welkom in nederland, waar geen kut doen meer oplevert dan werken.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Whehe, ja maar echt waar. Ik snap dat niet so.
Ik ken genoeg van die meisjes die 'diepgang' willen in gesprekken en vervolgens met elkaar gaan lopen giechelen hoe lekker die ene jongen wel niet is.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Klinkt als mij. Maar ik ben geen studente psychologie en nog lang geen 22en knutselen houd ik ook neit van.
jaquote:
14.gifquote:
Nee echt?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welkom in nederland, waar geen kut doen meer oplevert dan werken.
Ik ga dalijk ook heerlijk in de uitkering zitten, beetje fokken , en geld ontvangen.
welterustenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan nog maar even mijn TT voor Crack_ om de pijn te verzachten
Crack_ de barmhartige Samaritaan, HOUZEE![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga het een poging wagen Sof.
Is ook diepgang.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken genoeg van die meisjes die 'diepgang' willen in gesprekken en vervolgens met elkaar gaan lopen giechelen hoe lekker die ene jongen wel niet is.
trustenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan nog maar even mijn TT voor Crack_ om de pijn te verzachten
Crack_ de barmhartige Samaritaan, HOUZEE![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga het een poging wagen Sof.
Omdat ik als enige op jou reageer.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben de enige die jou aandacht geeft.
kijk dan nietquote:
Wel mooi dat er dan ook geen geheim of verassing aan is, gezien de makers van het programma nauwlettend meelezen daarquote:
Zou het? Ik vraag het me serieus af hoor, of ze überhaupt kunnen lezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wel mooi dat er dan ook geen geheim of verassing aan is, gezien de makers van het programma nauwlettend meelezen daar
Rienk is baas.quote:
oh sorry hoor ;squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |