Dankjewel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:37 schreef Laminar het volgende:
Meestal heet zoiets een urgentieverklaring.
Of je die gaat krijgen voor dit geval...Ik denk dat je nog wel een kans maakt met een brief van een psychiater dat het voor het verwerken en verdere behandeling nodig is maar ik zou er niet direct vanuit gaan. Gewoon even bellen en vragen wat de randvoorwaarden zijn voor een urgentieverklaring.
Sterkte! Misschien is dit ook nog een optie om je in te verdiepen:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
Morgen zal ik het natuurljk ook even vragen bij Wonen Centraal zelf, maar heeft iemand voor nu een idee oid?
Vervelende situatie voor jullie...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
Is er een speciale regeling bij Wonen Centraal waarvan iemand weet of we die kunnen gebruiken om sneller een huis toegewezen te kunnen krijgen oid? We staan al wel een jaar ingeschreven maar dat is natuurlijk niet genoeg.
Dat is waar het (zeer waarschijnlijk) mis gaat. Tegenwoordig moet je hoogzwanger zijn en zwaar fysiek mishandeld worden. En eigenlijk zelfs dan wordt het al moeilijk, omdat er tegenwoordig steeds meer met huisverboden gewerkt wordt.quote:u verkeert in een acute noodsituatie
Proberen kan altijd idd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:55 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Vervelende situatie voor jullie...
[..]
Dat is waar het (zeer waarschijnlijk) mis gaat. Tegenwoordig moet je hoogzwanger zijn en zwaar fysiek mishandeld worden. En eigenlijk zelfs dan wordt het al moeilijk, omdat er tegenwoordig steeds meer met huisverboden gewerkt wordt.
Maar, gewoon proberen, you never know. Misschien heb je net mazzel, of kun je ruilen met een ander gezin? Succes!
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:23 schreef Bucketlist het volgende:
Laten jullie een andere huurwoning achter van Wonen Centraal?
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn vader is overleden op 21 januari 2014, vorige week dus, begrafenis gister gehad.
[knip]
dat is eigenlijk wat ik ook zou zeggen, maar aan de andere kant: je weet niet wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef .SP. het volgende:
Uit ervaring weet ik dat de eerste reactie is om weg te gaan van de herinneringen, echter na verloop van tijd wordt minder en juist prettig om op de plek te zijn waar je, waarschijnlijk, vele mooie momenten met je dierbare hebt meegemaakt.
Mijn advies zou zijn om rustig af te wachten tot jullie wat verder in het verwerkingsproces zijn.
Dit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef .SP. het volgende:
Uit ervaring weet ik dat de eerste reactie is om weg te gaan van de herinneringen, echter na verloop van tijd wordt minder en juist prettig om op de plek te zijn waar je, waarschijnlijk, vele mooie momenten met je dierbare hebt meegemaakt.
Mijn advies zou zijn om rustig af te wachten tot jullie wat verder in het verwerkingsproces zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |