Ja. Nederland gaat niet uit de EU er komen alleen maar meer buitenlanders; door immigratie en omdat buitenlanders meer kinderen dan Nederlanders krijgen als je hier tegen bent moet je zelf emigreren.quote:
Hopelijk wel, het is dat ik niet stem anders had ik PVV gestemt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:13 schreef arjan1112 het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk? Denk je nou echt dat Nederland uit de europese unie stapt ofzo
Emigreer naar Australie
Het is dan ook typisch aan linksen mensen om untermenschen in de maatschappij te introduceren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Zeiden we van de Turken en Marokkanen ook
En aan rechtsen om untermenschen op de trein te zetten?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:20 schreef raptorix het volgende:
Het is dan ook typisch aan linksen mensen om untermenschen in de maatschappij te introduceren.
Niet zijn werkloze uitkering trekkende pa neequote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:27 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga zo meteen weer eten bestellen bij thuisbezorgd, dan komen de Marokkanen langs
uiteraard, ik verwijt die mensen dan ook niksquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:29 schreef arjan1112 het volgende:
Kijk als ik een werkloze Roemeen was met een uitkering van 100 euro in Roemenië, en er opende een uitzendbureau in de stad, met wij hebben werk, tomatenplukken in Nederland verdien 800,- per maand , gratis kost en inwoning... dan pakte ik ook de bus.
Hoezo ? Net zei je nog dat ze moesten oprotten enzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:05 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Niet zijn werkloze uitkering trekkende pa nee
[..]
uiteraard, ik verwijt die mensen dan ook niks
Dat vind ik nu altijd zo vreemd hé.. Dat VVD-ers dat zeggen terwijl het juist de VVD is die de arbeidsmigranten hierheen hebben gehaald; Eerst de Turken, Marokkanen en Spanjaarden en nu de Oost Europeanen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is dan ook typisch aan linksen mensen om untermenschen in de maatschappij te introduceren.
Die partij stem ik dan ook niet meer. De ene V staat voor vastgoedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu altijd zo vreemd hé.. Dat VVD-ers dat zeggen terwijl het juist de VVD is die de arbeidsmigranten hierheen hebben gehaald; Eerst de Turken, Marokkanen en Spanjaarden en nu de Oost Europeanen.
Ordnung must sein toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:36 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En aan rechtsen om untermenschen op de trein te zetten?
VVDquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu altijd zo vreemd hé.. Dat VVD-ers dat zeggen terwijl het juist de VVD is die de arbeidsmigranten hierheen hebben gehaald; Eerst de Turken, Marokkanen en Spanjaarden en nu de Oost Europeanen.
Als je economisch rechts bent kom je bij de EU-verkiezingen uiteraard bij D66 of VVD terecht. Voor een gedeelde markt en tegen marktbelemmeringen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
VVD![]()
![]()
![]()
![]()
Mij verdenken om op een linkse partij te stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
De keuze waarvoor?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
Begin wel te denken dat de enige keuze SGP is
Als ik zie hoe het simpele huttenvolk er in staat kan dat bijna niet anders dan de verstandige keuze zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:59 schreef Revolution-NL het volgende:
De zegeningen van Europa, het is fantastisch.
Ik stem zeker voor Europa, jij toch ook!?
Daar kan je het beste koper jatten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:10 schreef Ludd het volgende:
[..]
Niemand wil ze? Oh really? Waarom staan de parkeerplaatsen op industrietreinen hier in de omgeving dan val met auto's met kentekens uit Oost-Europese landen?
Wie betaalt bepaaltquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
-Vrijheid van meninguiting zonder enige vorm van beperking
-Wie betaalt bepaalt.
-Geen subsidie op zaken als kunst, cutluur, ontwikkelingsmeuk
-Geen "weg met ons" mentaliteit.
-Flattax
Nee, ons is niks door de strot geduwd, het was in 2006 onze eigen Tweede Kamer die (tegen de wil van het kabinet in!) erop aandrong dat Roemenië en Bulgarije zo snel mogelijk lid van de EU moesten worden. Zelfs de LPF vond dat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Er wordt hier wel gescholden op de politiek, maar het is de schuld van Europa dat ons de Bulgaren en Roemenen door de strot duwt. Ik weet nog niet of ik ga stemmen voor de Europese verkiezingen, maar als ik dat doe zal het op een anti-Europese partij zijn. Ongelofelijk dat de Nederlandse politiek ons land ooit aan het Europese gedrocht heeft overgeleverd.. er worden daar zulke hersenloze beslissingen genomen.
Oef, was het echt zo erg toenquote:Op zondag 2 februari 2014 10:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ons is niks door de strot geduwd, het was in 2006 onze eigen Tweede Kamer die (tegen de wil van het kabinet in!) erop aandrong dat Roemenië en Bulgarije zo snel mogelijk lid van de EU moesten worden. Zelfs de LPF vond dat.
Dus als er iets ongelofelijk is, dan is het wel het slechte geheugen van veel kiezers.
Hier bijv.: http://www.elsevier.nl/Eu(...)ije-ELSEVIER065958W/quote:Op zondag 2 februari 2014 10:48 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Oef, was het echt zo erg toen![]()
Als je nog links naar nieuwsbronnen van toen hebt, graag!
Over zo'n 15 jaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
De fout die de politiek maakt is dat ze nu de grenzen wijd opengooien en niet of nauwelijks controleren op verdringing door uitbuiting en schijn constructies terwijl we ze nu eerder kunnen missen als kiespijn dan dat we ze nu nodig hebben. Toch geloof ik wel dat dat over zo'n 15 jaar wel zo is.. dat we dan een tekort aan arbeidskrachten hebben zonder die immigranten uit de EU.
Met het huidige beleid ontwrichten we de samenleving en wakkeren haat aan. Geen oplossing voor nu en geen oplossing voor straks lijkt mij.
We zouden de grenzen pas open moeten gooien als we ze nodig hebben en tot die tijd in het ieder geval die werkgevers de aandacht geven die de bijstandsgerechtigden nu krijgen (controle op controle).
Dit is wel een beetje makkelijk. Veel mensen weten dat politici achterlijk zijn en in principe ontoerekeningsvatbaar. Het feit dat zij de beslissing hebben gemaakt in plaats van politici van de EU maakt weinig verschil.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ons is niks door de strot geduwd, het was in 2006 onze eigen Tweede Kamer die (tegen de wil van het kabinet in!) erop aandrong dat Roemenië en Bulgarije zo snel mogelijk lid van de EU moesten worden. Zelfs de LPF vond dat.
Dus als er iets ongelofelijk is, dan is het wel het slechte geheugen van veel kiezers.
Het CDA ! Die waren ook tegen dat Griekenland de euro kreeg... Het is toch een betere partij als iedereen denkt.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Hier bijv.: http://www.elsevier.nl/Eu(...)ije-ELSEVIER065958W/
De Europese elite heeft een geheime agenda met als doel nationale culturen kapot te maken. Want een continent zonder nationale culturen betekent nooit meer oorlog. Wat sloopt een nationale cultuur beter dan hordes vreemde apen uit verre landen als Marokko en Boelgarije.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:27 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Over zo'n 15 jaar.
Leg eens uit , wat gaat de zoveelste onderlaag van laagopgeleiden / kanslozen dan voor ons / dit land betekenen?
Wat betekenen de hier al aanwezige van over de grens gekomen onderlagen nu voor ons?
En zijn die laatste genoemde "aanwinsten" dan al niet ruimschoots genoeg aanwezig / vertegenwoordigd om de zoveelste volgende laag volkomen overbodig te maken?
Als ik zie wat hier aan volk / lagen rondloopt en zich in deze stad vestigt dan vraag ik me eerder af hoe het hier al zal zijn over 5 jaar.
Die 15 jaar vooruitblik maakt me helemaal somber.
Volgens mij heeft vooral Verhagen veel vertrouwen verspeeld met z'n slinkse machtsspelletjes binnen de partij en verdient het CDA beter nu hij weg is.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Het CDA ! Die waren ook tegen dat Griekenland de euro kreeg... Het is toch een betere partij als iedereen denkt.
Sterker nog : nationale culturen kapot maken door zoveel mogelijk nationale culturen met eigen agenda's in één land te proppen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef LogiteX het volgende:
[..]
De Europese elite heeft een geheime agenda met als doel nationale culturen kapot te maken. Want een continent zonder nationale culturen betekent nooit meer oorlog. Wat sloopt een nationale cultuur beter dan hordes vreemde apen uit verre landen als Marokko en Boelgarije.
Wie doet dat precies?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Sterker nog : nationale culturen kapot maken door zoveel mogelijk nationale culturen met eigen agenda's in één land te proppen.
En dan fijn de oogkleppen op , over racisme gaan roeptoeteren en enge nazi labeltjes gaan rondstrooien als het opstapelen van problemen resulteert in kritische geluiden van het eigen volk / eigen natie.
Ja want VVD en D66 zijn rechtse partijnenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je economisch rechts bent kom je bij de EU-verkiezingen uiteraard bij D66 of VVD terecht. Voor een gedeelde markt en tegen marktbelemmeringen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want VVD en D66 zijn rechtse partijnen![]()
![]()
Als ik al stem strem ik ik echt rechts en niet op dit soort linkse onzin.
Tja, dat jij er je eigen verzonnen definities op nahoudt kan ik verder weinig mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want VVD en D66 zijn rechtse partijnen![]()
![]()
Als ik al stem strem ik ik echt rechts en niet op dit soort linkse onzin.
Ze ontfermen zich er vast met liefde over.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef LogiteX het volgende:
Al die Bulgaren en Roemenen gaan zeker ook voor onze pensioenen zorgen
Teveel mensen die het voor het zeggen hebben / beter zouden moeten weten en handelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |