Ook fok verneukt het voor iedereen. Op de fp en de topictitels, super jongens! Denk vooral aan anderen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:35 schreef utrecht1970 het volgende:
het staat al groot in de telegraaf online.
Waarom zou je dan nog naar de uitzendingen kijken, met dit tempo komt het donderdag of vrijdag pas op tv.
Welkom terug en geniet ervanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Peter_N het volgende:
Thanks voor jullie support toppers! I'm back in my Utopia #Gineke
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Peter_N het volgende:
ik gok van wel en ik gok ook dat de febo hier meeleestquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef houdjemond het volgende:
zut er überhaupt als een ex utopiaan op fok!?
jeeeezus zie mijn orginele post nu, bedankt autocorrectie op mobiel!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik gok van wel en ik gok ook dat de febo hier meeleest
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Peter_N het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groetjes van Gineke hier, met in bijzonder Pearlbitch en Tita met de FOK!muts hoor ik
Hahahaha jij was het dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je ons nog in de helikopter over zien vliegen vandaag? We schommelden een beetje. Een beetje veel zelfs.
Moet nog steeds douchenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef DawN het volgende:
Welkom terug Peter! Ga nou douchen, je stinkt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Peter_N het volgende:
Thnx topper!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]Klopt van die FokPuntmuts
geniet van elkaar, ga het leuk hebben met elkaar, kijk nooit achterom maar naar de toekomst.....
Lijk Andrea wel
Maar lieve Peter&Gineke, er is meer in het leven dan Utopia en zorgen, want geloof me achter elke wolk schijnt een stralend zonnetje, en dat zonnetje zit naast je Peter.......gun jullie het aller beste en ooit komen we elkaar eens in het echt tegen.
hahahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Drank feesten en jaccuzies is niet echt het format had petor ook kunnen weten desondanks ik heb er wel om gelachen vaak
lees even een post of wat boven jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef houdjemond het volgende:
Zit er überhaupt al een ex utopiaan op fok!?
Welkom terug in de echte wereld Peter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Peter_N het volgende:
Voelt goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Welkom terug in de echte wereld Peter.
Dat kan ik me voorstellen. Je moet maar veel streams kijken, dan zie je hoe het er voor ons uitziet: roddel, achterklap en luiheid.quote:
Maar onder die truis zit nog een maand borsthaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef DawN het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval een schone trui aan...
Kon je dat niet scheren in de scheerpan met Billy en Lot?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef Peter_N het volgende:
[..]
Maar onder die truis zit nog een maand borsthaar
Zijn stiekem allemaal wel lieve mensjes hoor Rene...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef renevanlaaren het volgende:
he peter lekker weg bij die malloten welkom
Mesje was bot van mn baardhaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef DawN het volgende:
[..]
Kon je dat niet scheren in de scheerpan met Billy en Lot?
"Die verdwaald is zeker"quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef Goejedag het volgende:
Voel je vooral geen vreemdeling in de cos
je hebt wel veel stof doen opwaaien in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Peter_N het volgende:
[..]
Zijn stiekem allemaal wel lieve mensjes hoor Rene...
Ik ben gewoon een beetje een lompe boer, bedoel het allemaal niet bot zoals het eruit komtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
je hebt wel veel stof doen opwaaien in ieder geval.
super gedaan kerel
Heb je m'n nummer nog? anders ff pm doen. Alsido was zaterdag nog hier hahaquote:
valt wel mee hoor lekker veel script ,maar ik heb genoten van je.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Peter_N het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje een lompe boer, bedoel het allemaal niet bot zoals het eruit komt
Niet alleen het paspoort is door veel mensen opgezegd, mijn taak als Voorzitster van de PeterWeetHetBeter Fanclup is ten einde, nu kijken of ik ook weer mijn levenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
valt wel mee hoor lekker veel script ,maar ik heb genoten van je.
jammer dat je eruit ben.heel veel mensen hebben hun paspoort opgezegd vandaag![]()
dus je mag trots zijn je was geliefd
Onzin. Als je niet gespoilerd wilt worden niet naar utopia forum gaan. Soms kloppen de cos titels niet of nog niet,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:38 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ook fok verneukt het voor iedereen. Op de fp en de topictitels, super jongens! Denk vooral aan anderen!
Uhm, druk is op ''nieuwe topics'' of ''actieve topics'' drukt zie je het toch ook voorbij komenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Onzin. Als je niet gespoilerd wilt worden niet naar utopia forum gaan. Soms kloppen de cos titels niet of nog niet,
En Hi Peter. Wat moet dat fijn zijn om weer lekker thuis t zijn en te kunnen doen wat je wilt.![]()
Niet meer, peternuninga@hotmail.comquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef djprovox het volgende:
[..]
Heb je m'n nummer nog? anders ff pm doen. Alsido was zaterdag nog hier haha
Super lief om dit te lezen, thnxquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
valt wel mee hoor lekker veel script ,maar ik heb genoten van je.
jammer dat je eruit ben.heel veel mensen hebben hun paspoort opgezegd vandaag![]()
dus je mag trots zijn je was geliefd
Skattiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niet alleen het paspoort is door veel mensen opgezegd, mijn taak als Voorzitster van de PeterWeetHetBeter Fanclup is ten einde, nu kijken of ik ook weer mijn leventerug krijg en weer kan functioneren in de samenleving in plaats van te blijven gluren naar de streams
Doe mn best topper! Thnx voor je steun! Dikke xquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef Noelle06 het volgende:
Peter eruit en niet Billy![]()
Had stiekem gehoopt dat je toch zou blijven maar helaas.
Welkom terug en geniet van je Utopia thuis bij je meisje![]()
Succes met je leven weer op de rit te krijgen en ga genieten.
Neem je leer momenten mee voor de toekomst!
Soms zijn weinig woorden voldoende, thnx!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind je wel een toffe dude heb je niks aan maar ik zeg het even
Het is idd weer fijn om thuis te zijn, dank je welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Onzin. Als je niet gespoilerd wilt worden niet naar utopia forum gaan. Soms kloppen de cos titels niet of nog niet,
En Hi Peter. Wat moet dat fijn zijn om weer lekker thuis t zijn en te kunnen doen wat je wilt.![]()
Dus dat, puntquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef Travel. het volgende:
[..]
Uhm, druk is op ''nieuwe topics'' of ''actieve topics'' drukt zie je het toch ook voorbij komenIk zie niet de noodzaak waarom je als titel ''Peter vertrekt'' zou moeten doen, maar ja.
Thnx!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:20 schreef Mystic_HBC het volgende:
Whehehe, omg... Welkom terug Peter!
#HangHetInDeBoomquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef BouwkundeBaksteen het volgende:
Aaaaa dit meen je niet, waarom grijpt de regie hier niet in en praat even op iedereen in dat op Peter stemmen er niet in zit.
Jammer man heb met plezier naar je gekeken en smakelijk gelachen om je een aantal keer (in positieve zin natuurlijk:D).
Hoop dat je je leven weer enigzins op de rit krijgt, maar de #Gineke doet me geloven dat je iig op de goede weg ben.
#Zweven #leukgebedje #Feestcafé #aanpappen #met #Charlotte
Ik zoek nog een baanquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Peter hoort achter de bar biertappen en slappe verhaaltjes vertellen en dat bedoel ik positief
Viva Espagna....!quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Horeca in nl is bijna niet meer te doen brobeer het in het buitenland peet
'Waar is De Mol' iets voor mij misschien?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mischien heel stom maar ik denk dat je wel een reisleider ofzo kan worden op die vakantie resorts enzo
jij bent de peter uit utopia ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:18 schreef Peter_N het volgende:
[..]
'Waar is De Mol' iets voor mij misschien?
Nee joh! in juni ga je er gewoon weer inquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:18 schreef Peter_N het volgende:
[..]
'Waar is De Mol' iets voor mij misschien?
dan lach ik me ballen uit mijn broekquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee joh! in juni ga je er gewoon weer in
Ik had me opgegeven voor Lingo, maar werd wakker bij Utopia...Vet vaag iddquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom met je kop op tv ik zou dat niet eens willen
Paul is wel oke,quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef utopie het volgende:
[..]
spijtig dat je paul niet even op zijn bek geveegd hebt voor ons
Hey Peter, jammer dat je er uit wilde.. vond je ongeveer de enige normale utopiaan.. lekker vrolijk en alles..quote:
Hij wilde een bar openen en feesten. Lang leve de lol. Is zich waarschijnlijk lam geschrokken van de loods en dat er 'maar' 10k in die kluis lag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:28 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat ik me echt afvraag, had jij ook geen heel ander beeld van het format voor het echt begon?
Kon je niet nog een maandje wachten? Dan kon die Billy (quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Peter_N het volgende:
Inderdaad! Ik ga pas weer wat fanatieker kijken als Billy en Hakim eruit zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kon je niet nog een maandje wachten? Dan kon die Billy () er uit.
Wat een stomme trol is dat zeg.
Ik ben er nu ook mee gestopt inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik ga pas weer wat fanatieker kijken als Billy en Hakim eruit zijn
Ik heb het nog niet opgezegd, ik kijk het nog 1 maand aan. Als ze Billy of Hakim er weer in laten, dan zeg ik op. Want dan weet ik zeker dat het 1 grote poppenkast isquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee gestopt inderdaad.
check!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik gok van wel en ik gok ook dat de febo hier meeleest
Huub, etter!quote:
Ja idd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Huub, etter!
Haal die kutBilly er eens uit!
Jeroen (van de Bunker) al gebeld? Die kan er zo in ... hoef je niet te castenquote:
En dan ? naar een stel makke schapen kijken die een koe melken ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Huub, etter!
Haal die kutBilly er eens uit!
die quote moet op een tegeltje !quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef Peter_N het volgende:
[..]
Ik had me opgegeven voor Lingo, maar werd wakker bij Utopia...Vet vaag idd
gewoon iemand erin die tegen de MT ingaat. dat wil ik zienquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:42 schreef Speedball het volgende:
[..]
En dan ? naar een stel makke schapen kijken die een koe melken ?
Kom op zeg laat de smaakmakers er nu gewoon in dan is er wat om naar te kijken.
Hakim, Billy, Laura, Paul en Rienk zorgen voor tv de rest is echt decor aan het worden.
Nou, ik weet niet wat Rene er van denkt, maar ik zou die top drie uit de dagelijkse poll hier ook zo achter het behang willen plakkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Peter_N het volgende:
[..]
Zijn stiekem allemaal wel lieve mensjes hoor Rene...
Morgen mag Peter bij PattyB op schootquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:40 schreef snetje het volgende:
Moet Peter morgen naar die 2 lelijke draken? Of is hij er al geweest?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Morgen mag Peter bij PattyB op schoot
Niet voordat hij Patty's eerdere meningen over hem gehoord heeftquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Haha Dank je. Moet wel een lekker gevoel zijn: weer je eigen kleren, je eigen trui en je eigen gelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Peter_N het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groetjes van Gineke hier, met in bijzonder Pearlbitch en Tita met de FOK!muts hoor ik
Vraag dan gelijk even aan die geblondeerde duisternis of ze nog weleens in Tahiti komtquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je bedoelt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:30 schreef snetje het volgende:
Welkom terugKijk je een beetje uit bij die Patty Brard.. dat ze niet over je heen walst
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Is dit de dictator waarover Rienk het een uur geleden had?
Prachtige uitspraak en prachtig tegeltje. Wat een leuk topic.quote:
Hahahaha die kende ik nog nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:25 schreef Flow3r het volgende:
Welkom Peter![]()
UTO / [INWONERS]Peter
Deze cap al gezien?
[..]
[ afbeelding ]
Geweldig die koffie opmerkingquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:45 schreef Toverheks het volgende:
Heerlijk Peter tegen patty, als jij nou eens koffie gaat halen, en daar is Gineke![]()
Kees nu interview met Gineke, ze hebben verkering en Patty zit weer naast peter, ze hebben een echte relatie nu.........Gineke gaat naast Peter op de bank zitten, ze stralen
Hij zette haar ff lekker op haar plaats........Peter werd bijna net zo vals als Patty zelfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |