quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef kanovinnie het volgende:
Geen idee, al jaren terug. Is het zo belangrijk dan?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef CherryOnTop het volgende:
Misschien een nutteloze vraag, maar ik vroeg me ineens af hoe dat zit
Nee. Geen idee waarom. Eerder een vorm van onbewust afzetten denk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Omdat je anderen dat ook hoorden zeggen tegen hun ouders?
pappie en mammie vind ik ook wat kinderlijk jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:42 schreef Bleie het volgende:
Ik zeg pap, papa, mam en mama door elkaar, net als mijn dochter. Mijn nichtjes (van in de 30) zeggen nog steeds pappie en mammie; dat vind ik wel wat kinderlijk.
Hoezo is dat ordinair?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik zei altijd pa en ma tegen mijn ouders, maar las een tijdje geleden op Fok! dat dat ordinair is![]()
Mijn zoon en (volwassen) dochter noemen ons pap(a) en mam(a).
Dus het ene is kinderachtig, het andere ordinair, er blijft niet veel over zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik zei altijd pa en ma tegen mijn ouders, maar las een tijdje geleden op Fok! dat dat ordinair is![]()
Mijn zoon en (volwassen) dochter noemen ons pap(a) en mam(a).
Je kan met jezelf afspreken dat je vanaf je 30e verjaardag pa en ma gaat zeggenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dus het ene is kinderachtig, het andere ordinair, er blijft niet veel over zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |