abonnement Unibet Coolblue
pi_136070026
Hoeveelste ban is dit? :')
pi_136070229
Wacht ff waar is die ban voor?
pi_136070241
Dan heb je godverdomme armen waar popeye jaloers op zou zijn en dan loop je te hijgen als een paard als je 10 plankjes laminaat een trap op moet tillen. Moet deze hollandse lummel het weer oplossen. Piek, train je sportschoolmatties eens.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136070247
Waarom zijn als die normale posts van hem ook weg?
pi_136070273
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht ff waar is die ban voor?
Schelden.
pi_136070389
Bobber, je bent een kneus
pi_136070416
reported
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:19:58 #138
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_136070445
Zero tollerance!
Fear is the grease of society.
pi_136070484
Volgens mij heb je zero tollerance voor spelling
pi_136070540
quote:
:{
Anoniem
pi_136070858
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef TJV het volgende:
Dan heb je godverdomme armen waar popeye jaloers op zou zijn en dan loop je te hijgen als een paard als je 10 plankjes laminaat een trap op moet tillen. Moet deze hollandse lummel het weer oplossen. Piek, train je sportschoolmatties eens.
Puur spieren en geen cardio natuurlijk :)
pi_136071055
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Puur spieren en geen cardio natuurlijk :)
Zit daar zo'n groot verschil in dan? Als je 4 olifanten tegelijkertijd op kunt tillen kun je toch ook wel 10x een trap oplopen? :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136071518
spieren trainen is niet je hart trainen hè
ik heb op fitness gezeten ik weet

AMA 3 jan 2015
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136071998
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef TJV het volgende:

[..]

Zit daar zo'n groot verschil in dan? Als je 4 olifanten tegelijkertijd op kunt tillen kun je toch ook wel 10x een trap oplopen? :P
Ja dat scheelt wel echt. Heeft echt te maken met wat je traint (trained?), hoe je traint en hoelang je traint. Kerel die ik ken is teringsportief, heeft een zwarte band in judo, op regionaal niveau hardgelopen en wielrent in het hoogste niveau onder de profs, maar ik kan veel zwaardere shit dan hem tillen.

Die gozer heeft een uithoudingsvermogen dat wil je niet weten, acht uur per dag 40-45km/h fietsen geen probleem, maar spierballen heeft hij niet.
pi_136072029
Ik ook niet, dus kun je nagaan.
pi_136072330
Mja ok, ze trainen wel puur op explosiviteit en niet op uithoudingsvermogen. Heb het toch liever omgekeerd. :')

In 1 dag 130m2 laminaat gelegd, allemaal scheve muren en shit dus dacht echt dat dat veel langer ging duren. Vriend van me is timmerman en kwam helpen, ik zat hoeken op te meten en af te tekenen en weet ik veel wat, hij pakt een stapel planken, zet de zaag erin en past perfect. Vakmanschap. *O*
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136072742
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef TJV het volgende:
Mja ok, ze trainen wel puur op explosiviteit en niet op uithoudingsvermogen. Heb het toch liever omgekeerd. :')

In 1 dag 130m2 laminaat gelegd, allemaal scheve muren en shit dus dacht echt dat dat veel langer ging duren. Vriend van me is timmerman en kwam helpen, ik zat hoeken op te meten en af te tekenen en weet ik veel wat, hij pakt een stapel planken, zet de zaag erin en past perfect. Vakmanschap. *O*
Haha heb ik ook wel eens met pap. Mam had een soort kerstboom gezien wat diende als "kast".

Gooide hij zo binne een paar uur in elkaar door 1 foto
Niet heel apart maar tpch vet



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136073191
Tijdje terug condensdroger gedemonteerd (als in totaal in onderdelen) omdat die te zwaar was om van zolder te tillen _O_

Onhandige mannen/jongens :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136073785
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef TJV het volgende:
Mja ok, ze trainen wel puur op explosiviteit en niet op uithoudingsvermogen. Heb het toch liever omgekeerd. :')

In 1 dag 130m2 laminaat gelegd, allemaal scheve muren en shit dus dacht echt dat dat veel langer ging duren. Vriend van me is timmerman en kwam helpen, ik zat hoeken op te meten en af te tekenen en weet ik veel wat, hij pakt een stapel planken, zet de zaag erin en past perfect. Vakmanschap. *O*
Vrienden zijn met een timmerman, proleet :')
pi_136073788
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Haha heb ik ook wel eens met pap. Mam had een soort kerstboom gezien wat diende als "kast".

Gooide hij zo binne een paar uur in elkaar door 1 foto
Niet heel apart maar tpch vet


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ze een fucking google glass met laseropmeetshit ingebouwd hebben. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Tijdje terug condensdroger gedemonteerd (als in totaal in onderdelen) omdat die te zwaar was om van zolder te tillen _O_

Onhandige mannen/jongens :')
Goeie, ik zat al te kijken om met een hijskraantje een wasmachine en een droger op het dakterras te laten zetten, kunnen we ze zo op zolder zetten. Bedrijf naast mijn werk heeft tig kranen staan en die doen dat wel voor een mooi prijsje. :7
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136073824
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef kensei het volgende:

[..]

Vrienden zijn met een timmerman, proleet :')
Beter dan geen vrienden.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136074137
Dan heb je een telefoonwinkel, sta je te neuken met je vrouw achter de toonbank en op het moment dat er een klant binnen komt ben je zo smooth als een motherfucker en sta je binnen een nanoseconde netjes achter de toonbank. Fascinerende website, dat chaturbate. _O-
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136074276
ah zie em denk, tja, meuk laad niet, oh well
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136074621
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef TJV het volgende:

[..]

Beter dan geen vrienden.
Wat heb je nou aan vrienden als je ook kan FOK!en
pi_136074801
Wat een kansloze nerds zijn jullie ook eigenlijk

Zo, nu verder met mijn anime
pi_136074818
Die dient ter afleiding van mijn kansloze, eenzame bestaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')