quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Peter_N het volgende:
Thanks voor jullie support toppers! I'm back in my Utopia #Gineke
ik gok van wel en ik gok ook dat de febo hier meeleestquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef houdjemond het volgende:
zut er überhaupt als een ex utopiaan op fok!?
jeeeezus zie mijn orginele post nu, bedankt autocorrectie op mobiel!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik gok van wel en ik gok ook dat de febo hier meeleest
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Peter_N het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groetjes van Gineke hier, met in bijzonder Pearlbitch en Tita met de FOK!muts hoor ik
Hahahaha jij was het dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je ons nog in de helikopter over zien vliegen vandaag? We schommelden een beetje. Een beetje veel zelfs.
Moet nog steeds douchenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef DawN het volgende:
Welkom terug Peter! Ga nou douchen, je stinkt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Peter_N het volgende:
Thnx topper!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]Klopt van die FokPuntmuts
geniet van elkaar, ga het leuk hebben met elkaar, kijk nooit achterom maar naar de toekomst.....
Lijk Andrea wel
Maar lieve Peter&Gineke, er is meer in het leven dan Utopia en zorgen, want geloof me achter elke wolk schijnt een stralend zonnetje, en dat zonnetje zit naast je Peter.......gun jullie het aller beste en ooit komen we elkaar eens in het echt tegen.
hahahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Drank feesten en jaccuzies is niet echt het format had petor ook kunnen weten desondanks ik heb er wel om gelachen vaak
lees even een post of wat boven jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef houdjemond het volgende:
Zit er überhaupt al een ex utopiaan op fok!?
Welkom terug in de echte wereld Peter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Peter_N het volgende:
Voelt goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Welkom terug in de echte wereld Peter.
Dat kan ik me voorstellen. Je moet maar veel streams kijken, dan zie je hoe het er voor ons uitziet: roddel, achterklap en luiheid.quote:
Maar onder die truis zit nog een maand borsthaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef DawN het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval een schone trui aan...
Kon je dat niet scheren in de scheerpan met Billy en Lot?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef Peter_N het volgende:
[..]
Maar onder die truis zit nog een maand borsthaar
Zijn stiekem allemaal wel lieve mensjes hoor Rene...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef renevanlaaren het volgende:
he peter lekker weg bij die malloten welkom
Mesje was bot van mn baardhaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef DawN het volgende:
[..]
Kon je dat niet scheren in de scheerpan met Billy en Lot?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |