Die finisher? Daar sluiten ze bijna alle filmpjes mee af heb ik het ideequote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:32 schreef Poit het volgende:
Dat einde van het Second Son filmpje trouwens
Ja klopt, maar tot dit filmpje dacht ik eigenlijk dat het een soort van ingame filmpje was dat enkel getriggerd werd wanneer het verhaal dat toelaat ofzo. Maar blijkbaar is het een supermovequote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:40 schreef VulpX het volgende:
[..]
Die finisher? Daar sluiten ze bijna alle filmpjes mee af heb ik het idee
Was toch altijd wel ok? Genoeg onschuldig volk om uit te moorden toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
InFamous ziet er top uit maar ik hoop wel dat de stad dit keer een stuk levendiger is dan in de vorige delen.
Nee ik vond het juist niet ok, het was geen echte stad maar meer een speeltuin waar je je superheldenkrachten gebruikte zeg maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:43 schreef Poit het volgende:
Was toch altijd wel ok? Genoeg onschuldig volk om uit te moorden toch?
Ik heb me daar nooit aan gestoord.. Ik ben nog steeds onder de indruk over hoe Cole overal zo relaxed aan blijft plakken inclusief visuals. Zorgde er in ieder geval voor dat ik Assasins Creed een houterige game vondquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee ik vond het juist niet ok, het was geen echte stad maar meer een speeltuin waar je je superheldenkrachten gebruikte zeg maar.
Ook de missies vond ik vrij snel saai worden in de vorige delen, al deed deel 2 het al iets beter dan 1.
Nee dat is zo goed als overal weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:56 schreef Silvergator het volgende:
Is er trouwens geen online activatie nodig voor de games, wat eventueel een belemmering kan veroorzaken als je ze tweedehands koopt?
Ik heb BF4 voor ps3 dat voor 10 euro op te waarderen is naar PS4quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand gloednieuwe NFS Rivals kopen voor 60 euro incl. verzenden? Of ruilen tegen BF4?
Die actie is toch maar tijdelijk? tot de 31e jan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb BF4 voor ps3 dat voor 10 euro op te waarderen is naar PS4
Eind maartquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die actie is toch maar tijdelijk? tot de 31e jan?
Oh dat is nog langer dan ik dacht. Dacht dat ze deze week al aflopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eind maart, daarna kan je niet meer upgraden
Ik zou dit leuk vinden, maar de games zijn goedkoper onlinequote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand gloednieuwe NFS Rivals kopen voor 60 euro incl. verzenden? Of ruilen tegen BF4?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:53 schreef over_hedge het volgende:
nba 2k14 gekochtWeet alleen niks van basketbal maar oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |