zo vroeg in de zwangerschap is er nog geen bloedband dus geen paniek, nu niet meer doenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Rawedni het volgende:
Nog een vraagje trouwens! Gisterochtend had ik buikpijn en ik heb altijd zulke hevige pijnen dat ik ibuprofen moet nemen, ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden dus heb 1x400mg ibu genomen. Kan dat kwaad zo vroeg in een eventuele zwangerschap?
ik hoor hier eigenlijk al niet meer te posten, hoop dat jouw test positief blijft!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:15 schreef Rawedni het volgende:
Jullie zijn lief, dankjulliewelHoop dat iedereen hier gauw een dikke streep heeft!!
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik hoor hier eigenlijk al niet meer te posten, hoop dat jouw test positief blijft!
ik heb het ook helemaal niet over jouquote:Op zondag 2 februari 2014 15:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben helemaal geen kloon![]()
ik leef gewoon met jullie mee en tot jullie allemaal mee zijn na.Z&G blijf ik posten
ohquote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het ook helemaal niet over jou![]()
Dat ik een kloon ben heeft wel een redenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het ook helemaal niet over jou![]()
dat begrijp ik, anders zou je er geen aanmaken. Maak je geen zorgen, ik zou nooit openbaar gaan kloonhunten ofzo hoor!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Dat ik een kloon ben heeft wel een redenHopelijk laten we het hierbij!
Dankquote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat begrijp ik, anders zou je er geen aanmaken. Maak je geen zorgen, ik zou nooit openbaar gaan kloonhunten ofzo hoor!
Mijn klonen falen steeds, dus ben er maar mee opgehouden
heb je nou tòch een positieve test??quote:Op zondag 2 februari 2014 16:20 schreef Loj het volgende:
Oké, ff een snel vraagje!
Die zwangerschapstesten van moeders voor moeders, het is toch een drupje urine op dat s plekje?
En kan een test ook positief uitslaan omdat je net een eisprong hebt ofzo?
(Slecht internet ff dus kan niet googlen.)
Volgens mij reageert een zwangerschapstest echt alleen op een merkbare concentratie HCG. Positief = zwanger lijkt mij dan toch? Dusss..quote:Op zondag 2 februari 2014 16:20 schreef Loj het volgende:
Oké, ff een snel vraagje!
Die zwangerschapstesten van moeders voor moeders, het is toch een drupje urine op dat s plekje?
En kan een test ook positief uitslaan omdat je net een eisprong hebt ofzo?
(Slecht internet ff dus kan niet googlen.)
Eigenlijk altijd he?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:34 schreef Skittles het volgende:
Is ook een vreselijke website ja, maar wel de eerste hit tijdens het zoeken.![]()
Spannend Loj!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangerchapspagina of babybytes. Alles is een zwangerschapsverschijnsel!quote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd he?ik ben er ook al vaak op uitgekomen. Wat je ook verzint, daar is wel iemand die het ook had.
Loj? Wat doe je?
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:56 schreef Loj het volgende:
Ik ben vandaag al 29 dagen overtijd..Jeej loj! Dus toch! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwangerchapspagina of babybytes. Alles is een zwangerschapsverschijnsel!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |