SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
heb je m niet wat kk klappe gegevenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:35 schreef RaymondK het volgende:
gdvr domme, een aanrijding met m'n brommer ook nog vanmorgen.
E.o.a. tering mongool in een kamper cruizer. [ afbeelding ]
draait de weg op terwijl hij eerst stopt (ik had voorrang, bouwlamp aan en alles)
Moest alles vragen kwa remvermogen van dat ding, en kon kiezen, of vol schuin in z'n achterdeur tussen de stoep, of met blokkerend voorwiel en alles tegen z'n achterbumper.
Uiteindelijk ging het relatief zacht met voorwiel tegen achterbumper aan. Heel die bumper vergurkt lol.
Klap tegen z'n spiegel verkocht en algebarend door gereden.![]()
Ali kut babba die zit te slapen achter het stuur heeft nu een verknalde bumper aan z'n Murc hangen![]()
![]()
![]()
hah neh, maar je zal zo op je muil gaan door zo'n figuurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb je m niet wat kk klappe gegeven
he gezellig, lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:13 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker groen theetje op de vroege morgen.
lekker hequote:
lolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lekker he
net bij het koffiezet apparaat gepraat over koetjes en kalfjes
iedereen zo van uhhhh ga je thee drinken![]()
ik zo van jaaa ff detoxxe tog
lol wat is die koelkast daar danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:51 schreef VMSDKR het volgende:
thee is homowater
water is gewoon water
daarom water
jatog
haha laterz
[ afbeelding ]
ja, dat was het eerste waar ik naar keek. Die kan wel wat hebben en het ging uiteindelijk niet hard meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:54 schreef JackieBrown het volgende:
Wel klote van die mercedesrijder Ray, is je brommer verder heel??
Ga nou eens eventjes heel gauw weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb vanmorgen Tarwegras gegeten. Het was fantastisch.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, dat was het eerste waar ik naar keek. Die kan wel wat hebben en het ging uiteindelijk niet hard meer.
Vond die chrome strip die onder 90 graden z'n bumper uit stak wel aardig lol.
Die maakte een hoop goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groene thee is op hier, maar gewone thee genomenOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
1. Knap kut. Sterktequote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:35 schreef RaymondK het volgende:
draait de weg op terwijl hij eerst stopt (ik had voorrang, bouwlamp aan en alles)
Moest alles vragen kwa remvermogen van dat ding, en kon kiezen, of vol schuin in z'n achterdeur tussen de stoep, of met blokkerend voorwiel en alles tegen z'n achterbumper.
Uiteindelijk ging het relatief zacht met voorwiel tegen achterbumper aan. Heel die bumper vergurkt lol.
Ali kut babba die zit te slapen achter het stuur heeft nu een verknalde bumper aan z'n Murc hangen![]()
![]()
![]()
lol u mad cuz im stylin on yaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ga nou eens eventjes heel gauw weg.
lolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1. Knap kut. Sterkte
2. Hoe kan Ali Babbi jou nou over het hoofd zien?
3. Goed dat zij bumpert kapoet ging. Komt natuurlijk door de massa die er tegenaa knalde.
Die ga ik straks thuis ff checken en een trollaccount makenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef G.R.S. het volgende:
Dit topic is echt vermakend zegVooral de communicatie tussen robjee en zozozo is het lezen waard
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=44&t=103516
Lol jij bent echt fucked als je weer back to normal moet als je terug bent in Nederland volgens mijquote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef Drinky het volgende:
Wat een anker zeg. Om 8:30 gaan slapen, om 11 uur wakker en 2100kcal naar binnen gewerkt, om 15:30 weer gaan slapen en nu weer wakker.
Vandaag leg en back en bicep dag maar no squats vandaag jongons. Ik ben nog steeds niet hersteld van 4 dagen geleden "leg day", gewoon deadlifts en powercleans. Zal wel door al het uitgaan komen, begin echt oud te worden
Hoofdletters en punten. Bij deze genomineerd voor "Post van het jaar" voor 2014.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die reactie had ik ook kunnen maken. Kan me niet voorstellen dat dat echt is.
Nice. Terwijl je goed bent voor 378.000 euro per maandquote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef seto het volgende:
http://bleacherreport.com(...)e-for-18-nandos-meal
wat een baas
[..]
[..]
Ligt eraan hoe lelijk je bent. Peter Crouch met z'n vriendin wel eens gezien?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon preselectie, je wilt geen vrouwen die je alleen maar willen om je centen
Beanie? Ik laat drankjes voor me halen. En moeilijk doen over een drankje halen voor een chickquote:Op maandag 27 januari 2014 20:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
idd, vieze golddiggers altijd. Zelfde chicks die verwachten dat jij een drankje voor ze koopt in de club of je beanie aan ze geeft voor één zoen ( ja srs)
De auto/trein pakken en zo snel mogelijk weer weg uit Brabant?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:10 schreef Eleiko het volgende:
Net in een TRV topic een tip gegeven voor wat te doen in Eindhoven
Nooit uit eten gaan op de eerste date. Iedere simepele stratenmaker kan op internet een leuk restaurant uitzoeken.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
Oreo's met witte chocolade eromheenzou nog beter zijn met melk chocolade.
Oh en die chickik zou alle chicks cheap meenemen, dan weet je gelijk hoe ze is.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
10/10 gevondenDuckface altijd -1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet verder gekeken.Op FOK! of in de slaapkamer?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik ga turven hoe vaak jij ''genieten'' en ''meid'' zegt.Betekent nog niet dat je zomer 2014 als een fatso rond moet lopen imho.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
gewoon nog een jaartje endolife, zomer 2015 doet er pas toeRichtige Vikinggenetics.quote:
Wel een plofkop. En net zo kreupel als een plofkipTering, beste klapper gehad dusquote:Op maandag 27 januari 2014 23:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja mooi
hij wordt nu geopereerd, hij is er wel erg aan toe .. ook gewoon van beide benen de quads gescheurt.
Leren relativeren.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah maar ook mentaal..ik werd al depressief toen mijn kuitspier was afgescheurd.Dat dus. Het is nou eenmaal gebeurd en je verandert er niks meer aan. Het enige wat je kunt doen is je focussen op herstel. Doorgaan waar anderen stoppen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tja maar hij blijft positief, zelfs nu is ie al positief, shit happens ...
komt wel weer terug,
no guts no gloryAlleen als ze een hele dikke portemonnee heeft.quote:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon bij nina brinks je aandelen halen. Doe ik al jaren, gaat prima.
Dat dus. Voor mij blijft het gebakken lucht. Handelen in 1tjes en nullen, no thanks jeff. Ik blijf wel old schoolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Push. het volgende:
[..]
Kortom, je handelt op een speculatie. Er zit niks fundamenteels achter dit hele systeem. Geen cashflows/dividend/management waar je vertrouwen in kunt hebben en daarom een aandeel koopt..
Sinds wanneer zijn appels zo lang houdbaar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb 12 jaar geleden voor 1000 euro Apple gekocht. Ben nu binnen, wie komt zeggen dat aandelen niet werken?? Kom maar hier heen voor een ritje in mn lamboJe zegt tegen een ander dat hij er geen bal vanaf weet maar zelf kun je ook niet uitleggen wat er nou zo fantastisch is aan de bitcoin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is nooit afgelopen want het kan gewoon achter de komma doorgaan. Kortom, je weet er geen bal vanaf.En als de bitcoins op zijn wat dan? Bitcoin 2.0? en allemaal massaal overstappen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik las het te snel. Maar het is toch juist goed dat het eindig is. Anders dan nu waarbij the USA gewoon yolo aan het printen is.Ligt rond de 17 hz ongeveer. Onhoorbaar voor de meeste menselijke gehoren maar wel voelbaar. Evolutiuonair gezien krijg je er een onbehaaglijk gevoel van omdat die toon ook vaak in de brul van bepaalde roofdieren zat/zit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Awesome_ het volgende:
Op orgels in kerken schijnt ook een toon te zitten die je op zichzelf niet hoort maar puur en alleen ingedrukt wordt omdat je daar schijnbaar een akelige gevoel van krijgt en zodoende denkt dat er iets aan het gebeuren is.Lol Ray rijdt gewoon een Benz in puinquote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:35 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
.
Zijn er geen rem upgrades te verkrijgen voor zo'n ding? Vast wel toch? Lijkt me geen overbodige luxe met 110 kg, ipv de gemiddelde 50 kg van een tiener.Lol je bent toch geen grazer ofwelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb vanmorgen Tarwegras gegeten. Het was fantastisch.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
lolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:54 schreef fathank het volgende:
Lol Ray rijdt gewoon een Benz in puin.
Zijn er geen rem upgrades te verkrijgen voor zo'n ding? Vast wel toch? Lijkt me geen overbodige luxe met 110 kg, ipv de gemiddelde 50 kg van een tiener.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |