipquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dus als de nr. 1, 30 stemmen heeft en de nummer twee en drie maar 7 stemmen kan nieuwe alleen beslissen dat die persoon met 30 stemmen er toch in blijft?
Zekers te wetenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dus als de nr. 1, 30 stemmen heeft en de nummer twee en drie maar 7 stemmen kan nieuwe alleen beslissen dat die persoon met 30 stemmen er toch in blijft?
Jep....wat nou grensverleggendquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef whosvegas het volgende:
Kansloos programma, Big Brother kloon nr zoveel
Badr Hari eat your heart out.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Zelfs Utopia is niet veilig voor een invasie van Marokkanen
quote:
Ja expresquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze in bad zitten als ze weten dat er kerels komen ha ha ha
Daar verbaasde ik me ook wel een beetje over.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme die zit de benen te scheren en er zit iemand bij haar in bad ppfff
Dat was de extra attractie. Nou ja, attractie...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze in bad zitten als ze weten dat er kerels komen ha ha ha
Wel eens stunt, jammer dat de mannen niet afgeleid zijn en met hun knarst tegen de boom lopenquote:
Achja, de vorige keer gebruikte ze een pan waarin eten wordt klaargemaakt om d'r vagijn bij te werken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme die zit de benen te scheren en er zit iemand bij haar in bad ppfff
Ja, das ook weer waar. Vies zooitje soms daar!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef IPA het volgende:
[..]
Achja, de vorige keer gebruikte ze een pan waarin eten wordt klaargemaakt om d'r vagijn bij te werken.
Ja ze hebben de hele middag op lopen wachten, bootcamp begon een uur later ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel eens stunt, jammer dat de mannen niet afgeleid zijn en met hun knarst tegen de boom lopen
O echt, ha ha haquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:01 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ja ze hebben de hele middag op lopen wachten, bootcamp begon een uur later ofzo
Dat haar gaat steeds verder uitgroeien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:02 schreef Mascleta het volgende:
Die Billy, pffff. geef haar haar methadon! Ziet er steeds slechter uit.
Of ze gebruiken die leren huid van Vanessa.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef SailingDuck het volgende:
Ze kunnen die tractorband ook nog aan stukken snijden. Dan geeft het nog mee ook.
Dat vroeg ik mij ook af...zappen dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef Mascleta het volgende:
Waarom komt dit domme programma met die garageboxen er achter aan. Heb je eindelijk een beetje kijkcijfers met SBS6, zet je deze pulp er achteraan geprogrammeerd.
Hoeveel dagen zitten er nou tussen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef iBenny het volgende:
Leuke uitzending. Een stuk minder rommelig dan gister.
En actueler
Dir was van zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:11 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zitten er nou tussen?
Scheelt al een stuk toch!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dir was van zaterdag en zondag
Ze zijn een dag of 5 ingelopen ja.quote:
Kniestukken ipv broek bestellen voor Paul alleenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef SailingDuck het volgende:
Ze kunnen die tractorband ook nog aan stukken snijden. Dan geeft het nog mee ook.
Cool! Heb jullie op de stream gezien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef abdellahd het volgende:
Ik was bij die bootcamp en ik moet zeggen dat het wel tof was ha ha.
Ongelooflijk inderdaad. SBS wíl gewoon niet scoren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef Mascleta het volgende:
Waarom komt dit domme programma met die garageboxen er achter aan. Heb je eindelijk een beetje kijkcijfers met SBS6, zet je deze pulp er achteraan geprogrammeerd.
Tante!quote:
Nice! Ja ik heb het teruggezien. Zag er erg grappig uit!quote:
Sorry, haha die laatste reactie was voor jou bedoeld :-)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Cool! Heb jullie op de stream gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |