quote:
oke jimboquote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso zouden de hungergames een goed iets zijn.
Laat ik maar niet in de details treden hoe ik dit zou organiseren, maar in grote richtlijnen zouden kampen met kansarme jongeren bevatten welke elkaar moeten bevechten tot de dood.
DAT ZOU PAS SENSATIE TV ZIJN ! (en een stukje natuurlijke selectie)
die film is leukquote:
Zie je het al voor je.quote:
Nee, klopt. Maar ik woon ook weer wel in Groningen en kom er wel vandaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Je zei dat je niet op de RuG zat.
smoooth!quote:
Dit had ik dus met DGK, als ik in de zomervakantie geen kut te doen had kocht ik telefonisch een maandabonnement om DGK online te kunnen volgen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik keek secret story heel veel onlinemaar dat was wel leuk
Moet nog zienquote:
kunnen we alleen maar van dromenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie je het al voor je.
ik zou de streams dag en nacht aanhebben
Net zeg je: 'Ik woon er niet' en 'Ik kom er niet vandaan'quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar ik woon ook weer wel in Groningen en kom er wel vandaan.
daar keek ik hem niet voorquote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet nog zien
Is het alleen leuk door DiCaprio?
eens per 3 weken ongeveer een avondje dat ze knokten of kots gooiden en dan was je abo ook het geld weer waardquote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit had ik dus met DGK, als ik in de zomervakantie geen kut te doen had kocht ik telefonisch een maandabonnement om DGK online te kunnen volgen.Vaak was er ook geen kut aan, maar goed, toen had ik nog geen FOK!.
Nee, want mannen (nohomo's) vinden hem ook goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet nog zien
Is het alleen leuk door DiCaprio?
sowiesoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |