ik dus ook niet want er staat niets achter het inloggedeeltequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef Henno het volgende:
Deze? http://www.belastingdiens(...)ngifteprogramma_2013
edit: ah, zakelijkja daar kan ik niet bij
Nee, deze staat nog niet online. Net als voorgaande jaren zal deze naar verwachting rond maart beschikbaar komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb vandaag een aangiftebrief gehad 2013 dat ik als bedrijf (zzp) aangifte moet doen over 2013.
Daarvoor moet ik een aangifteprogramma gebruiken.
Prima, maar ik kan het niet vinden op het beveiligde deel van de belasting website. Staat deze gewoon nog niet online?
Stond namelijk wel in brief dat het al konquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, deze staat nog niet online. Net als voorgaande jaren zal deze naar verwachting rond maart beschikbaar komen.
Waarom de ondernemersaangifte zoveel langer op zich moeten laten wachten, is altijd een raadsel. De bedragen en percentages voor de berekening zijn immers al maanden bekend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:14 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Stond namelijk wel in brief dat het al kon
Maar heb aar even gebeld: media februari komt ie, iets eerder dan gepland
Klopt, volledige waanzin dit weer van de belastingdienst. Waarom is die niet gewoon 01-01 beschikbaar? 15 februari is overigens ook al voorbij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb vandaag een aangiftebrief gehad 2013 dat ik als bedrijf (zzp) aangifte moet doen over 2013.
Daarvoor moet ik een aangifteprogramma gebruiken.
Prima, maar ik kan het niet vinden op het beveiligde deel van de belasting website. Staat deze gewoon nog niet online?
Bij mij ook niet. Zou toch gewoon in lijstje moeten staan na inloggen?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:14 schreef BekSide het volgende:
Ik lees overal op BD dat er vanaf 15-02 het programma voor ondernemers online zou moeten zijn... echter staat hij er bij mij nog niet bij? Bij iemand van jullie wel?
Nee bij mij ook niet, zou daar inderdaad moeten staanquote:Op maandag 17 februari 2014 19:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Zou toch gewoon in lijstje moeten staan na inloggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |