quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
dat roep ik altijd alquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:56 schreef SunChaser het volgende:
Gister voor t eerst naar Scheveningen geweest
Wat n matige bios
Die is leuk he? Vond de beelden ook erg mooi.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Secret Life of Walter Mitty eindelijk gezien. Klassieke feelgood film
Ja, twee uur waren zo om. Toffe soundtrack ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:14 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Die is leuk he? Vond de beelden ook erg mooi.
Terechtquote:Op maandag 3 februari 2014 15:43 schreef roelvano het volgende:
Ahhh, Universal heeft Anchorman 2 geannuleerd voor een NL'se release: nu.nl/overig/3691966/anchorman-2-niet-in-nederlandse-bioscopen.html
Je loopt een week achter, Frankenstein ging vorige week in premiere, deze week Herclues en Cloudy 2 en zie Akward Moment ook draaienquote:Op maandag 3 februari 2014 14:35 schreef tcr het volgende:
Nou spannende week komt eraan, alleen "I, Frankenstein" in première :|.
Gelukkig toch andere dingen op de agenda, zie eind van de maand wel weer, alleen deze maand nog PUC-ING.
Pffff, fail!quote:Op maandag 3 februari 2014 15:43 schreef roelvano het volgende:
Ahhh, Universal heeft Anchorman 2 geannuleerd voor een NL'se release: nu.nl/overig/3691966/anchorman-2-niet-in-nederlandse-bioscopen.html
Inderdaad :|, dan is de release nog veel erger. En de sneak voor vanavond lijkt ook al vol in Pathé Arena.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je loopt een week achter, Frankenstein ging vorige week in premiere, deze week Herclues en Cloudy 2 en zie Akward Moment ook draaien
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:24 schreef SunChaser het volgende:
Was er nog iemand in Pathé De Munt zaterdag
[ afbeelding ]
LOl wtfquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:24 schreef SunChaser het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, dat klinkt logischquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:46 schreef F_JD het volgende:
Er is gewoon iemand over z'n nek gegaan en daar is koffie overheen gegooid. Dat is wat makkelijker opruimen even later en koffie heeft natuurlijk ook een behoorlijk sterke geur.
je kan het ook gewoon direct opruimen....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:46 schreef F_JD het volgende:
Er is gewoon iemand over z'n nek gegaan en daar is koffie overheen gegooid. Dat is wat makkelijker opruimen even later en koffie heeft natuurlijk ook een behoorlijk sterke geur.
kan best zijn dat op het moment van d e foto het net gebeurd was, er koffie overheen is gegooid om de geur te maskeren en zodat het even opgenomen wordt, terwijl er een sopje en dweil gehaald wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon direct opruimen....
opruim rondes mogen alleen tijdens de uur check?
31-12 is meestal als er nog geen releasedatum bekend isquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:56 schreef roelvano het volgende:
Goed nieuws![]()
Pathé gaat Anchorman 2 wel vertonen: http://www.nu.nl/film/369(...)landse-bioscoop.html
Tis toch wat met die film: Volgens Pathé komt-ie 31-12-2014 bij hen in de bios (http://www.pathe.nl/film/18217/anchorman-the-legend-continues) LOL!
bronquote:De film Frozen werd op 22 november wereldwijd uitgebracht en is tot dusver goed voor 865 miljoen dollar. Daarmee is het een van de best lopende films van het bedrijf ooit.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:24 schreef SunChaser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso niet waarom men besloten heeft dat dit een goede film is om in de bioscoop te draaien. Of dat er überhaupt iemand geld in wilde steken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:51 schreef BDIL het volgende:
Devils Due is een van de slechste horror films ooit. Ik weet niet eens waarom dit een horror is,totaal geen spanning of angstige momenten en het verhaal is behoorlijk lame. Verpest je anderhalf uur niet met deze film.
film heeft al winst gemaakt, koste 5 miljoen om te maken en vanaf 10 miljoen maakt ie winst, komt de DVD en TV nog bijquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom men besloten heeft dat dit een goede film is om in de bioscoop te draaien. Of dat er überhaupt iemand geld in wilde steken.
Die film ken ik nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
film heeft al winst gemaakt, koste 5 miljoen om te maken en vanaf 10 miljoen maakt ie winst, komt de DVD en TV nog bij
Maar idd slechte film. PanAc5 was stuk beter
Ik ben hem ook maar wezen kijken omdat bij Pathe Schouwburg de laatste film was die draaide en ik niks hoef te betalenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom men besloten heeft dat dit een goede film is om in de bioscoop te draaien. Of dat er überhaupt iemand geld in wilde steken.
Vond 'm niet heel tof. Wel ok, maar daar houdt het op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
RoboCop is nog best een leuke remake. Gary Oldman
Die was stiekem nog best leuk ja. Million ways to die in the West lijkt me ook wel grappigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef roelvano het volgende:
[..]
Vond 'm niet heel tof. Wel ok, maar daar houdt het op.
Ik moest wel stiekem lachen om Neighbors trailert
Lijken me allebei vrij inhoudloos. Vond Ted kut, maar vond Million Ways wel tof.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die was stiekem nog best leuk ja. Million ways to die in the West lijkt me ook wel grappig
Geen idee, maar die trailer leek echt verdacht veel op de al uitgebrachte trailer. Geen idee wat er nieuw was.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:44 schreef roelvano het volgende:
[..]
Lijken me allebei vrij inhoudloos. Vond Ted kut, maar vond Million Ways wel tof.
Weet jij wat dat K.D. in die trailer betekende?
Say whatquote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef Kansenjongere het volgende:
Apart om Richard Harrow in American Hustle met een heel gezicht te zien.
Haha, die heb ik dan weer niet herkend.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Say what? Ik had hem niet eens herkend. Wel Eli Thompson natuurlijk.
Gelukkig maar, dergelijke kwaliteitsfilms mogen we hier niet missen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:43 schreef roelvano het volgende:
Nou en it's official: Anchorman 2 gaat toch draaien, aldus Universal.
http://www.ed.nl/algemeen(...)-nederland-1.4216658
(jaja ik meldde al dat-ie bij Pathé sowieso ging draaien, maar nu toch landelijke release)
Al verwacht ik dat hij het niet goed gaat doen, zelfs niet na een petitie (zie ook The World's End)
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dergelijke kwaliteitsfilms mogen we hier niet missen.
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden...quote:Hoe vond je Het Regent Gehaktballen 2?
Koop nu het eerste deel en kijk de film online zo vaak als je wilt.
alles om pathe thuis te promotenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:50 schreef sensei_sensurround het volgende:
Mailtje van Pathé:
[..]
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden...
Daar kies je in dit geval toch zelf voor? Als je niet wil dat ze weten naar welke films je gaat moet je losse kaartjes kopen en die contant afrekenen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef sensei_sensurround het volgende:
En dan is de film op Pathé thuis zo te zien ook nog alleen in het Nederlands, dat zou toch niet zo'n probleem moeten zijn, om beide talen in één keer aan te bieden? (Ik ben tenslotte ook naar de Engelstalige versie van deel twee geweest.)
Maar het ergste is gewoon dat je (weliswaar geautomatiseerd) in de gaten gehouden wordt.
Succes dan, want bij sommige kan je niet eens meer contant betalen, hebben ze alleen pinautomaten, bij Pathé Schouwburgplein.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Daar kies je in dit geval toch zelf voor? Als je niet wil dat ze weten naar welke films je gaat moet je losse kaartjes kopen en die contant afrekenen.
Volgens mij moet je ook altijd tickets kunnen kopen bij een loket of aan het buffet, hoe wil je anders betalen met een bioscoopbon?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Succes dan, want bij sommige kan je niet eens meer contant betalen, hebben ze alleen pinautomaten, bij Pathé Schouwburgplein.
Ik weet niet hoor, maar Schouwburgplein heeft nog steeds gewoon een balie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Succes dan, want bij sommige kan je niet eens meer contant betalen, hebben ze alleen pinautomaten, bij Pathé Schouwburgplein.
Geen idee, buffet is de trap op en kom je niet in zonder kaartje en kassa's zijn niet meer bemand.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook altijd tickets kunnen kopen bij een loket of aan het buffet, hoe wil je anders betalen met een bioscoopbon?
Nou de laatste keren dat ik er kwam was er alleen een medewerker bij de Pathé Unlimited Balie beneden, die ook de kaartjes controleerde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:23 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar Schouwburgplein heeft nog steeds gewoon een balie.
Vorige week naar I Frankenstein geweest, geholpen bij de kassaquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou de laatste keren dat ik er kwam was er alleen een medewerker bij de Pathé Unlimited Balie beneden, die ook de kaartjes controleerde.
Laatst nog geweest voor The Wolf of Wallstreet in de avond.
Ja kan, de laatste keren dat ik er was, waren ze dicht. Kon je alleen bij de automaten kaartjes kopen, waar het erg druk was...quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:35 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Vorige week naar I Frankenstein geweest, geholpen bij de kassa
Logisch als ie bij 80% van de zalen in NL versie draait....quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
LEGO Movie was toch wel leuk
Zat alleen wel bij de OV-versie en man wat was dat rustig. Donderdagavond om 18:15 zou je toch denken dat er meer dan 30 man in een zaal van 250 man zou zitten. Denk dat de Nederlandse versie veel beter loopt
Dat is eerder een gevolg dan een oorzaak. Wanneer er meer mensen naar de OV-versie gaan zullen zal Pathé hem ook wel meer gaan draaien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Logisch als ie bij 80% van de zalen in NL versie draait....
Als jij met je bioscoopbon bij zo'n controleur komt zal hij je toch moeten helpen lijkt me.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja kan, de laatste keren dat ik er was, waren ze dicht. Kon je alleen bij de automaten kaartjes kopen, waar het erg druk was...
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
LEGO Movie was toch wel leuk
Vorige week nog in Schouwburgplein gewoon doorgelopen en bij het buffet tickets gekocht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als jij met je bioscoopbon bij zo'n controleur komt zal hij je toch moeten helpen lijkt me.
Typisch, werd je kaartje dan nergens gecontroleerd ? Of stond er niemand beneden ? Soms staan ze ook weleens boven bij de trap.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:19 schreef F_JD het volgende:
[..]
Vorige week nog in Schouwburgplein gewoon doorgelopen en bij het buffet tickets gekocht.
ik ga hem ook nog wel een keer kijken..quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De humor van Lego beviel me enorm. Wil er nog wel een keer heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er flink gemengde gevoelens over..
Niet echt slecht, maar vond het ook een beetje uit de toon vallen
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga hem ook nog wel een keer kijken..
Wat vonden jullie van datIk ben echt benieuwd hoe dat in de NL versie is uitgewerkt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er flink gemengde gevoelens over..
Niet echt slecht, maar vond het ook een beetje uit de toon vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
Yes, nu hopelijk n nieuwe in leidenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:12 schreef roelvano het volgende:
Jullie wisten het misschien al, maar ik las het net op de Facebook van Pathé:
De vernieuwde bios in Arnhem krijgt in november 2015 een IMAX-zaal.
De Pathé in Maastricht gaat sluiten (hoe, wat, waar en wanneer weet ik niet)
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe dat in de NL versie is uitgewerkt:geheid, maar de NL nasynchronisatie zal wel, as usual, tenenkrommend zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt al een nieuwe in Maastricht. Alleen loopt het huurcontract van het huidige pand binnenkort af en wil de eigenaar geen huurcontract voor de tussenliggende periode afsluiten, alleen voor een langere periode.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Yes, nu hopelijk n nieuwe in leiden
scheveningenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:45 schreef SunChaser het volgende:
Die oplichters in den haag draaien robocock alleen in iMax. Zonde van t geld als je moet bij betalen
ach die schollekoppen horen er ook bijquote:
je kan een puc 'gold' bril uit een automaat trekken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:53 schreef SunChaser het volgende:
Ze zitten ook in t frisdrankautomaat
Hebben ze ook een 3D bril zero?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:00 schreef SunChaser het volgende:
Of we gold opstaat weet ik niet maar je kan voor 1,60 een 3D bril uit de automaat halen ja
Nee het was een frisdrank grapje.quote:
die snapte ik wel, mast zero 3D bekt lekkerderquote:Op zondag 16 februari 2014 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee het was een frisdrank grapje.
Coca Cola Zero > 3D Bril Zero lolll
Zo te lezen is hij dan ook niet gefilmd in Imax.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
En nog vond ik het kut met peren voor dat extra geld, ik verwacht iets beters
Sorry, maar Soof vond ik niets aan. Ik vind dat de Nederlandse film-industrie teveel van hetzelfde maakt. Op een gegeven moment, ben je die zoetsappige verhaaltjes van de rijke bovenklasse met hun bekakte accent gewoon zat.quote:
me kids?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:00 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga morgen naar K3 met me kids natuurlijk
Je bent bang dat Josje jou een te erg stijfje geeft die je niet kunt verbergen?quote:
Josje tssssquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bent bang dat Josje jou een te erg stijfje geeft die je niet kunt verbergen?
yup. Enige wat ik dan nog wel leuk vond, was die shit met Dennett met z'n vrije wil een illusie etc. Zal wel komen omdat ik net het vak consciousness gehad heb en ik wat over 'm te weten kreeg daar wat wel een beetje overeen kwam.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:46 schreef Professional het volgende:
Robocop, hele grote mwah. Pretendeert iets te zijn wat het niet kan waarmaken.
Volgens mij gaat ie alleen in NL versie draaienquote:Op woensdag 19 februari 2014 03:21 schreef mschol het volgende:
draait mr peabody & sherman nou helemaal niet in de OV versie of komt hij pas later (na de schoolvakantie ofzo?)
Eens, ik ben heel erg geneigd gewoon alle Nederlandse producties over te slaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry, maar Soof vond ik niets aan. Ik vind dat de Nederlandse film-industrie teveel van hetzelfde maakt. Op een gegeven moment, ben je die zoetsappige verhaaltjes van de rijke bovenklasse met hun bekakte accent gewoon zat.
Lijkt mij juist heel onlogisch, een product van Pathé, waarvoor je niet bij Pathé zelf kan betalen maar alleen via internet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef F_JD het volgende:
Je lokale bioscoop heeft gewoon niets daarmee te maken, niet met de betalingsservice, niet met het deblokkeren.. Ze gaan geen geld aannemen voor iets wat ze niet kunnen bieden, niet onlogisch dus lijkt me.
kloptquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:34 schreef SunChaser het volgende:
WAT EEN KUTSERVICE
Oke, betaling mislukt, pas blokkade, maar je kan niet aan de PUC balie betalen moet per se thuis via Ideal
heyye, maatje.. heractiveer mijn pas eens voor een tientjequote:Op donderdag 20 februari 2014 02:01 schreef SunChaser het volgende:
Fraude, hoe dan. Je kan , nee je moet de eerste keer wel pinnen
Nee afschrijven was niet gelukt, blokkeren ze je pas en kun je alleen via iDeal betalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 07:31 schreef wolfrolf het volgende:
Sunchasert! Lol was je pas verlopen xD
LOLOLOL!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Mooiere stoelen , het is toch donker
Inderdaad. Houten stoelen zijn ook prima.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Mooiere stoelen , het is toch donker
nee, want dan lever je in op zitcomfortquote:Op zondag 23 februari 2014 10:25 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Inderdaad. Houten stoelen zijn ook prima.
Ws voor de kinderfilmsquote:Op zondag 23 februari 2014 13:27 schreef roelvano het volgende:
Maar even over films gesproken: 12 years a slave draaide om 1040 (OP ZONDAGOCHTEND!!) en volgende voorstelling is om 17.35Waarom niet om 14 uur ArenAtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |