Ask shmoopyquote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef ulq het volgende:
Heb jij eigenlijk iets van kinderen/vrouw oid (gehad) tong? Of gewoon nooit aan begonnen omdat je postcount negatief zou beïnvloeden?
Ik klier al te veel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Catch22- het volgende:
Heb je geen fokgroupies? Kieren voor een naamtopic ofzo?
Niet van mij hoor. Vieze sletten dat het zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gezellig. Ik ga ook ff.
En gefeliciteerd, oma's krijgen respect van mij en iedereen.
Respect en seks gaan bij jou hand in hand? Eelt op je vingers?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:54 schreef ulq het volgende:
[..]
Niet van mij hoor. Vieze sletten dat het zijn.
Feyenoorder waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Respect en seks gaan bij jou hand in hand?
Dat gemakker altijd van die mensen die zich ondergewaardeerd voelen door anderenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Feyenoorder waarschijnlijk.
Laat me naar z'n kameraden raden.
Ole is nog niet echt oud.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:28 schreef Scuidward het volgende:
Als je oud bent, dan ben je de beste in cryptogrammen.
OMAquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:55 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan er naast OUD dan zo langzamerhand ook een OPA subforum komen.
ik dacht even, je bedoeld vast gefeliciteerd... maar dat zal wel nietquote:
hehe, uiteraard ook gefeliciteerd! wat je zegt, als oma kan je verwennen en hoef je geen straf te gevenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik dacht even, je bedoeld vast gefeliciteerd... maar dat zal wel niet![]()
Dan zeg ik het maar..
Ik hoor altijd om me heen dat Oma zijn nog leuker is als moeder zijn, iets met wél de lusten niet
de lasten, dus gefeliciteerd just me!
Maar je moet wel oppassen als de ouders gaan werken.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef Speedball het volgende:
[..]
hehe, uiteraard ook gefeliciteerd! wat je zegt, als oma kan je verwennen en hoef je geen straf te geven
Het duurde even maar ik ben nu ook klaar met pissenquote:
Kan het aanraden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:49 schreef just me het volgende:
Oma worden is gewoon hartstikke leuk, mooie, fijn
* just me is ondertussen ook schoonmoeder geworden
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:49 schreef just me het volgende:
[..]
Het duurde even maar ik ben nu ook klaar met pissen
Oma worden is gewoon hartstikke leuk, mooie, fijn
* just me is ondertussen ook schoonmoeder geworden
heb je het over je eigen oma ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:54 schreef ulq het volgende:
[..]
Niet van mij hoor. Vieze sletten dat het zijn.
ik hoop dat ik een lieve oma ga worden die zich niet gaat bemoeien met de opvoeding, ik ga gewoon lekker genieten en helpen als daarom gevraagd gaat wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gezellig. Ik ga ook ff.
En gefeliciteerd, oma's krijgen respect van mij en iedereen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoop dat ik een lieve oma ga worden die zich niet gaat bemoeien met de opvoeding, ik ga gewoon lekker genieten en helpen als daarom gevraagd gaat worden
Weet ik tochquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:54 schreef just me het volgende:
Tong80 mijn mereltje is echt veel mooier
Mag na de wedstrijdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:58 schreef just me het volgende:
Ze ging net bijna spontaan bevallen tijdens het voetballen!
Ja, een paar dagen voordat ze Sion Jethro er uit perste:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 6 juli 2014 13:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, een paar dagen voordat ze Sion Jethro er uit perste:
[ [url=Jeetje.. dan is ze daarna weer lekker bijgetrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]afbeelding[/url] ]![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |