Even gegoogled. Dat is extreem lichtblauw. De 'Dune-look' is extreem donkerblauw, je kent het wel uit... Dune, door de spicequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan kun je Meg Foster ook wel waarderen
Naakt gaan helpt daar wel bij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel grappig dat die Daddario plots helemaal "in" is terwijl die toch ook al een paar jaar meedoet.
En een eigen topic op FOK! ook wel natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Naakt gaan helpt daar wel bij.
Dan heb je het pas echt gemaakt als actrice.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En een eigen topic op FOK! ook wel natuurlijk!
Ook even gegoogled, want kende haar niet.quote:
Oh Njosje toch, wat moesten we zonder jou.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het filmpje: http://www.dailymotion.co(...)detective-hd_redband
Moeilijk om die borsten niet op te merkenEnorm groot bij zo'n frêle lichaampje.
Nicequote:
Nee, dat is voldoende zo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:44 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Pieke Potloet, of eentje uit de film?
Niet te voorbarig he.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef drakin het volgende:
Er staat nu Sin City in die quote en die heb ik nog niet gezien, dus als het die is klopt het niet wat je nu zegt AA
Oceans is inmiddels geraden, die heb ik ook niet gezien.quote:
Welke? Eleven, Twelve of Thirteen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Oceans is inmiddels geraden, die heb ik ook niet gezien.
Ik was coulant, het ging hier om 11. En de 9 namen zou voldoende moeten zijn omdat ze in alledrie wel terugkomen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Welke? Eleven, Twelve of Thirteen?
Je neemt genoegen met Oceans als titel, terwijl het Ocean's Eleven is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Yes.
Nu gaan we Dragon maar achterna
Die Sin City als werktitel heeftquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Welke? Eleven, Twelve of Thirteen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:15 schreef Waaghals het volgende:
Asap je heet vanaf nu gewoon Adapter
Je kunt ook op elke slak zout gaan leggen, maar als je even doordenkt begrijp je toch dat de moeilijkheid voornamelijk zat in de 9 namen en niet de titel. Stel ik keur Oceans fout, dan weet ik zeker dat er in de eerstvolgende post het juiste antwoord komt, dus kan ik net zo goed dat antwoord goedkeuren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je neemt genoegen met Oceans als titel, terwijl het Ocean's Eleven is?
Edit: Iets te coulant naar mijn zin, maar ok.
Ziequote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je kunt ook op elke slak zout gaan leggen, maar als je even doordenkt begrijp je toch dat de moeilijkheid voornamelijk zat in de 9 namen en niet de titel. Stel ik keur Oceans fout, dan weet ik zeker dat er in de eerstvolgende post het juiste antwoord komt, dus kan ik net zo goed dat antwoord goedkeuren.
Ja, maar das buiten... Ik zit binnen.. niet al te ver van de verwarming af en de thermometer geeft 21.5 aan... (die klopt niet helemaal, maar toch)... Ik moet nodig weer een paar nachten normaal slapen...quote:
O dat kan het zijn, ik wilde vragen of je misschien wat was afgevallen omdat je het daardoor heel koud kunt krijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar das buiten... Ik zit binnen.. niet al te ver van de verwarming af en de thermometer geeft 21.5 aan... (die klopt niet helemaal, maar toch)... Ik moet nodig weer een paar nachten normaal slapen...
Extra trui (of twee) al geprobeerd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar das buiten... Ik zit binnen.. niet al te ver van de verwarming af en de thermometer geeft 21.5 aan... (die klopt niet helemaal, maar toch)... Ik moet nodig weer een paar nachten normaal slapen...
Hm, ik ben aangekomen (eindelijk, van 70 naar 74!), dat zal ook wel iets hebben geholpen, ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat kan het zijn, ik wilde vragen of je misschien wat was afgevallen omdat je het daardoor heel koud kunt krijgen.
Bedoeld afgevallen? Hoeveel?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Mwa, das nog niet heel veel, dus het kan toch door vorig jaar komen of dat je normaal geen koukleum bent.
Ik ben behoorlijk afgevallen, maar gelukkig geen last van kou. Ik ben dan natuurlijk ook een stugge Fries die de kou veel beter trotseren kan.
Veel (ik hou liever voor me hoeveel)quote:
Waar lees je dat? Ik las namelijk dat ze het wilden proberen. Later las ik dat dat weer is uitgesteld.om het brein langer de tijd te geven om te helen.quote:
Maar nog lang niet genoeg kwijt helaas, en ik sta stil in mijn afvalplan momenteel.quote:
Ik las inderdaad alleen wat ik wilde lezenquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik las namelijk dat ze het wilden proberen. Later las ik dat dat weer is uitgesteld.om het brein langer de tijd te geven om te helen.
En berichten van Djeez moet je sowieso niet geloven
Nouja, stilstaan is wel beter dan weer aankomenquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nog lang niet genoeg kwijt helaas, en ik sta stil in mijn afvalplan momenteel.
Dus ik moet uitvinden wat ik moet doen om het weer op gang te helpen.
Er ging wat mis bij het antwoorden, was dus mijn bericht aan het wijzigen ipv antwoorden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom heb je het verwijderd? Klopte vast, wat je zei (heb het gelezen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |