Hoe betrouwbaar zijn die tijdsregistraties van Whatsapp tegenwoordig?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef ferry22 het volgende:
Geen probleem maar vervolgens zit ze wel om de 10 min op app.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef ferry22 het volgende:
Ze had verkeerd flirtig contact met een man en uiteindelijk heeft ze zelfs een foto van haar kont in een string gestuurd...
Best aardig dacht ik zo. Ik heb dat ook mooi uitgezet om te voorkomen dat mensen mij een beetje in de gaten houden zoals TS doet. Dat vind ik echt knap irritant.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar zijn die tijdsregistraties van Whatsapp tegenwoordig?
Heb het inderdaad al eens gezegd en dan ontkent ze het niet maar dan is het meestal voor school en niet gezelligheid gesprek maar ik geloof dat niet helemaal meer na het voorval.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Best aardig dacht ik zo. Ik heb dat ook mooi uitgezet om te voorkomen dat mensen mij een beetje in de gaten houden zoals TS doet. Dat vind ik echt knap irritant.
Hé TS? Zeg je dan ook tegen haar: "Ja hoor eens, ik zie heus wel dat je elke 10 minuten online bent hoor!" ?
Misschien zijn ze beter geschikt voor een ''open relatie''quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:58 schreef goed_volk het volgende:
Leuke relatie. Jullie zijn allebei te los naar anderen van het tegenovergestelde geslacht en zij vindt dat jij haar claimt. In a nuitshell. Niet een gezonde relatie.
Geen haar op me hoofd die daar aan denkt....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien zijn ze beter geschikt voor een ''open relatie''al geloof ik daar zelf niet zo in
Misschien kun je een app installeren die haar beide camera's constant laat streamen naar jouw telefoon. Dan kan je haar nog beter in de gaten houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Heb het inderdaad al eens gezegd en dan ontkent ze het niet maar dan is het meestal voor school en niet gezelligheid gesprek maar ik geloof dat niet helemaal meer na het voorval.
Als TS niet zo bezitterig was geweest, had dat misschien nog gekund....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien zijn ze beter geschikt voor een ''open relatie''al geloof ik daar zelf niet zo in
Ja zo denk ik er ook over, daarom zei ik al, ik geloof niet zo in open relaties.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Geen haar op me hoofd die daar aan denkt....
je bent me vriendin volledig of niet.
Verkeerd gegokt 20 en 23 zijn we;)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
hoe oud zijn jullie?
Je hebt het over school, dus ik gok ergens rond de 16.
Maar dit gaat em niet worden, niet té verdrietig erover zijn, komen nog zat relaties die uitgaan.
Hoort bij 't leven, on to the next one.
Ah, dus straks na de studie het werkende leven in, trouwen, kindertjes en een doorzonwoning.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:05 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Verkeerd gegokt 20 en 23 zijn we;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |