Geloof me: niet te vroeg juichen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij wordt geen mod zolang je nog een DM ban hebt.
En 10k aan spaargeldquote:Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dan weer niet nee
Terwijl ze verdomme adverteerde als "survival"-serie, complete boerderij hebben ze gekregen, nou, echt, dikke survival.
Op je pener?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij mod wordt mag je mij aanraken.
Ik ben nogsteeds voor om eens met een groep kansloze fokkers daar in te breken en een week in de bosjes te gaan leven zonder dat het opgemerkt word.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dan weer niet nee
Terwijl ze verdomme adverteerde als "survival"-serie, complete boerderij hebben ze gekregen, nou, echt, dikke survival.
En internetquote:Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En 10k aan spaargeldZe hebben gewoon al een toilet gekocht
![]()
stuart is altijd dronkenquote:
Welnee joh, ik heb geen lapo meer nodig namelijkquote:Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch zal Stuart binnenkort weer klagen als hij gekaapt wordt.
En ja ik heb gefaald. Internet bleef hangen
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
Ze terroriseren. En eten jattenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds voor om eens met een groep kansloze fokkers daar in te breken en een week in de bosjes te gaan leven zonder dat het opgemerkt word.
Eens laten zien hoe het echt hoort
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds voor om eens met een groep kansloze fokkers daar in te breken en een week in de bosjes te gaan leven zonder dat het opgemerkt word.
Ja zoiets zag ik ook jaquote:Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja zoiets zag ik ook jaik ben uitgenodigd geweest voor de audities, blij dat ik uiteindelijk niet gegaan ben. Wat ze daar doen is gewoon normaal leven en werken voor je geld.
Ik zou meedoen wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tvp.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die mag je bevredigen en opstijven.
Beroepskunstenaars he, lekker leven van de subsidies en geen ene kut uitvoerenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]![]()
Waar halen die mensen sowieso de tijd vandaan om 1 jaar weg te gaan van huis, ik snap dat niet.
En klagen op de maatschappijquote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Beroepskunstenaars he, lekker leven van de subsidies en geen ene kut uitvoeren
Die heeft het format zelfs al verkocht.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat jullie die meuk volgen zeg. John de Mol heeft het toch weer goed voor elkaar
hahaha jij zou je helemaal kapot ergeren als je dat programma zagquote:
Denk dat et nog wle gaat floppen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
John de Mol heeft het toch weer goed voor elkaar
Whehe, ja maar echt waar. Ik snap dat niet so.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Beroepskunstenaars he, lekker leven van de subsidies en geen ene kut uitvoeren
Zal het binnenkort eens in uto zetten, ik durf te wedden dat ondanks de kansloosheid van de mensen daar, ze heel anders op dit plan zullen reagerenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou meedoen wel.
En dan gewoon hun kamp overvallen en de koeien jatten. Goed plan wel.
oh dat kijk ik gelukkig nietquote:
a 7eur pp per streamquote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat jullie die meuk volgen zeg. John de Mol heeft het toch weer goed voor elkaar
billyquote:
Er zijn mensen die kinderen achter laten, er was er zelfs een die laat haar stervende stiefdochter achter. Heel vaag allemaal.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]![]()
Waar halen die mensen sowieso de tijd vandaan om 1 jaar weg te gaan van huis, ik snap dat niet.
Momenteel spammen jullie al een heel topic buiten het Utopia subforum vol. Dus dat zal wel meevallen.quote:
Ga. Weg.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik weet niet waar tvp voor staat.
Tijd voor pesten?
Klinkt als mij. Maar ik ben geen studente psychologie en nog lang geen 22quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef heloef het volgende:
'Ze denkt veel na, wil diepgang in gesprekken, verhalen vertellen, knutselen, scharrelen en fantaseren.'
Ze klinkt gewoon als een studente psychologie van 22 die opzoek is naar 'zichzelf'. Mens groei eens op.
De mensen die daar posten?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal het binnenkort eens in uto zetten, ik durf te wedden dat ondanks de kansloosheid van de mensen daar, ze heel anders op dit plan zullen reageren
Hehehe heldquote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal het binnenkort eens in uto zetten, ik durf te wedden dat ondanks de kansloosheid van de mensen daar, ze heel anders op dit plan zullen reageren
ik zat ooit in zn gebouw met allemaal van die figuren.quote:
Wie zijn wij.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenteel spammen jullie al een heel topic buiten het Utopia subforum vol. Dus dat zal wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |