Prima maps, genoeg recoil hoor. Dit is gewoon azijnzeikerij en meedoen met de rest van het gehaat op Ghosts ipv daadwerkelijk een normale mening te vormenquote:Op maandag 3 november 2014 17:53 schreef gniffie het volgende:
En de verneukte maps en het ontbreken van recoil na idd. Blijft er alleen niet veel over
quote:Op maandag 3 november 2014 18:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Prima maps, genoeg recoil hoor. Dit is gewoon azijnzeikerij en meedoen met de rest van het gehaat op Ghosts ipv daadwerkelijk een normale mening te vormen
Nee. Hoe lang heb jij Ghosts gespeeld? DLC ook gespeeld?quote:
ik 3 dagen. En vind het idd de meeste kut cods van allemaalquote:Op maandag 3 november 2014 19:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee. Hoe lang heb jij Ghosts gespeeld? DLC ook gespeeld?
Laatste updates meegekregen?
Dan kun je er toch geen goeie mening over formuleren? Er zijn daarna zoveel updates geweest en nieuwe maps bij gekomen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik 3 dagen. En vind het idd de meeste kut cods van allemaal
3 dagen als in 3x 24 uur gespeeld te hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 20:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan kun je er toch geen goeie mening over formuleren? Er zijn daarna zoveel updates geweest en nieuwe maps bij gekomen.
helemaal mee eensquote:Op maandag 3 november 2014 20:46 schreef Koenani het volgende:
Ik vind het double jump en strafe jump maar niks,
mannetjes komen overal vandaan.
Je moet nog scherper zijn dan je al moest zijn om alles mee te krijgen..
Meer skill dusquote:Op maandag 3 november 2014 20:46 schreef Koenani het volgende:
Ik vind het double jump en strafe jump maar niks,
mannetjes komen overal vandaan.
Je moet nog scherper zijn dan je al moest zijn om alles mee te krijgen..
TDM? Heb zelf ook al wel wat dubieuze spawns gezien in KC en DOMquote:Op maandag 3 november 2014 21:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik spawn soms gewoon niet, beter wordt dat snel gefixt
je bedoeld dat je minder goed kan kampen en je nu meer skill nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 04:36 schreef James_R het volgende:
Snap niet dat iedereen zo tevreden is over die jumps. Het is nu echt alleen nog maar op goed geluk door een map rennen en raken wat je raken kunt.
Voorheen kon je voor jezelf nog min of meer een ''game in game'' creëren door met claymore je rug te dekken en zodoende naar een killstreak proberen te komen door tactisch handig te zijn door een gebouwtje te bezetten oid, dan werd het pas echt spannend zodra je boven de 7 straight kills kwam...
Nu zit dat er eigenlijk amper meer in. Iedereen kan zo door een raam van 5 meter hoog springen en is het eigenlijk gewoon compleet random allemaal.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:44 schreef yvette1982 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn poppetje kan veranderen? Op dit moment ben ik een neger terwijl ik liever met een blanke speel.
Had ik gisteren ook een keer , beetje alle knoppen in batsen en toen spawnde ik ineens..quote:Op maandag 3 november 2014 20:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb nog wel af en toe iets supervreemds dat ik van het spel niet in mag spawnen. Dan ben ik de rest aan het spectaten![]()
Ik ben voorlopig nog niet zo overtuigd tbh
Nou kom anders nog genoeg achter deuren wachtende fags tegen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook een keer , beetje alle knoppen in batsen en toen spawnde ik ineens..
Dat springen met je exo suit is wel erg wennen na zoveel destiny spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |