LOL. De jongetjes die momenteel op deze pagina worden gepost zijn gewoon geen mannen. En dat vind ik eerder een feit dan een mening.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:41 schreef Steve het volgende:
Ik vind het ook vrij oppervlakkig om de mannelijkheid van iemand enkel te duiden aan de hand van diens massa spieren. Dat het je smaak is prima, maar om dan ook te zeggen dat andere mannen niet 'mannelijk' zijn vind ik persoonlijk vrij bekrompen. Mag je uiteraard vinden, ik zal er niet wakker van vinden, maar ik vind het wel behoorlijk bekrompen.
Wat is volgens jullie dan nu echt mannelijk? Daar ben ik dan wel 's benieuwd naar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:57 schreef Steve het volgende:
Ik zeik niks af, ik zeg alleen dat ik het een bekrompen en oppervlakkige visie op de term mannelijkheid vind.
Ja zoiets heb ik al eerder gehoord.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Goed topic is dit geworden.![]()
Moofasah, ga eens met Abraham-de-Lacy praten (als jij dat zelf niet bent). Jullie hebben precies dezelfde voorkeuren.
Vast niet. Er is toch zo'n hele bear scene voor? Ik word er in ieder geval (ook) niet warm van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Moofasah het volgende:
Is het zo uitzonderlijk dan voor homo's om op die types te vallen waar ik op val?
Dus werkelijk iedereen hier valt op twinks. Ik ben echt een buitenbeentje hier hèquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Vast niet. Er is toch zo'n hele bear scene voor? Ik word er in ieder geval (ook) niet warm van.
Twinks en die kleerkasten zijn ook wel echt twee uitersten. Er zit gelukkig nog een groot gebied tussen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:34 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dus werkelijk iedereen hier valt op twinks. Ik ben echt een buitenbeentje hier hè![]()
Zoals..? Waar val jij op dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Twinks en die kleerkasten zijn ook wel echt twee uitersten. Er zit gelukkig nog een groot gebied tussen.
Onzin, ik ga voor jocks (liefst van SeanCody.com) of beren (van Raging Stallion of Lucas Ent.).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:34 schreef Moofasah het volgende:
Dus werkelijk iedereen hier valt op twinks. Ik ben echt een buitenbeentje hier hè![]()
Ik ook. Al zijn er vrij veel studios waar types rondlopen waar ik wel wat mee heb hoor. Af en toe loopt er bijv wel wat leuks rond bij Colt, Titan, Raging Stallion, Falcon, maar ook Bel Ami... (Ik vind bijv Lukas Ridgeston een van de knapste mannen die er rondloopt...quote:
[modmodus]Dat is maar omdat A: als iets dubieus lijkt en FOK! wordt er op aangesproken FOK! moet aantonen dat het wel legaal is en dat kost zoekwerk-geldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:36 schreef Moofasah het volgende:
LOL. Dat ''Voordat je reageert'' nu ineens bij het post-vak geeft wel aan dat ik niet de enige ben die sommige plaatjes hier nogal dubieus vond.
Je kan de ads instellingen zo wijzigen, probleem B opgelost. En probleem A lijkt me wat vergezocht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:38 schreef Peter het volgende:
[..]
[modmodus]Dat is maar omdat A: als iets dubieus lijkt en FOK! wordt er op aangesproken FOK! moet aantonen dat het wel legaal is en dat kost zoekwerk-geld
B: de adverteerders naakt in de fora waar we dat niet verwachten niet leuk vinden, en dat kost ook geld.
[/modmodus]
We hebben KPD voor naakte kerels.
B is al gebeurd en A neem ik geen risico meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je kan de ads instellingen zo wijzigen, probleem B opgelost. En probleem A lijkt me wat vergezocht.
Trek je broek maar weer aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je kan de ads instellingen zo wijzigen, probleem B opgelost. En probleem A lijkt me wat vergezocht.
Je bent klaar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Trek je broek maar weer aan.
Nee dat is zo. En niet alles kan je met ads instellingen zo maar uitzetten. KPD is er niet voor niets gekomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |