quote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:16 schreef Trebo het volgende:
Ik koop elke dag krieltjes, een hamburger en een pot appelmoes.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom moet elke zin met een smiley beginnen?
quote:En waarom heb je 10 kilo aardappels op voorraadvoed je een weeshuis?
quote:Ik heb hier altijd in huis:
pasta, rijst, couscous, bloem, zelfrijzend bakmeel, melk, een hele boel kruiden (gedroogd en vers), wortels, wat blikjes met dingen als bonen en mais, tomatenpuree, tomatensaus, tomaten stukjes in blik, paneermeel, bindmiddel, een zakje geraspte kaas in de vriezer, bladerdeeg of hartige taart deeg, gist, eieren, bakpoeder, vanillesuiker/essence, noten, room,
En vast nog wel meer dat me nu ontschiet
Waarom?quote:
quote:
ik red het hier prima zonder vooruit te koken hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:46 schreef Oversight het volgende:
[..]Newbies
[..]Kom ik straks op terug, koken is vooruitzien, ik ga even uit van 4 studenten per maaltijd hier, inkopen voor 1 week, aardappels kook je op dag 1, en dan in 2 1/2 keer de hoeveelheid die je per maaltijd nodig hebt.
Als je vandaag aardappels kookt, dan BAK je morgen wat er overblijft, en gebakken eet je 1/2 portie meer dan je gekookt meestal eet, dus vooruit-koken.
[..]Aanvulluuuuhhhhhh !!!!!!!!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
Waarom 4 kilo suiker? Ik gebruik echt NOOIT suiker.
4 kilo voor 4 personen per maand, dus 1 kilo pppm. Ik zou dan ook maar een aantal tubes tandpasta in je lijstje zettenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:00 schreef Oversight het volgende:
[..]In deze app-to-be gaan we inkopen doen voor 4 studenten dus volwassen eters.
Die gaan straks onderverdeeld worden in maandelijks, wekelijks, en dagelijks.
4 kilo suiker is basisbehoefte voor 4 volwassen maandelijks, wekelijks aanvulbaar indien nodig, en dagelijks voorhanden dus in verdere recepten, denk aan toetjes maar ook gevorderd kookwerk voor na een week of drie oefenen met basisspullen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
4 kilo voor 4 personen per maand, dus 1 kilo pppm. Ik zou dan ook maar een aantal tubes tandpasta in je lijstje zetten![]()
In toetjes gooi ik ook geen suiker. Maar goed het kan natuurlijk. Of als je een cake of zo wil bakken, maar dan nog lijkt het me nogal veel.
Moet er wel bij zeggen dat ik niet kan koken laat staan een cake bakken
En pannenkoekenmix. Vier pakken. Really?!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
Waarom 4 kilo suiker? Ik gebruik echt NOOIT suiker.
Studenten barsten van de ruimtequote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:09 schreef Karina het volgende:
Ja OK ik ben geen student. Ik heb trouwens niet eens plek in mijn keukenkastjes voor zoveel voorraad
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En pannenkoekenmix. Vier pakken. Really?!![]()
jullie eten echt raar als je in een maand 4 kilo suiker wegwerktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:00 schreef Oversight het volgende:
[..]In deze app-to-be gaan we inkopen doen voor 4 studenten dus volwassen eters.
Die gaan straks onderverdeeld worden in maandelijks, wekelijks, en dagelijks.
4 kilo suiker is basisbehoefte voor 4 volwassen maandelijks, wekelijks aanvulbaar indien nodig, en dagelijks voorhanden dus in verdere recepten, denk aan toetjes maar ook gevorderd kookwerk voor na een week of drie oefenen met basisspullen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Tering
wat
is
je
probleem
kerel
Ik kook graag (vooral bakken) en doe maanden met een kilo suikerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
4 kilo voor 4 personen per maand, dus 1 kilo pppm. Ik zou dan ook maar een aantal tubes tandpasta in je lijstje zetten![]()
In toetjes gooi ik ook geen suiker. Maar goed het kan natuurlijk. Of als je een cake of zo wil bakken, maar dan nog lijkt het me nogal veel.
Moet er wel bij zeggen dat ik niet kan koken laat staan een cake bakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |