quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit had ik dus met DGK, als ik in de zomervakantie geen kut te doen had kocht ik telefonisch een maandabonnement om DGK online te kunnen volgen.Vaak was er ook geen kut aan, maar goed, toen had ik nog geen FOK!.
dankjequote:
want toen was je nog 10quote:
Ik kom er wel vandaan, ik woon er officieel niet, maar ook weer wel. Soms ben ik er wel eens vanwege ouders, heb daar ook een huis met een kamer voor mijzelf. Snap je? Ik ben daar naar middelbare school geweest, alles, geleefd, en nu ergens anders, maar alsnog ben ik wel in Grunn.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net zeg je: 'Ik woon er niet' en 'Ik kom er niet vandaan'![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eens per 3 weken ongeveer een avondje dat ze knokten of kots gooiden en dan was je abo ook het geld weer waard
Je liegt dat je barst. Klaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik kom er wel vandaan, ik woon er officieel niet, maar ook weer wel. Soms ben ik er wel eens vanwege ouders, heb daar ook een huis met een kamer voor mijzelf. Snap je? Ik ben daar naar middelbare school geweest, alles, geleefd, en nu ergens anders, maar alsnog ben ik wel in Grunn.
Hahah ja, zo was het wel inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eens per 3 weken ongeveer een avondje dat ze knokten of kots gooiden en dan was je abo ook het geld weer waard
wanneer was het?quote:
ik deed t ook, alleen had ik het op mn tv ernaast aanstaan en zat ik toch wel te gamen of iets of te werken ect.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hahah ja, zo was het wel inderdaad.Maar wel triest als ik eraan terugdenk; meerdere uren per dag achter de computer kijken naar mensen die in de tuin liggen te zonnen en drinken uit de koelkast halen.
Hoewel ik niet weet of ik nu veel verder ben, nu ik op FOK! zit.
En dan ook nog afzeiken zeker.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hahah ja, zo was het wel inderdaad.Maar wel triest als ik eraan terugdenk; meerdere uren per dag achter de computer kijken naar mensen die in de tuin liggen te zonnen en drinken uit de koelkast halen.
Hoewel ik niet weet of ik nu veel verder ben, nu ik op FOK! zit.
geen ideequote:
was dat die van brianquote:Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
Heb overigens wel een keer de boxer omlaag gedaan voorAmanda Balk
Zulke vakanties mis ik ergens ook wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik deed t ook, alleen had ik het op mn tv ernaast aanstaan en zat ik toch wel te gamen of iets of te werken ect.
zomervakanties v roeger
Hooguit wat gemormel in mezelf. "hmmpf kutdennis LOLZ"quote:
kuck uck JAHHHHHHH!!!!! RAWRRRRRRR!!!!! kuchquote:Op maandag 27 januari 2014 23:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zulke vakanties mis ik ergens ook wel.
[..]
Hooguit wat gemormel in mezelf. "hmmpf kutdennis LOLZ"
Goede imitatie van schoonmaakster Palma.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
kuck uck JAHHHHHHH!!!!! RAWRRRRRRR!!!!! kuch
Mag in het rijtje Paris Hilton.quote:
Jij bent net als lucht.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent net als een plank; zo hard.
Laura.b en LMI zijn gewoon focking dom aan t doen. Negeren waard.quote:
pruttel pruttel kuch kuch BAMMMMMMMMMAARRAAAAAquote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goede imitatie van schoonmaakster Palma.
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laura.b en LMI zijn gewoon focking dom aan t doen. Negeren waard.
De rest geen idee waar ze over praten eigenlijk
Bij mij zat er nog een idee achter, bij jou klopt het alleen van geen kant.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent net als lucht.
Je kunt het niet zien, maar wel horen en voelen. Maar eigenlijk, is het niks.
bedankt jcquote:
Ik dacht meer aan zand. Hij komt overal en het is fucking irritantquote:
jawelquote:Op maandag 27 januari 2014 23:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij mij zat er nog een idee achter, bij jou klopt het alleen van geen kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |