Wie? JAhahaquote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de makers lezen mee ja, heb die kneus van DGK al weer genoeg langs zien komen om een beetje op de aandacht te geilen. Laat hij nou net de exc producer zijn
serieusquote:Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dat is het dus: in dat subforum ergeren ze zich aan iederen, iedereen is vies dik lelijk dom achterlijk en de meest zieke dingen worden er getypt, maar wel de hele dag blijven kijken vanachter de pc.
Huub?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de makers lezen mee ja, heb die kneus van DGK al weer genoeg langs zien komen om een beetje op de aandacht te geilen. Laat hij nou net de exc producer zijn
huubkequote:
yiiiipquote:
Godallemachtig, leuk dat ze meelezen hoor, maar toch wel weer typisch om de marketing nog even wat aan te dikken op die manier. Meh. Mwah.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, is echt zo. Moet je maar eens lezen, is best bijzonder om te zien hoe dat gaat. Ik vind dat daar lezen leuker dan het programma zelf, vind het saai ofzoooquote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
serieusik heb dr nog nooit gekeken
Het concept staat me niet aan er derhalve is het hoerig te noemenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
Gelukkig heb ik nog geen seconde gezien van dat hoerige programma
'uitkeringstrekker die of utopia in kon of zelfmood ging plegen'quote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
emils beschrijving klinkt wel postief
Huub was wel een baas.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godallemachtig, leuk dat ze meelezen hoor, maar toch wel weer typisch om de marketing nog even wat aan te dikken op die manier. Meh. Mwah.
wanneer is het het leukst?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, is echt zo. Moet je maar eens lezen, is best bijzonder om te zien hoe dat gaat. Ik vind dat daar lezen leuker dan het programma zelf, vind het saai ofzooo
Oh ja, ik keek dat soms stiekem en toen was ik nog best jong en toen wist ik al dat die vent niet goed was.quote:
Vergeet niet waar we nu posten hequote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godallemachtig, leuk dat ze meelezen hoor, maar toch wel weer typisch om de marketing nog even wat aan te dikken op die manier. Meh. Mwah.
kon ook niet anders dan van een neus komen deze post.quote:
Gaat de hele dag door volgens mij, dus ja altijd. Want je hebt van die webcams en daar kijken die mensen dan de hele dag/nacht op en dan geven ze commentaar in topics.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oh ja, ik keek dat soms stiekem en toen was ik nog best jong en toen wist ik al dat die vent niet goed was.
quote:
geef haar een beurt danquote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Stuart het volgende:
Ik heb godverdomme al 6 weken keelpijn en ben al een paar keer naar de GP geweest en die tientjeshoer blijft maar antibiotica voorschrijven. Stuur me godverdomme naar ENT bitch
Ze zou wel eens flink in haar oogkas genomen moeten worden ja. Het liefst door een groep negers met aidsquote:
Inderdaad. Dat merk ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn fantasie is als een regenboog; zo kleurrijk.
kindje tochquote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet meer, maar mocht het toen niet kijken van m'n ouders, haha.
En dan gaat de ENT je ook antibiotica voorschrijven.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Stuart het volgende:
Ik heb godverdomme al 6 weken keelpijn en ben al een paar keer naar de GP geweest en die tientjeshoer blijft maar antibiotica voorschrijven. Stuur me godverdomme naar ENT bitch
Nee, die gaan dan weer met zo'n camera in je keel kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan gaat de ENT je ook antibiotica voorschrijven.
nee joh, gelijk bestralen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan gaat de ENT je ook antibiotica voorschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |