tja...heb ik ook wel een beetjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
EIgenlijk ben ik er wel een beetje klaar mee.
Heb ook geen stream meer gekeken nadat Peter weg is gegaan.
Wat een toneel stuk zeg!
Kunnen we hier weer on topic?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoorde net bij showvroeg dat het vertrek van Peter donderdag op tv te zien is. Ze hebben aardig ingehaald.
Daarom snap ik dat lange toneel stuk van vanmiddag ook niet, straks hebben ze geen matriaal om uit te zenden ha ha
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef Copycat het volgende:
Stereotype lesbian: een vrouw die niet meer weet dat ze vrouw is.
Ja, ben ik ook, zeg dat Peter donderdag op tv te zien is?quote:
Was quote van die kunstenaar met die telefoon, Alleen mijn browser besluit dat ding 5 minuten later pas te plaatsen op Fok!quote:
Een magnetron is beter. Lekker voor de massagequote:
Zie ook dingen die ik nog niet gezien heb, is ook moeilijk alles te volgen als er verschillende streams zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:36 schreef pullup het volgende:
Deze uitzending is best leuk om te zienAllemaal dingen die ik net gemist heb. En het 'Steuken' van oliebol en Paul
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:36 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Was quote van die kunstenaar met die telefoon, Alleen mijn browser besluit dat ding 5 minuten later pas te plaatsen op Fok!
Nee dank u.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ballenspel van Lot is ook niet gek
Pammetjes bij de shampoo ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef beequeen het volgende:
Dit is de dag dat Billyboy zo rustig was. Ik zie het omdat heur haar net gewassen was.
Echt ? Hoe danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef beequeen het volgende:
Dit is de dag dat Billyboy zo rustig was. Ik zie het omdat heur haar net gewassen was.
Wat zat er door de shampoo? Valium?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef beequeen het volgende:
Zoiets. Maar echt, ze was zo mak als een lammetje die dag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |