Misschien win je straks ook nogquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm.... nee
Nou gok ik dat ze alles in 1x willen doen of zo, na vrijdag, als alles bekend is. Maar een beetje wazig is t allemaal wel ja. Maar goed, eerste keer he. Is ze vergeven.
Dat zei ik ook! Dat je overal aso's vindquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo ja, maar dat zijn zaken die iedere aso, met of zonder kinderen, kan uithalen. Er zijn niet dingen, voor zover ik weet, die voornamelijk door kinderlozen worden uitgehaald.
Ja klopt. Aso's, enorme aso's en oudersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zei ik ook! Dat je overal aso's vind
In mijn categorie nog 1 op de 3 kansquote:
Wordt regelmatig gereinigd, dus niet nodigquote:
Je kansen om op een willekeurige zaterdag te neuken zijn kleinerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn categorie nog 1 op de 3 kans
Ook uitbesteed?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt regelmatig gereinigd, dus niet nodig
Het wordt idd zondagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kansen om op een willekeurige zaterdag te neuken zijn kleiner
quote:
Lick & Luck! Lick en Luck baby!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Waarom zou ik in hemelsnaam mijn anus laten bleken???
Zal dat prettig zijn? Zout op je anus? Droogt helemaal uit dan! Kloofjes. Au!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG! Idiot! I just had it bleeched!!!
En adn meteen een trechtertje witte wijn er in en zout.
Ja! Anders ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Want likken aan de anus, kan alleen na het bleken...
Het oog wil ook watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Want likken aan de anus, kan alleen na het bleken...
Daar kunnen wij niks aan doen. Maar wat betreft de foto's geef ik je 100% gelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Belsezar het volgende:
Wat een "lekkere" fotos hier, ben net anderhalf uur wakker
Maar tieten worden wel vergroot, huid op grote schaal gebleekt over het gehele lichaam en haren geverfd. Allen geen probleem maar onder het motto het oog wil ook wat. Ieder zo zijn voorkeur.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Je gaat tepels toch ook niet bleken?
Mja ok, men moet doen wat men niet laten kan. Ik vind het onnodig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar tieten worden wel vergroot, huid op grote schaal gebleekt over het gehele lichaam en haren geverfd. Allen geen probleem maar onder het motto het oog wil ook wat. Ieder zo zijn voorkeur.
Die worden ook niet anagetast in hun kleur door bergen strontquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Je gaat tepels toch ook niet bleken?
Haaaai Pooooeeees!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Belsezar het volgende:
Wat een "lekkere" fotos hier, ben net anderhalf uur wakker
Ik zit op mijn werk, ik ga niet nazoeken of het daadwerkelijk daardoor komt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die worden ook niet anagetast in hun kleur door bergen stront
Ik zou niet weten waarom je t uberhaubt zou willen opzoeken. Als iemand z'n reet wil bleken moeet ie dat geheel en vooral helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, ik ga niet nazoeken of het daadwerkelijk daardoor komt.
Ik wil weten of die donkerdere kleur door die aantasting kwam. Heb het even nagekeken, maar dat is het niet, het is het samendrukken van huid, dus meer pigment.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je t uberhaubt zou willen opzoeken. Als iemand z'n reet wil bleken moeet ie dat geheel en vooral helemaal zelf wetenHeb ik niks mee te maken, tenzij ik de rekening moet betalen.
Iemand poes noemen? Is dat iets brabants?quote:
Nee dat is ontzettend overdreven Gordonesque gayquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iemand poes noemen? Is dat iets brabants?
Zucht, ik moet weer wennen aan uitspraken op fok die mij niks zeggen
Ik had beter van jou verwacht angel, gordon-achtig?!?!?!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is ontzettend overdreven Gordonesque gay
Gordon is toch zo'n beetje de Jezus/Mohammed/profeet van de homo's?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had beter van jou verwacht angel, gordon-achtig?!?!?!
Hipster, Alto, Relnicht, musical allemaal in 1 persoon dat is angel. Kan Gordon niet tegenopquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gordon is toch zo'n beetje de Jezus/Mohammed/profeet van de homo's?.
Ik dacht dat zelfs de homos de kriebels krijgen van gordonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dikte het even aan!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had beter van jou verwacht angel, gordon-achtig?!?!?!
Eerder de Lucifer. Flaming and all.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hipster, Alto, Relnicht, musical allemaal in 1 persoon dat is angel. Kan Gordon niet tegenop
Ik zal er even aan moeten wennen, komt wel weerquote:
Dat ga je bij meer dingen zeggenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal er even aan moeten wennen, komt wel weer
Nee, dat zie je verkeerd waarde angel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ga je bij meer dingen zeggen*wink wink nudge nudge*
Je bent van suiker gemaakt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Lieve mensen
Offer een geit, pas geboren kind of een boterham pindakaas.
Ik ga naar school om over een uur het grootste tentamen dat ik ooit gehad heb te maken
En ik ben kei zenuwachtig
Hopelijk ga ik niet janken tijdens de toets
Succes! Ik zal een kippetje de kop afsnijden voor je!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Lieve mensen
Offer een geit, pas geboren kind of een boterham pindakaas.
Ik ga naar school om over een uur het grootste tentamen dat ik ooit gehad heb te maken
En ik ben kei zenuwachtig
Hopelijk ga ik niet janken tijdens de toets
Ik zit er een beetje door heenquote:
Daarvoor zitten ze teveel te schuimbekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat niemand gaten weet te prikken in mijn argumentatie van lik-me-vestje
Ik kreeg geen antwoord meer van scheurbuik toen ik uitlegde dat je ook op zaterdag boodschappen kon doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat niemand gaten weet te prikken in mijn argumentatie van lik-me-vestje
EN ook gewoon op zondag hierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kreeg geen antwoord meer van scheurbuik toen ik uitlegde dat je ook op zaterdag boodschappen kon doen
Je bent nu ook nog klein hoor koetsjekoetsjiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toen, vroeger, in 1832, toen ik klein was, nog niet natuurlijk
Youtube, dat is nog net iets erger dan kinderenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik krijg nu zelfs multivitaminen voor kinderen reclame bij youtube
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Youtube, dat is nog net iets erger dan kinderen.
Skon eugskes en lipkesquote:
Ik teken vast een symbool op de grond en roep de windrichtingen aan!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Succes! Ik zal een kippetje de kop afsnijden voor je!
The universe is trying to tell you something. Jij bent immers al stokoud dus je moet wel opschieten!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik krijg nu zelfs multivitaminen voor kinderen reclame bij youtube
Ik ben een manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The universe is trying to tell you something. Jij bent immers al stokoud dus je moet wel opschieten!
Ja, maar dan kun je niet meer voetballen met je zooohooooon!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een man
Ik kan op mijn sterfbed nog iemand bezwangeren (in principe).
Zelfs daarna nog.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een man
Ik kan op mijn sterfbed nog iemand bezwangeren (in principe).
Ik kan nu al niet voetballenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je niet meer voetballen met je zooohooooon!
Ik ook niet!quote:
Dat kan ik jou dan wel weer leren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet!Kom laten we ze rolschaatsen leren!
O wacht, kan ik ook niet
Ik betwijfel 't. Ik ben een held op sokken en te bang om te vallen. Ik kan ook niet skaten, skeeleren of schaatsenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan ik jou dan wel weer leren.
Dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik betwijfel 't. Ik ben een held op sokken en te bang om te vallen. Ik kan ook niet skaten, skeeleren of schaatsen
Dat was jij vroeger? En nu ga je me heel erg romantisch jaren 80 film achtig het leren?quote:
Wacht. Een homo die andere mannen beschuldigd dat ze geen echte mannen zijn?quote:
Is het een homo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Ik vlucht hier weer ff va het homo-topic. Daar zit sinds kort zo'n sportschool-redneck die meent iedere dag te moeten verkondigen dat iemand die niet enorm gespierd is en niet minstens 3x per week naar de sportschool gaat geen echte man is.
Ik krijg 'm met zo'n anabolen-hoofd niet eens het verschil uitgelegd tussen iemand "niet mannelijk" noemen en "geen man" noemen, noch uitgelegd dat het ook anders is als je een slanke/dikke man niet je type vindt of een slanke/dikke man geen man vindt. Dus ik moet mezelf er niet zo over opwinden... MAAR IK KAN NIET TEGEN DAT SOORT STUPIDITEIT!!!!!!!!!!!!!!!
Welkom op Fok
Fuck.
quote:
Moof moet nog een beetje in dat hele homo gebeuren komen johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Ik vlucht hier weer ff va het homo-topic. Daar zit sinds kort zo'n sportschool-redneck die meent iedere dag te moeten verkondigen dat iemand die niet enorm gespierd is en niet minstens 3x per week naar de sportschool gaat geen echte man is.
Ik krijg 'm met zo'n anabolen-hoofd niet eens het verschil uitgelegd tussen iemand "niet mannelijk" noemen en "geen man" noemen, noch uitgelegd dat het ook anders is als je een slanke/dikke man niet je type vindt of een slanke/dikke man geen man vindt. Dus ik moet mezelf er niet zo over opwinden... MAAR IK KAN NIET TEGEN DAT SOORT STUPIDITEIT!!!!!!!!!!!!!!!
Welkom op Fok
Fuck.
En jij moet helemaal oppassen anders dan neuk in je zo hard in je reet dat je je eigen stront nog dagen achter in je keel proeft ja!!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wacht. Een homo die andere mannen beschuldigd dat ze geen echte mannen zijn?
Interesseert me geen ene reet hoe lang iemand "al homo is". Het is een dikschedelige mongool als je na 10x nog steeds het verschil niet inziet tussen iemand niet mannelijk vinden en iemand letterlijk geen man noemen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Moof moet nog een beetje in dat hele homo gebeuren komen joh
Ze bouncen nog steeds! Alleen maar grotere bh's moeten kopenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Heey Tally! Hoest met de tett'n? Zijn ze nu gekrompen na al die kids of nog steeds heerlijk bouncy bouncy lekker?
*verbergt de GHB*
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze bouncen nog steeds! Alleen maar grotere bh's moeten kopen
Echt, wat een plank voor de kop zegquote:Maar over Moof. Die kan je niet veranderen ook al zou je met keiharde (hihihi) feiten aankomen.
Interessante constructie en blijkbaar een grote piemel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij moet helemaal oppassen anders dan neuk in je zo hard in je reet dat je je eigen stront nog dagen achter in je keel proeft ja!!!!
Die komt er niet!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]OMG woman!!!!!! En wat als er nou kind 3 komt?
[..]
Echt, wat een plank voor de kop zegMan man man......
Indeed!quote:
*Begint voodoo teksten te scanderen*quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik teken vast een symbool op de grond en roep de windrichtingen aan!
Laatste werkdag gehad?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:32 schreef Cue_ het volgende:
Nou t zit erop. Vind t nog altijd raar en zowaar beetje emotioneel onder. Hoe vaag
Yupquote:
Dat lijkt me een beetje vreemdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup
Al kwam ik er met vertrek achter dat ik de kabelvan mn laptop ben vergeten.. dus moet sowieso weer terug
Ben je nu vrij of moet je meteen weer beginnen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup
Al kwam ik er met vertrek achter dat ik de kabelvan mn laptop ben vergeten.. dus moet sowieso weer terug
Tis dat ik straks lange dagen maak. anders was ik over twee weken teruggegaan. Dit omdat ze telkens 'tot over twee weken' zeiden. wantja dan schijn je een dip te krijgen van nieuw werk. dus hopen ze dat ik dan weer terug komquote:
Ik ben.nu vrij ja. Maandag weer beginnenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben je nu vrij of moet je meteen weer beginnen?
Lekker uitslapen! Of druk aan het inpakken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben.nu vrij ja. Maandag weer beginnen
Ik begin vanavond met de kroeg in.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker uitslapen! Of druk aan het inpakken?
Een echte kroegtijger! Toe maar, veel plezier!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik begin vanavond met de kroeg in.
Maar denk dat t uitslapen en alvast wat inpakken gaat worden. en wat inlezen voor de nieuwe baan. Dat soort dingen.
Haha dank jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een echte kroegtijger! Toe maar, veel plezier!
Nee, overmorgen vertrek ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
Jij bent toch morgen weg?
Alvast veel plezier en succes!
Maar valt me toch wel tegen van je hoor, ik had toch wel verwacht dat je nog even langs zou komen na je "neuken?" opmerkingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik begin vanavond met de kroeg in.
Maar denk dat t uitslapen en alvast wat inpakken gaat worden. en wat inlezen voor de nieuwe baan. Dat soort dingen.
Jij zou hier langskomen. Heb je mn adres gegeven, de deur open gelaten.. maar geen bels hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar valt me toch wel tegen van je hoor, ik had toch wel verwacht dat je nog even langs zou komen na je "neuken?" opmerking
Nou moet je niet de zaken omdraaien!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zou hier langskomen. Heb je mn adres gegeven, de deur open gelaten.. maar geen bels hoor
Slechtste smoes ooit...quote:
Net wat je goed vindtquote:
Nee geen drank voor mij, doordeweeks zelden. Maar drink zequote:
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:32 schreef Q. het volgende:
Het lijkt hier wel weekend. Is iedereen vrij vandaag ofzo?
Ja!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:32 schreef Q. het volgende:
Zuip die fles leeg!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja!
En ik ga compleet onverantwoordelijk doen vandaag!
Ik ga niks zinnigs doen, mijn dieet verneuken en ik heb eigenlijk ook wel zin in een borrel
Nee helaas. En ik moet ook morgen en overmorgen nog.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:32 schreef Q. het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:32 schreef Q. het volgende:
Je bent nooit vrij van FOK!quote:
Ook die was nog best ok. het is net als seks en pizza, zelfs als is het slecht is het nog steeds best okquote:
Hoe ging je tentamen gister?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja!
En ik ga compleet onverantwoordelijk doen vandaag!
Ik ga niks zinnigs doen, mijn dieet verneuken en ik heb eigenlijk ook wel zin in een borrel
Mwa, ik heb hem ook op DVD maar ik heb me er nog geen enkele keer toe kunnen zetten om die helemaal af te kijken. In tegenstelling tot deel 1 die ik tientallen keren heb gezien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook die was nog best ok. het is net als seks en pizza, zelfs als is het slecht is het nog steeds best ok.
Ik vond hem oprecht wel cool, wel een stuk minder intrigerend omdat je het meeste wel al gezien had, maar de SFX zijn wel weer indrukwekkend, gewoon veel knallenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, ik heb hem ook op DVD maar ik heb me er nog geen enkele keer toe kunnen zetten om die helemaal af te kijken. In tegenstelling tot deel 1 die ik tientallen keren heb gezien.
Ik wil m wel weer een keer helemaal kijken, maar mag ik dat die MTV clip genaamd deel 2 overslaan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Deel 3 moet je sowieso een keer of 4 kijken voor je hem echt door begint te krijgen.
Ik heb maandag weer eens Cloud Atlas gekeken, waar 3 van de 6 verhalen ook door de regisseurs van Matrix zijn gemaakt. Is wel te zienquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond hem oprecht wel cool, wel een stuk minder intrigerend omdat je het meeste wel al gezien had, maar de SFX zijn wel weer indrukwekkend, gewoon veel knallen.
Maar goed, ik heb al eerder aangetoond dat ik actie/sci-fi etc al snel leuk vind.
Die film is me eigenlijk totaal niet bijgeblevenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb maandag weer eens Cloud Atlas gekeken, waar 3 van de 6 verhalen ook door de regisseurs van Matrix zijn gemaakt. Is wel te zien
Ender's game met Cloud Atlas vergelijkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die film is me eigenlijk totaal niet bijgebleven.
Net als Ender's game dat niet gaat doen, viel me enorm tegen.
Zo rol ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ender's game met Cloud Atlas vergelijken
Een fascistisch kinderboek met een literair meesterwerk over reincarnatie
Nee, jouw elitaire gedragquote:
Het is typisch zo'n geval van love it or hate it.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Is Cloud Atlas een goede film ja? Ik dacht dat hij overal afgekraakt werd.
Ja, daar komt alle elite vandaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Komt doordat hij uit Brabant komt
Mwah, voornamelijk omdat hij voor mij een verband had gelegd dat er niet wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Komt doordat hij uit Brabant komt
Neehee! Je moet meedoen met Brabant afzeikenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, voornamelijk omdat hij voor mij een verband had gelegd dat er niet was.
Nee, ik mag geen minder bedeelden meer pesten van de FA'squote:Op woensdag 29 januari 2014 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neehee! Je moet meedoen met Brabant afzeiken
Vriendin van me was er ook helemaal hysterischlyrisch over. Toch eens proberen dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is typisch zo'n geval van love it or hate it.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neehee! Je moet meedoen met Brabant afzeiken
Ik heb t boek ook gelezenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me was er ook helemaal hysterischlyrisch over. Toch eens proberen dan.
Ik ben homo. We hebben meer hokjes dan welke minderheid ookquote:
Brabo homo die veel tijd op het internet op een forum doorbrengt, verdomme wat een stereotypequote:Op woensdag 29 januari 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben homo. We hebben meer hokjes dan welke minderheid ookLaat me! Laat me! Ik heb t altijd zo gedaan!
Ik vond HG2 ook best leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik probeerde ook niet recalcitrant te zijn deze keer, ik kan me er gewoon nu al vrij weinig meer van herinneren.
En ik begon over Ender's game omdat dat gewoon ook zo'n film gaat worden, van; ja ik heb hem gezien, maar waar het nou ook alweer precies over ging...
En ik had er redelijke verwachtingen van, dat helpt ook niet. Ik heb ook Hunger Games 2 gekeken, en die vond ik gewoon best ok, ook omdat het precies was wat ik ervan had verwacht.
Zijn die er meer?!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Brabo homo die veel tijd op het internet op een forum doorbrengt, verdomme wat een stereotype.
en omdat Jennifer Lawrencequote:Op woensdag 29 januari 2014 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik probeerde ook niet recalcitrant te zijn deze keer, ik kan me er gewoon nu al vrij weinig meer van herinneren.
En ik begon over Ender's game omdat dat gewoon ook zo'n film gaat worden, van; ja ik heb hem gezien, maar waar het nou ook alweer precies over ging...
En ik had er redelijke verwachtingen van, dat helpt ook niet. Ik heb ook Hunger Games 2 gekeken, en die vond ik gewoon best ok, ook omdat het precies was wat ik ervan had verwacht.
Terecht, nou ja, slecht, gewoon zo'n film waarvan je denkt waarom is hij er?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond HG2 ook best leukLeuker dan 1 ook weer. Ondanks dat het ook weer zo'n tiener romance reeks is vind ik hem er wel bovenuit steken.
Ender's Game lees ik bijna alleen slechte dingen over
Grootste commentaar was dat er helemaal aan het idee van kindsoldaten voorbijgegaan wordt, op een enkel minuscuuul momentje na. Dat het raar was om naar te kijken. Schijnt met de (fascistische) schrijver te maken te hebben. Die hebben ze ook uit het filmproces getrokken op een gegeven moment begreep ik omdat ie nogal rare statements maakte.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, nou ja, slecht, gewoon zo'n film waarvan je denkt waarom is hij er?.
Duurt tijden voor er echt iets gebeurt, de conclusie zie je van mijlenver aankomen en daarna komt er een totaal onlogisch soort van afsluiting.
Nou ja, dat is een beetje uitgelegd idd, maar het komt er niet echt uit als geloofwaardig vind ik. Zeker omdat ze 1 "the one" zoeken maar wel tonnen koters tot marinier opleidenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grootste commentaar was dat er helemaal aan het idee van kindsoldaten voorbijgegaan wordt, op een enkel minuscuuul momentje na. Dat het raar was om naar te kijken. Schijnt met de (fascistische) schrijver te maken te hebben. Die hebben ze ook uit het filmproces getrokken op een gegeven moment begreep ik omdat ie nogal rare statements maakte.
Zoveel filmmaatschappijen zijn op zoek naar een nieuwe reeks/franchise na het succes van Harry Potter, maar er lijkt er niet 1 echt te lukken. Op Hunger Games na, wat best succesvol is. Ja, en Twilight
Mja, van die Twilight-achtigen sneuvelen ze ook allemaal. Beautiful Creatures bijvoorbeeld. Komt nu Vampire Academy aan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Sja, het is natuurlijk ook wel erg lastig om zoiets te vinden, soms heb je het idee dat alles nou wel een keer gedaan is.
Zou ik dat 24 maart ook hebben?quote:
Beautiful Creatures leek me nog leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, van die Twilight-achtigen sneuvelen ze ook allemaal. Beautiful Creatures bijvoorbeeld. Komt nu Vampire Academy aan.
En de Harry Potteresken zoals Golden Compass, Spiderwick zijn ook al vaak snel gestopt. Percy Jackson hadden ze nooit mee moeten doorgaanBoeken zijn leuk, films zijn verschrikkelijk.
Wanhopig op zoek naar een nieuwe cash cowKoning Arthur wordt ook al overwogen.
Mwa. Ach.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beautiful Creatures leek me nog leuk
Al begint er wel steeds meer een geruchtenmolen op gang te komen dat dit allemaal gescript is en dat ze bewust zo neergezet wordt als hollywoods sweetheart die "zo gewoon is gebleven". Maar ach, ik vind r ook leukquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van dat kind.
Ik ook. Ze is geweldig en super!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van dat kind.
Dat gestuntel en gemuts kun je toch niet spelenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al begint er wel steeds meer een geruchtenmolen op gang te komen dat dit allemaal gescript is en dat ze bewust zo neergezet wordt als hollywoods sweetheart die "zo gewoon is gebleven". Maar ach, ik vind r ook leuk
En zowel, verdient ze nog meer Oscarsquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gestuntel en gemuts kun je toch niet spelen
Daarom kan ik r ook goed pruimen, omdat ze naast dat alles ook nog gewoon heel goed acteertquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zowel, verdient ze nog meer Oscars
Thuis "werken"quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:34 schreef stbabylon het volgende:
Laatste dag op het werk deze week
Leve het thuiswerken op vrijdag.
Thuis heb je minder mensen die over je schouders meekijken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Of je nou thuis zit te FOK!en of op kantor, als je er maar voor betaald krijgt he
Compiling.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Of je nou thuis zit te FOK!en of op kantor, als je er maar voor betaald krijgt he
Waarom zou je thuis fokken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:26 schreef KomtTijd... het volgende:
En daarna wilde seks gehad?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, iemand intens blij gemaakt met een verjaardagscadeau.
Ze had ooit dr NES uitgeleend en nooit meer teruggekregen, via V&A even eentje gehosseld. Die oogjes.
En nu terug in de friendzone HW.
Sommigen hebben geen baan.quote:
Uiteraard, zo rollen wij hier op het werkquote:
Je bent Danny?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...als je er voor betaald krijgt
Oeh, dus soms als ik je teksten lees, kan het zijn dat je ze naakt typte?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Soms in bad, maar daar blijft het wel bij.
Jazeker! He le maal poe del tje naakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, dus soms als ik je teksten lees, kan het zijn dat je ze naakt typte?
Was er een rel?quote:
Hmmmbaby!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal het de volgende keer erbij zetten.
Gelukkig worden ze met een dikke laag smurrie en bloed geboren. Gelijk kleren eroverheen en hup.quote:
Dat is nooit een serieuze rel geweest. Mods krijgen niks en dat weten ze voor ze mod worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:10 schreef Seikcid het volgende:
Ja die rel over Danny en lage of geen vergoedingen voor de mods enzo. Zoek het zelf maar op
Is this shit for real?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nooit een serieuze rel geweest. Mods krijgen niks en dat weten ze voor ze mod worden.
Ik bedoel dat dat ergens door ook maar 1 iemand als serieuze discussie werd gezien?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, ben geen mod meer
Ah jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat ergens door ook maar 1 iemand als serieuze discussie werd gezien?.
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het ontbreekt fok aan goede rellen de laatste jaren
Eensquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mwah, ik denk dat het komt omdat het te groot is geworden idd, niemand (uitzonderingen daargelaten) kent elkaar nog echt en dan relt het ook lastigerquote:
Braafheid door grootheid..quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het komt omdat het te groot is geworden idd, niemand (uitzonderingen daargelaten) kent elkaar nog echt en dan relt het ook lastiger.
Er zijn nog wel eens kleine strubbelingen her en der hoor, maar dat zijn dan idd kliekjes.
Vroeger waren die kleine strubbelingen nog interessant / dat werd nog wel eens echt een rel. Maar zelfs dat gebeurd niet meer. Gelijk tig man erop met "doe eens lief.. "quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn nog wel eens kleine strubbelingen her en der hoor, maar dat zijn dan idd kliekjes.
Dat vraag ik me ook altijd af. Zijn de rellen zoveel laffer tegenwoordig, of is FOK! gewoon dusdanig veel groter dat wat vroeger een FOK!-brede rel was, nu als een opstandig kliekje gezien wordt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het komt omdat het te groot is geworden idd, niemand (uitzonderingen daargelaten) kent elkaar nog echt en dan relt het ook lastiger.
Mensen boeit het ook niet zo persoonlijk meer denk ik, het is toch een stuk anoniemer dan voorheen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vroeger waren die kleine strubbelingen nog interessant / dat werd nog wel eens echt een rel. Maar zelfs dat gebeurd niet meer. Gelijk tig man erop met "doe eens lief.. "![]()
![]()
Er zijn ook te veel mensen die al te veel rellen gezien hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vroeger waren die kleine strubbelingen nog interessant / dat werd nog wel eens echt een rel. Maar zelfs dat gebeurd niet meer. Gelijk tig man erop met "doe eens lief.. "![]()
![]()
En de ouwe garde kent het rideltje wel.. en gooit het door ervaring gewoon naats zich neerquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Mensen boeit het ook niet zo persoonlijk meer denk ik, het is toch een stuk anoniemer dan voorheen.
Ook dat ja, "we" kennen het inmiddels allemaal welquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En de ouwe garde kent het rideltje wel.. en gooit het door ervaring gewoon naats zich neer
"we" hebben het zelf verpestquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat ja, "we" kennen het inmiddels allemaal wel.
Ik rel anders genoeg hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig ken ik jullie nog.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We? WE?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat ja, "we" kennen het inmiddels allemaal wel.
Nichtenrellen met relnichten, dat is geen rellen dat is gewoon de aard van het beestjequote:
Ik rel tegen alles wat los enh vast zit. Hell, ik rel nog wel tegen Putin en z'n neanderthaler landgenotenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nichtenrellen met relnichten, dat is geen rellen dat is gewoon de aard van het beestje.
Een goede rel heeft massa bans of bans van prominente fokkers/crew leden tot gevolg waarna half fok over die bans heen valt wat dan ook weer resulteert in een zooi bans, verwijdering van topics en accounts door de shredder halen. Dát zijn rellenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Zijn de rellen zoveel laffer tegenwoordig, of is FOK! gewoon dusdanig veel groter dat wat vroeger een FOK!-brede rel was, nu als een opstandig kliekje gezien wordt.
Uhuh, ik geloof je meteen op je mooie blauwe ogen, jij vs een zooi Russische MEérsquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik rel tegen alles wat los enh vast zit. Hell, ik rel nog wel tegen Putin en z'n neanderthaler landgenoten
I will piss in their skulls and rape their eyesockets! ARRRRRRR!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, ik geloof je meteen op je mooie blauwe ogen, jij vs een zooi Russische MEérs.
Forest creature!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I will piss in their skulls and rape their eyesockets! ARRRRRRR!!!!!!!!!
En dat gebeurt gewoon niet meer. Denk ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een goede rel heeft massa bans of bans van prominente fokkers/crew leden tot gevolg waarna half fok over die bans heen valt wat dan ook weer resulteert in een zooi bans, verwijdering van topics en accounts door de shredder halen. Dát zijn rellen
Pas nog een kleine rel met wat bans en facebookgeroddel erna, maar stelde idd niet zoveel voor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat gebeurt gewoon niet meer. Denk ik.
Ik denk nu aan boselfjes, is dat juist?quote:
Heel mat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pas nog een kleine rel met wat bans en facebookgeroddel erna, maar stelde idd niet zoveel voor.
Eftelingquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk nu aan boselfjes, is dat juist?
Thranduil!quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk nu aan boselfjes, is dat juist?
Compleet gemist.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pas nog een kleine rel met wat bans en facebookgeroddel erna, maar stelde idd niet zoveel voor.
Was ook niet heel lastigquote:
Waarom moet t nou altijd weer zo anaal?!quote:
Anale seks heeft geen reet (yes pun) met seksualiteit te maken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom moet t nou altijd weer zo anaal?!
Hetero's en hun fixaties
Ja alleen wie zijn er tegenwoordig nog prominente FOK!ers? Misschien zijn ze wel prominent in hun eigen kliekje maar kennen wij ze niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een goede rel heeft massa bans of bans van prominente fokkers/crew leden tot gevolg waarna half fok over die bans heen valt wat dan ook weer resulteert in een zooi bans, verwijdering van topics en accounts door de shredder halen. Dát zijn rellen
Pardon?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja alleen wie zijn er tegenwoordig nog prominente FOK!ers?
Duh!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Anale seks heeft geen reet (yes pun) met seksualiteit te maken.
Dan hou je het maar bij handjes vasthoudenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh!
Is trouwens niet helemaal waar, aangezien het wel afhankelijk van je seksualiteit is of t je enige keus is, maar goed
Er bestaat geen enige keus. Dan is het namelijk geen keus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh!
Is trouwens niet helemaal waar, aangezien het wel afhankelijk van je seksualiteit is of t je enige keus is, maar goed
Je kan ervoor kiezen geen homo te zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er bestaat geen enige keus. Dan is het namelijk geen keus.
Idd, gewoon naar Straight camp, pray the gay away!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ervoor kiezen geen homo te zijn
En als dat niet werkt is er altijd nog de electroshock-therapie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gewoon naar Straight camp, pray the gay away!
Idd, komop hoe hardnekkig kan zoiets zijn?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
En als dat niet werkt is er altijd nog de electroshock-therapie.
Enige mogelijkheid danquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er bestaat geen enige keus. Dan is het namelijk geen keus.
And ruin all the fun? Dacht het niet!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ervoor kiezen geen homo te zijn
Ik heb toevallig mijn oude (kapotte) ps3-controller in de prullenbak geflikkerd. Nieuwe gekauftquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enige mogelijkheid danZucht!
*mept je met zijn bijna kapotte PS3 controller tegen t hoofd aan*
Mijn pijltoetsen beginnen verrot te raken. Als ik nu met de controller wiebel dan schiet m'n menu alle kanten opquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb toevallig mijn oude (kapotte) ps3-controller in de prullenbak geflikkerd. Nieuwe gekauft
Dat had ik met naar voren gaan met de linkerpookquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn pijltoetsen beginnen verrot te raken. Als ik nu met de controller wiebel dan schiet m'n menu alle kanten op
*pokes*quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja dan is de pook irritanter dan de toetsen, want die gebruik ik minder dan de pook.
Ik hou van de pook. Ja. Open deur. En pun intended.
Draai maar lekker rond?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja dan is de pook irritanter dan de toetsen, want die gebruik ik minder dan de pook.
Ik hou van de pook. Ja. Open deur. En pun intended.
*sprint, springt voor je enkels, stript in 1 handige beweging terwijl je ter aarde stort je broek naar beneden en verkracht je anaal*quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*sprint, springt voor je enkels, stript in 1 handige beweging terwijl je ter aarde stort je broek naar beneden en verkracht je anaal*
BAM!
bijna maandagquote:
Ik verwacht mijn vakantie niet te overleven, maar liefst wel een dag voor in terug zou vliegen kreperen, anders is het ook weer zo zondequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |