Na apert! Dat zei ik al.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee, dan is het makkelijker om een leuke dame erop te zetten
Na, zo zitten mannen niet in elkaarquote:
Uit eigen ervaring weet je dit?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Of voor een leuke meid, zet je haar er nog makkelijk op.![]()
![]()
Daarom houden we 't altijd goed vast.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, zo zitten mannen niet in elkaar
quote:
Gelukkig heb ik nog een leven buiten fok...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring weet je dit?
Hier vanavond kabeljauwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef Timmos het volgende:
Lange vrouwen.. Maar die zijn hier schaars lijkt het wel..
Hier vanavond overigens macaroni..
Maar de mannen zijn vaak korter dan dat ik ben. Dat vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef Timmos het volgende:
Lange vrouwen.. Maar die zijn hier schaars lijkt het wel..
Hier vanavond overigens macaroni..
Niet te lang a.u.b. Moet nog wel ergens op kunnen leunenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef Timmos het volgende:
Lange vrouwen .. Maar die zijn hier schaars lijkt het wel..
Dat is wel een voordeel van aan de Westerschelde wonen.. Ik kan kabeljauw en tong zo vanaf de vissersboot krijgen voor een paar eurootjes de kiloquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, zo zitten mannen niet in elkaar
Hoe lang ben je dan wel niet? 1.98quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar de mannen zijn vaak korter dan dat ik ben. Dat vind ik niet leuk.
Zou dat Kabeljauw heten vanwege de structuur, die heeft wel wat van die strengen van een kabelquote:
Tientje de kilo vond ik ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel van aan de Westerschelde wonen.. Ik kan kabeljauw en tong zo vanaf de vissersboot krijgen voor een paar eurootjes de kilo
Doet me denken aan de tijden bij mijn opa, die had zijn zaak in de IJmuider havens. Vaak visquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel van aan de Westerschelde wonen.. Ik kan kabeljauw en tong zo vanaf de vissersboot krijgen voor een paar eurootjes de kilo
Hier de helftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tientje de kilo vond ik ook niet verkeerd
Heb ik toch gezegdddd... in vorig deelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:13 schreef J03llV het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan wel niet? 1.98?
Als ik dat probleem hier andersom krijg dan is er iets niet goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar de mannen zijn vaak korter dan dat ik ben. Dat vind ik niet leuk.
Dan ben ik een klein mannetje... 1.80 mquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
Heb ik toch gezegdddd... in vorig deel
1.86 m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |