abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136044787
Hee iedereen,

Ik heb inmiddels 3,5 jaar een relatie met een hele lieve meid.
We hebben veel leuke dingen meegemaakt maar ook mindere dingen.
In het verleden had ik niet door dat ik snel flirten met een meisje terwijl dat niet mijn bedoeling was.
Dit is opgelost inmiddels door hulp van haar en mij inzetten.
Het is inmiddels alweer 2 jaar goed gegaan.
Echter nu is er nogal wat ergs gebeurt ze liegt tegen mij en ben ik achtergekomen.
Ze had verkeerd flirtig contact met een man en uiteindelijk heeft ze zelfs een foto van haar kont in een string gestuurd...
We hebben erover gepraat en ze heeft spijt en zal het nooit meer doen.
Echter aangezien ik jaloers ingesteld ben en moeite heb dit los te laten wilt ze nu juist alleen maar vrijheid wat bij mij averechts werkt ze wilt geen contact meer behalve avonds terwijl we normaal gewoon hele dag appte met elkaar.
Geen probleem maar vervolgens zit ze wel om de 10 min op app.
Weet ook eigenlijk met wie 2 jongens van haar school die haar leuk vinden.
Dat vind ik zo raar want in weekend appt ze ook met hun en als ik dan boos wordt van hun doordeweeks wel en je zegt weekend is van ons dan wordt ze boos dat ik haar niet zo moet claimen.
Ik ben dus ook heel erg bang dat ze een ander heeft of vreemdgaat naast mij.
Intiem zijn heeft ze ook geen zin in gezien de problemen zegt ze dan.
Want ze moet eerst meer ontspannen ervoor.
Dus dat is ook alweer een paar weken geleden.
We wonen helaas niet samen en zon 40 kilometer uit elkaar dus weet gewoon niet wat ze doet.
Ik Hou echt van haar maar vraag me af of ik zo verder kan met haar...
Kan iemand me advies geven hoe ik dit kan verbeteren deze relatie?
Wil er namelijk niet direct aandenken om keihard uit te maken hoop dat ik meer opties heb.
  PR/Manusje van alles dinsdag 28 januari 2014 @ 11:54:02 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_136044843
Dumpen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_136044870
Ja hoor, gewoon ergens in Australië gaan trouwen
-XOXO-
pi_136044878
Zo te zien aan haar gedrag en doen, wilt ze wat anders. Ik denk niet dat jullie relatie nog lang stand houdt.
pi_136044933
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef ferry22 het volgende:
Geen probleem maar vervolgens zit ze wel om de 10 min op app.
Hoe betrouwbaar zijn die tijdsregistraties van Whatsapp tegenwoordig?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_136044954
Dumpen die handel. Je moet dit niet willen, ze wil het duidelijk ook niet.
pi_136044959
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef ferry22 het volgende:
Ze had verkeerd flirtig contact met een man en uiteindelijk heeft ze zelfs een foto van haar kont in een string gestuurd...
:')
pi_136044972
Dumpen
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
pi_136045016
Je kunt het beter uitmaken voordat zij dat doet. Misschien leert ze er nog iets van. De volgende kerel die eroverheen gaat zal je dankbaar zijn.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:58:11 #10
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136045029
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:56 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Hoe betrouwbaar zijn die tijdsregistraties van Whatsapp tegenwoordig?
Best aardig dacht ik zo. Ik heb dat ook mooi uitgezet om te voorkomen dat mensen mij een beetje in de gaten houden zoals TS doet. Dat vind ik echt knap irritant.

Hé TS? Zeg je dan ook tegen haar: "Ja hoor eens, ik zie heus wel dat je elke 10 minuten online bent hoor!" ?
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:58:14 #11
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_136045032
Leuke relatie. Jullie zijn allebei te los naar anderen van het tegenovergestelde geslacht en zij vindt dat jij haar claimt. In a nuitshell. Niet een gezonde relatie.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_136045095
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:58 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Best aardig dacht ik zo. Ik heb dat ook mooi uitgezet om te voorkomen dat mensen mij een beetje in de gaten houden zoals TS doet. Dat vind ik echt knap irritant.

Hé TS? Zeg je dan ook tegen haar: "Ja hoor eens, ik zie heus wel dat je elke 10 minuten online bent hoor!" ?
Heb het inderdaad al eens gezegd en dan ontkent ze het niet maar dan is het meestal voor school en niet gezelligheid gesprek maar ik geloof dat niet helemaal meer na het voorval.
pi_136045116
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:58 schreef goed_volk het volgende:
Leuke relatie. Jullie zijn allebei te los naar anderen van het tegenovergestelde geslacht en zij vindt dat jij haar claimt. In a nuitshell. Niet een gezonde relatie.
Misschien zijn ze beter geschikt voor een ''open relatie'' :P al geloof ik daar zelf niet zo in
pi_136045141
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Misschien zijn ze beter geschikt voor een ''open relatie'' :P al geloof ik daar zelf niet zo in
Geen haar op me hoofd die daar aan denkt....
je bent me vriendin volledig of niet.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:00:44 #15
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136045150
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef ferry22 het volgende:

[..]

Heb het inderdaad al eens gezegd en dan ontkent ze het niet maar dan is het meestal voor school en niet gezelligheid gesprek maar ik geloof dat niet helemaal meer na het voorval.
Misschien kun je een app installeren die haar beide camera's constant laat streamen naar jouw telefoon. Dan kan je haar nog beter in de gaten houden.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:00:57 #16
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_136045165
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als TS niet zo bezitterig was geweest, had dat misschien nog gekund....
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
pi_136045190
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef ferry22 het volgende:

[..]

Geen haar op me hoofd die daar aan denkt....
je bent me vriendin volledig of niet.
Ja zo denk ik er ook over, daarom zei ik al, ik geloof niet zo in open relaties. :D
pi_136045250
Ik zou het gewoon uitmaken, TS. Hier word je ook niet echt vrolijk van lijkt mij zo.
Of niet dan?
pi_136045260
hoe oud zijn jullie?

Je hebt het over school, dus ik gok ergens rond de 16.

Maar dit gaat em niet worden, niet té verdrietig erover zijn, komen nog zat relaties die uitgaan.
Hoort bij 't leven, on to the next one.
pi_136045262
Gewoon met haar praten en haar vertellen dat je het idee hebt dat jullie uit elkaar groeien en dat jullie beiden eens moeten proberen een tijdje elkaar wat minder te zien en misschien ook wat andere contacten opdoen.
Hel duidelijk en bewust aanspelen op een toekomstige 'breakup'.

Uit haar reactie kan je gelijk zien of er nog een kans is of het goedkomt of niet (als ze direkt reageert dat dat prima is, is de relatie gewoon over en voorbij en is niks meer te redden).

Mocht ze wel aangeven dat ze de relatie wil redden (wat ik gezien de OP eigenlijk niet verwacht), kunnen jullie daar samen over praten, wat je daar dan allebei aan kunt doen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_136045292
Rennen en niet omkijken TS
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_136045318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
hoe oud zijn jullie?

Je hebt het over school, dus ik gok ergens rond de 16.

Maar dit gaat em niet worden, niet té verdrietig erover zijn, komen nog zat relaties die uitgaan.
Hoort bij 't leven, on to the next one.
Verkeerd gegokt 20 en 23 zijn we;)
pi_136045322
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:04 schreef delano.888 het volgende:
Rennen en niet omkijken TS
Dat denk ik ook als je de OP goed leest, verloren zaak...

sorry TS :@
  PR/Manusje van alles dinsdag 28 januari 2014 @ 12:05:47 #24
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_136045346
wel briljant natuurlijk. Je vriendin niet overdag mogen sms-en _O-!!! HOE VERZIN JE HET.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:06:55 #25
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_136045385
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:05 schreef ferry22 het volgende:

[..]

Verkeerd gegokt 20 en 23 zijn we;)
Ah, dus straks na de studie het werkende leven in, trouwen, kindertjes en een doorzonwoning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')