abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136074989
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Ah, een 7-serie staat ook zeker nog op mijn verlanglijstje
Ik zit in Nijmegen
Ah dan zit je nog aardig bij mij in de buurt, ik zit in Arnhem.
pi_136076767
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ah dan zit je nog aardig bij mij in de buurt, ik zit in Arnhem.
Ja, inderdaad en ik moet ook meestal bij dorpen tussen Nijmegen en Arnhem zijn, soms ook de kant van Den Bosch op. Reikt jouw gebied vooral richting doetinchem of ook richting Nijmegen?
pi_136078228
Geen ritje meer voor morgen. Ergens jammer want geld nodig, van de andere kant kan ik nu verder met de motor. Ik word er knettergek van om geen eigen vervoer te hebben :r

Mijn pa had weer gesodemieter met zijn Slopel Zafira trouwens :') deze keer vielen de hydraulische 'veren' die de kofferbak klep moeten geleiden eruit toen hij de klep opende :')

En nog stééds wil die hardleerse man eind dit jaar weer een nieuwe Opel gaan kopen |:(

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jammer genoeg is mijn vriend echt chronisch blut. ;( Maar ik krijg wel heel veel lieve kusjes en complimentjes en lieve doordachte kleine cadeautjes. O+

En Amoebe: vraag dat wicht mee uit man. En niet proberen om een datum te prikken ofzo, gewoon een beetje daadkrachtig zijn. 'Zondag over een week heb ik een verrassing voor je!' oid. Als ze dan niet komt, is ze niet geinteresseerd (genoeg) en moet je toch verder zoeken. :)

Verder: busjes. O+
Busjes inparkeren: :r

En The Blacklist was goooeeed! :D
Ach dat ben ik ook, maar jij waardeert het tenminste dat hij iets voor je over heeft. Laatste keer dat ik mijn vriendin een cadeautje gaf (wat overigens volgens mijn 'normale' vriendinnen het liefste was wat ik haar had kúnnen geven :7) begon ze te zagen dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef.

Wat ze niet snapt is dat ze dat niet als geld moet zien, want geld is slechts een ruilmiddel. In de regen van de feestlocatie naar de bushalte, of wachten op dat klopte buurtbusje in Waalwijk, rijden in 75pk Caddies zonder cc, dát is wat betaald voor dat cadeautje. En dan durft ze te vragen hoe duur een cadeautje is omdat ze het wil terug betalen. Dat vind ik serieus een grove belediging. :{w

Edit: ik had nog niet verder door gelezen :+

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackLining op 28-01-2014 23:51:17 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136078447
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef BlackLining het volgende:
Ach dat ben ik ook, maar jij waardeert het tenminste dat hij iets voor je over heeft. Laatste keer dat ik mijn vriendin een cadeautje gaf (wat overigens volgens mijn 'normale' vriendinnen het liefste was wat ik haar had kúnnen geven ) begon ze te zagen dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef.

Wat ze niet snapt is dat ze dat niet als geld moet zien, want geld is slechts een ruilmiddel. In de regen van de feestlocatie naar de bushalte, of wachten op dat klopte buurtbusje in Waalwijk, rijden in 75pk Caddies zonder cc, dát is wat betaald voor dat cadeautje. En dan durft ze te vragen hoe duur een cadeautje is omdat ze het wil terug betalen. Dat vind ik serieus een grove belediging.
Hmm, dat is wel heel zuur inderdaad ja. Ik zou dat ook absoluut niet kunnen waarderen, als m'n vriendin zo zou reageren wanneer je iets voor haar koopt om te laten zien dat je om d'r geeft en dat je van d'r houdt. Dan zou ik ook echt pissed worden op haar, en me serieus beledigd voelen.

Maar goed, ik heb dan ook geen vriendin meer .. :'( Alhoewel, na vandaag lijkt dat toch weer iets complexer te zitten. Maar daar ga ik jullie verder niet mee lastig vallen, dan zit ik hier om half 1 nog m'n verhaal te typen en daar heb ik geen zin in :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136079011
Er is op Discovery nu en docu over het bouwen van zo geliefde busjes :+

Ik haat ze alsnog trouwens. Ik heb een structurele hekel aan Mercedes. Zijn prima wagens maar ik kan er maar niet fatsoenlijk in rijden. Ik pas niet in de stoelen en heb altijd ruzie met de versnellingsbak :{

[ Bericht 9% gewijzigd door BlackLining op 29-01-2014 00:01:30 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136079479
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ach dat ben ik ook, maar jij waardeert het tenminste dat hij iets voor je over heeft. Laatste keer dat ik mijn vriendin een cadeautje gaf (wat overigens volgens mijn 'normale' vriendinnen het liefste was wat ik haar had kúnnen geven :7) begon ze te zagen dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef.

Wat ze niet snapt is dat ze dat niet als geld moet zien, want geld is slechts een ruilmiddel. In de regen van de feestlocatie naar de bushalte, of wachten op dat klopte buurtbusje in Waalwijk, rijden in 75pk Caddies zonder cc, dát is wat betaald voor dat cadeautje. En dan durft ze te vragen hoe duur een cadeautje is omdat ze het wil terug betalen. Dat vind ik serieus een grove belediging. :{w

Edit: ik had nog niet verder door gelezen :+
Mijn complimenten voor het on-topic maken van dit off-topic onderwerp
pi_136081673
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef Viezze het volgende:
Om het over auto's te hebben :7 Wij willen met 5 a 6 man een roadtrip gaan doen deze zomer. Nou is de afweging om een auto te kopen of om er een te huren. Met betrekking tot dat laatste, weet iemand waar je goedkoop en kilometervrij kan huren? Moeten wel grote auto's zijn, een C1 heb je zo weinig aan met 5/6 man :+
Ligt eraan waar... met huren moet je er ook rekening mee houden dat sommige verhuurders speciale voorwaarden voor over de grens hebben.
pi_136082275
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:03 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Ja, inderdaad en ik moet ook meestal bij dorpen tussen Nijmegen en Arnhem zijn, soms ook de kant van Den Bosch op. Reikt jouw gebied vooral richting doetinchem of ook richting Nijmegen?
heel verschillend, ik heb ook geen vaste klant meer maar ik heb 1 keer iemand uit elst moeten rijden! Maar dat is ook al heel lang geleden. Ik zit voornamelijk Arnhem noord en omgeving Ede.
pi_136082329
:')

Ging net de telefoon, dacht al da's wel echt heel vroeg om te bellen. Was het mijn huisgenoot die zichzelf had buiten gesloten :')
pi_136084878
Weer niets. Heb ik een keer een weekje vrij, zijn er weinig ritjes ofzo?
Binnen een straal van 15km van mijn locatie zitten ongeveer de grootste klanten + een aantal kleinere klanten (verhuurbedrijven) waar we wel eens voor rijden.
.
pi_136084919
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 02:07 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ligt eraan waar... met huren moet je er ook rekening mee houden dat sommige verhuurders speciale voorwaarden voor over de grens hebben.
Ja klopt, heb nu deze gevonden waarbij dat volgens mij niet is. Voor 875 een busje of 975 een station voor een maand, op zich niet duur en je hebt geen risico dat je met 40 graden stil komt te staan met een kapotte <insert onderdeel>.
pi_136085068
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja klopt, heb nu deze gevonden waarbij dat volgens mij niet is. Voor 875 een busje of 975 een station voor een maand, op zich niet duur en je hebt geen risico dat je met 40 graden stil komt te staan met een kapotte <insert onderdeel>.
Wel een flink eigen risico (1000 euro), ik zou daarom altijd via http://www.sunnycars.nl/ huren. Dan heb je geen eigen risico of zij betalen het terug.
.
pi_136085162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:24 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Wel een flink eigen risico (1000 euro), ik zou daarom altijd via http://www.sunnycars.nl/ huren. Dan heb je geen eigen risico of zij betalen het terug.
Als ik daar een beetje fatsoenlijke auto wil huren ben ik bijna 1000e meer kwijt

Maar dat eigen risico is wel een heikel punt ja, aan de andere kant moet je gewoon geen schade rijden :+
pi_136085225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:27 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als ik daar een beetje fatsoenlijke auto wil huren ben ik bijna 1000e meer kwijt

Maar dat eigen risico is wel een heikel punt ja, aan de andere kant moet je gewoon geen schade rijden :+
Dat is zo.
Maar parkeer je auto maar eens in (Zuid)Frankrijk of Spanje op straat. Een kras of deuk op je bumper heb je zo te pakken door de parkeerkunsten van de mensen daar.

Edit: Oeps. Perongeluk een topicreport gedaan inplaats van een reply. |:( Die mod zal wel denken, waar gaat dit over.
.
pi_136085283
Ja dat is ook waar, is zeker een punt om mee te nemen in de overweging want als je een auto aanschaft heb je dat gezeur helemaal niet.
pi_136085401
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:17 schreef Pizzabodem het volgende:
Weer niets. Heb ik een keer een weekje vrij, zijn er weinig ritjes ofzo?
Binnen een straal van 15km van mijn locatie zitten ongeveer de grootste klanten + een aantal kleinere klanten (verhuurbedrijven) waar we wel eens voor rijden.
Bij mij precies hetzelfde, heb de hele week beschikbaar en nog steeds niet gebeld. :'(
pi_136086025
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:36 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Bij mij precies hetzelfde, heb de hele week beschikbaar en nog steeds niet gebeld. :'(
Balen, gelukkig volgende week ook nog vrij. Misschien dan wat meer ritjes.

Vroeger ook veel vaker langere, enkele ritten: Amsterdam - Heerlen, Utrecht - Sittard, Nieuwegein - Heerlen, Groningen - Meerkerk, Amsterdam - Maastricht. Dat komt niet meer voor. De planning is dus een stuk efficiënter gaan werken ^O^ -O-
.
pi_136086353
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Pizzabodem het volgende:
Vroeger ook veel vaker langere, enkele ritten: Amsterdam - Heerlen, Utrecht - Sittard, Nieuwegein - Heerlen, Groningen - Meerkerk, Amsterdam - Maastricht. Dat komt niet meer voor. De planning is dus een stuk efficiënter gaan werken
Misschien wel, maar aan de andere kant .. Ik heb ooit eens een rit gehad van Heerenveen - Born (Limburg) en daarop aansluitend nog Heerlen - Almere. Dát was me toch een dag. Die laatste 40 km naar Almere was echt gewoon blik op oneindig, en gas op de plank! :')

En bovendien, een auto die van bijvoorbeeld Heerenveen naar Limburg moet, moet nog steeds getransporteerd worden. Of ze nou efficiënter zijn gaan werken op de planning of niet.
pi_136086506
Groningen - Maastricht, dat waren toch de betere ritten :7 En dan geen pauze kunnen nemen vanwege de strakke planning

Of een enkeltje Stadskanaal - Born :')
pi_136086509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef trolley het volgende:

[..]

Misschien wel, maar aan de andere kant .. Ik heb ooit eens een rit gehad van Heerenveen - Born (Limburg) en daarop aansluitend nog Heerlen - Almere. Dát was me toch een dag. Die laatste 40 km naar Almere was echt gewoon blik op oneindig, en gas op de plank! :')

En bovendien, een auto die van bijvoorbeeld Heerenveen naar Limburg moet, moet nog steeds getransporteerd worden. Of ze nou efficiënter zijn gaan werken op de planning of niet.
Dat is ook wel zo. Bepaalde ritjes zijn niet efficient te plannen denk ik (bepaalde spoedritten) maar meestal zullen ze er wel wat proberen achter aan te plannen.

Belde de planning me ooit om 8:15 uit bed "Hey Pizzabodem, kan je rijden vandaag? Ik heb eigenlijk Meerkerk - Woerden voor je, maar je mag kiezen: Ik heb ook nog een Amsterdam - Maastricht staan. Terwijl ik dus eerst 2 uur moest reizen naar dat ophaaladres in Amsterdam, en het vanaf Maastricht 3,5 uur ov naar huis was. Dat komt niet meer voor.
.
pi_136086524
Volgens mij hebben ze gewoon op dit moment een overschot aan chauffeurs. of iedereen heeft binnenkort een tentamenweek en hebben deze week vrij om te "leren" maar ondertussen vertoond iedereen SOG symptonen. (waaronder ik) O-)
pi_136086640
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:10 schreef DrSnuggle het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon op dit moment een overschot aan chauffeurs. of iedereen heeft binnenkort een tentamenweek en hebben deze week vrij om te "leren" maar ondertussen vertoond iedereen SOG symptonen. (waaronder ik) O-)
Ik heb vanmiddag nog een tentamen, en dan morgen en vrijdag eindelijk weer eens beschikbaar staan. Dus ik hoop op ritten, al zie ik het somber in als ik de berichten hier zo lees :(
pi_136086965
Tentamenweek? Nooit gehad op de uni in Utrecht. Altijd 1 of max 2 tentamens per blok van 10 weken, bijna nooit in dezelfde week. En nu na alle deadlines gewoon 2 weken echt helemaal vrij tussen blok 2 & 3. Maar ik denk dat ik liever tentamens heb dan al die mega onderzoeksverslagen waar je gewoon 8 weken aan moet werken.
.
pi_136087020
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:22 schreef Pizzabodem het volgende:
Tentamenweek? Nooit gehad op de uni in Utrecht. Altijd 1 of max 2 tentamens per blok van 10 weken, bijna nooit in dezelfde week. En nu na alle deadlines gewoon 2 weken echt helemaal vrij tussen blok 2 & 3.
Vreemd, huidige (Eindhoven) en vorige (Groningen) studie hebben tentamenweken (2-3 weken). Ook uni
pi_136087230
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Viezze het volgende:

[..]

Vreemd, huidige (Eindhoven) en vorige (Groningen) studie hebben tentamenweken (2-3 weken). Ook uni
Wij hebben hier maar 2 vakken per 9 á 10 weken. Dus een echte tentamenweek wordt het nooit.

Als alles goed gaat moet ik nog maar één tentamen maken voor m'n bachelor, de dinsdag na Pinksteren.

Komend blok een project zonder tentamen en daarnaast m'n bachelorthesis gaan schrijven. En blok 4 ook bachelorthesis met daarnaast een vak met één tentamen.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')