True, just sayin'.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sorry maar dat is toch niet zo heel gek ?
(niveau)verschil moet er zijn. Medicijnen en wondbehandeling zou ik ook niet zo 1 2 3 overlaten
aan de eerste de beste niveau 3 leerling. Er komt heel wat meer bij kijken dan alleen een zalfje smeren
o.i.d.
Dat kan al vanaf lvl 11/12 bij human race.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:41 schreef BaasBanaan het volgende:
Zalfjes smeren kun je al met level 15 herbalism noob
Ja, omdat je dan effectief al hoger zit toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat kan al vanaf lvl 11/12 bij human race.
Ik wist niet eens dat je dat deed. Ik dacht dat je diplomaloos in de appie je toekomstquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, just sayin'.
[..]Ga je lekker tegen een hbo-v student uitleggen, joh.
Ja daarom heb ik het over 'op mijn stageplek'quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je dat deed. Ik dacht dat je diplomaloos in de appie je toekomst
aan 't vergallen was op de broodafdeling![]()
.
Excuus.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik het over 'op mijn stageplek'
Klopt, menselijk lichaam begint dan uit zich zelf met het produceren van zalfjes.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, omdat je dan effectief al hoger zit toch?
Wacht wat? Loop je nu stage op de broodafdeling bij de appie? Hoezo ben je gedegradeerd?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik het over 'op mijn stageplek'
Ooh nu snap ik hetquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:37 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee lieve schat niet uit Adam,Ben er wel vaak trouwens en weet denk ik al welke dans groep jij bedoelt uit Haarlem..Ik ben trouwens ook geen parttime danseres,ik doe het wel vaker.
Voor Marco Borsato en partysquad en nog een paar...quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh oke, wat voor shows moest je doen?
Gaat goed, ben lekker aan het klussen. Hoe is het met jou?
Ja welk leerjaar? Want Medicijnen is pas begin 2e jaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 06:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op mijn stageplek werken heel veel verzorgenden niveau 3, die mogen echt geen fuckAlleen mensen begeleiden maar niks met wonden of medicijnen, ziet er echt verschrikkelijk saai uit kweenie.
Verzorgenden niveau 3, had 't niet over leerlingen of stagiaires maar mensen die daar echt werken dus afgeronde opleiding.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja welk leerjaar? Want Medicijnen is pas begin 2e jaar.
Partysquadquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:23 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Voor Marco Borsato en partysquad en nog een paar...
ik las het al...fijn is dat he voor je zelf...beetje klussen ...beetje bezig zijn...
Nee joh die hebben nog wel shows maar meer in het buitenland.daar zijn ze volop bezig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef Viro het volgende:
[..]
PartysquadDacht dat zij gestopt waren.
Ja is wel fijn om bezig te zijn.
Oh vandaar dat ik niets meer van hun hoor. Ja klopt, een joint is lekkerder na een paar dagen klussenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee joh die hebben nog wel shows maar meer in het buitenland.daar zijn ze volop bezig.
kan ik wel begrijpen trouwens.....ik las al dat je nu echt meer geniet van je vrije dagen en jointjes....ik ben moehoeeee als een koeehoeeee
Ja veel van die gasten proberen het nu in het buitenland.Ik weet precies wat je bedoel en je waardeerd het nog meer als je een tjoepie klapt...dat heb ik trouwens wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik niets meer van hun hoor. Ja klopt, een joint is lekkerder na een paar dagen klussen
Doe je ook elke dag melken? Is anders zonde van het melk.
Welk type Sennheiser?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb laatst een Pioneer headphone in de weggeef gevonden hier.. schuim eraf want was niet meer goed. De baas van mijn huisgenoot was er in geïnteresseerd. Vandaag laten zien en hij wou hem alsnog ondanks de staat van de headphone. Ik krijg er een gloednieuwe Sennheiser voor terug. Ik gebruikte die Pioneer niet eens want die zat niet lekker haha
Weet ik nog niet maar hij en mijn huisgenoot werken in geluid dus heb er vertrouwen in dat dat wel goed komtquote:
Sennheiser maakt sowieso goede headphones. Zelfs in de goedkopere modellen zit een heel strak geluid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik nog niet maar hij en mijn huisgenoot werken in geluid dus heb er vertrouwen in dat dat wel goed komt
Laat me wel verrassenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Sennheiser maakt sowieso goede headphones. Zelfs in de goedkopere modellen zit een heel strak geluid.
Over een uurtje lig ik sowieso wel te slapenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef klawie het volgende:
Ik heb altijd hema oordorpjes van een euro
Maar ama wat ben je laat wakker
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Over een uurtje lig ik sowieso wel te slapen
Geef ze groot gelijk. Nederlandse DJ's doen het altijd goed in het buitenland. Nog iets waar NL bekend om is dan alleen maar wiet, wallen, kaas, klompen, windmolens en tulpen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja veel van die gasten proberen het nu in het buitenland.Ik weet precies wat je bedoel en je waardeerd het nog meer als je een tjoepie klapt...dat heb ik trouwens wel.
Ik melk elke dag.anders raakt het melk zuur...dan krijgen we karnemelk
Spareribs.. Damn ook al zo lekker. Ik klikte net op ONZ-SC en daar waren ze al aan t praten over over gehaktballen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vandaag vrijVannacht na 't zuipen thuis spareribs staan bakken
![]()
Ik ga de vettiebettie kant op
Jhhoooaaa ik ga vandaag sweetchili saus kopen en nog weer een kilo ribsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Spareribs.. Damn ook al zo lekker. Ik klikte net op ONZ-SC en daar waren ze al aan t praten over over gehaktballen.
Boefje !quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:11 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen had ik echt honger. Thanks Murquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:11 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En toen had ik echt honger. Thanks Mur
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]gedeelde smart is halve smart toch.
![]()
Geilquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou kip met patat en appelmoes van je rug af eten.
Uhm..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was een heel verhaal aan het typen over de appelmoes, maar misschien beter van niet.
Bij wie..?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik wil satesaus met klontjes uit je bilnaad likken
Hé Ama.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij wie..?
Tevens net bruut chill ontbijt gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hé Ama.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
quote:
Your beauty never ever scared me.
Bij jou. Duhu !quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij wie..?
Tevens net bruut chill ontbijt gehad
echt hè wij zijn de harde kernquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Jep. De echte die-hards laten stoners nooit in de steek -hoop ik-
Ik ben benieuwd wanneer ik mijn nieuwe headphone krijgVind het nog steeds een geniale ruil. Ik gebruikte die Pioneer niet eens haha (en ik had hem gratis!)
SPOILER: Bonuskitten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Moira. het volgende:
Stonervriendjes
Ik en mijn wietjes groeten u!
[ afbeelding ]SPOILER: Bonuskitten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wat?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Lekkortjhunsgijle birren dad juuli sein.
Zeg gewoonquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geeft niet, t kwartje valt nog wel
geile beren die jullie zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:04 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik weet de laatste 3 woorden niet. Gijle birren snapte ik nog wel
Wow, dit is echt een van de lelijkste joints die ik ooit gezien heb.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik presenteer het onooglijkste gezwel dat ik ooit gerold heb.
Ben normaal geen fan van pics zoals deze maar dit is speciaal![]()
[ afbeelding ]
Heb alleen normale vloei liggen, geen filters en zit al stevig aan de whiksy (Lagavulin 16yo en Tomintoul 14yo).
Een enkel vloeitje was niet genoeg? Dan draai ik er toch nog ééntje omWil het nog niet dicht blijven? Maken we er toch drie van.
Makeshift filter gemaakt van een afgeknipt stuk paysafekaart.
[ afbeelding ]
En het past mooi
[ afbeelding ]
Heb nog wat voorgerold liggen maar da's met tabak dus die sla ik even over.
Deze heeft een bonuschromosoompje zullen we maar zeggen.
Ja, ik moet alleen even de tegenpool vinden. Bij sommige games poept hij echt teveel frames per seconde uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |