Het is een feit dat je geen facebookvrienden meer bent, je weet alleen niet of het door die rel komt of juist door iets anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat voor gegis? Het is gewoon een feit en nee het interesseert me geen ene reet hoor, good riddance zulke mensen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is een feit dat je geen facebookvrienden meer bent, je weet alleen niet of het door die rel komt of juist door iets anders.
Hoop toch van niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb het idee dat we hier binnenkort weer drukte kunnen verwachten, 't begint weer te donderen bij de buren...
Ja! Het was FB opschoondag! Ofzo. Denk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Heeeeeeeeeeeeeeel toevallig door iets anders natuurlijk, oh ja
nee, helemaal niet als je zodra je t woord mod of blauw in de mond neemt er 38 blauwen in t topic zittenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja aan de andere kant snap ik wel dat die rel doodzwijgen ook niks is.
Dan maar weer gewoon even lekker spuien toch.
Ondanks dat dit nooit geklaard zal worden...
Jij rellertquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb het idee dat we hier binnenkort weer drukte kunnen verwachten, 't begint weer te donderen bij de buren...
quote:
In welke ben je nu bezig?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh well![]()
Ik ga mijn boek maar eens uitlezen denk ik
Oh die zag ik voorbij schuiven! Ik dacht dat je hem al uit had.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Zo een gaaf boek!
The Loney Polygamist van John Udall!
Aanrader?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb tussendoor wel eerst het boek van Fernando Ricksen gelezen, die rare voetballer.
Kleine hooliganquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef oh-oh het volgende:
FOTUNAAAAAAAAAAA SITTARDDDDDDDDDD JONGUHHHHHHHH![]()
Ik vond het bijzonder om te lezen. Denk wel dat je iets met voetbal moet hebben.quote:
Komt dat even goed uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het bijzonder om te lezen. Denk wel dat je iets met voetbal moet hebben.
quote:
Daarom ja!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik had echt jarenlang seizoenskaarten he
![]()
Nog in de Baandert zeker??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik had echt jarenlang seizoenskaarten he
![]()
Oeh. Nu word ik heul nieuwsgierigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel echt bizarrrrrrre situaties.Prachtig.
Beetje zelfde als Ricksen, ik heb een lichte voorkeur voor Fernando's boek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Over Andy twijfel ik nog. Maar die leen ik wel een keertje denk ik.
Dat zeker jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kraay vond ik wel heel leuk vlot geschreven.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
BOS! Draag je een muts tijdens het werk?
Jao doa in de Baandertquote:
Een jaar of 10 geleden ben ik bij een mini-fok! meet in Helmond geweest. 's avonds naar Helmond Sport - Top OSS jonguh Daar waren ook 2 Fortuna sittard supporters bij. Was wel gezellig toen. Alleen door hevige mist hebben we de helft van de wedstrijd niks kunnen zienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Holy fuck heb ik ineens dat oude clublied van Fortuna in mijn hoofd Bos
![]()
Blast from the past!
Baafje, ouwe batsert, moggequote:
Mooie herinneringen zijn dat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden ben ik bij een mini-fok! meet in Helmond geweest. 's avonds naar Helmond Sport - Top OSS jonguh Daar waren ook 2 Fortuna sittard supporters bij. Was wel gezellig toen. Alleen door hevige mist hebben we de helft van de wedstrijd niks kunnen zien
Hahahahahaha het staat op youtube, het is dialect en ook helemaal niet meer actueelquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooie herinneringen zijn dat.
Heeft Fortuna een aftands clublied, Oh?
Dat is in mijn ogen het enige positieve aan carnaval.quote:
quote:
Ja voor mij ook!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen het enige positieve aan carnaval.
Dat is volgens mij het hele uitgangspunt van het feestje, jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja voor mij ook!
Al zal ik carnaval vast wel waarderen als ik maar genoeg drank achterover sla, maar dat is vermoedelijk bij iedereen zo
Batsbaafquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja voor mij ook!
Al zal ik carnaval vast wel waarderen als ik maar genoeg drank achterover sla, maar dat is vermoedelijk bij iedereen zo
Ik herinner nog dat je dat een keer aanhaalde ja!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil ooit nog eens carnavallen, een keer all the way. Maar dan moet het niet te leuk zijn en bij 1 keer blijven.
Ja, klopt. Vaker gezegd. Komt nog wel een keer. Ik heb in ieder geval nog een hysterische blonde pruik liggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herinner nog dat je dat een keer aanhaalde ja!
Volgens mij is een keer all the way best leuk. Met de juiste mensen uiteraard.
Ik voel een Dolly Parton mogelijkheidquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vaker gezegd. Komt nog wel een keer. Ik heb in ieder geval nog een hysterische blonde pruik liggen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Echt, de horror![]()
Vroeger, toen ik 15 was of zo, hebben leraren me wel eens uit de stad geplukt en naar huis gebracht omdat ik dr zo laveloos bij liep
Echt, de horror![]()
Vroeger, toen ik 15 was of zo, hebben leraren me wel eens uit de stad geplukt en naar huis gebracht omdat ik dr zo laveloos bij liep
Echt, de horror![]()
Ik ben niet oudquote:
quote:
Echt, de horror![]()
Dat klinkt wel als zo'n rete gezellig huis waar iedereen welkom is/wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mijn aardrijkskunde juf schijnbaar, ik kan me er niet bijster veel van herinneren.
Gelukkig woonden we in het centrum en wist iedereen waar we woonden ook![]()
Oh en helemaal gelukkig deed mijn nichtje de deur open, en niet mijn ouders, maar ik geloof dat die zich op zulke dagen altijd maar weg maakten want heel de wereld kwam bij ons fietsen stallen/omkleden/schmincken/pissen/poepen/eten/slapen met die dagen
Dat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een schitterende anekdotes. Thanks.Vrolijkt de ochtend mooi op.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als zo'n rete gezellig huis waar iedereen welkom is/was
Tofquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja nou dat was ook hoor, we hadden zo een gang tussen ons huis en dat van de buurman, de zijgang
en daar stalde iedereen zijn fiets, die was altijd open, en de achterdeur was ook altijd open bij ons!
Woah dat zou cool zijn, samenwerkingquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt er ooit een boek van je Oh? En mag ik die dan schrijven?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wil ik wel lezen, het wordt vast een bestsellerquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat die van die zwart-wit foto die je eens op FB liet zien?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh maar echt, wij hadden zo een heerlijk huis vroeger![]()
Midden in het centrum, vlakbij school, 2 minuten rennen van het station![]()
Zo een oud huis, zonder verwarming, met enkel glas en kachels, hoge plafonds, een badkamer beneden achter de keuken, en kelder, een hele grote zolder, een hele grote tuin en eenbinnenplaatsje
.
Mijn broertje en ik rijden er altijd zuchtend langs
Fotoboek én verhalenbundelquote:
Boek van de maand bij DWDD, gast bij Ivo Niehe. Lijkt me prachtig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wil ik wel lezen, het wordt vast een bestseller
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:25 schreef indaha het volgende:
Maar dat was ook het leuke van carnaval vroeger, met een hele club 3 dagen op stap en dan 's woensdags hartstikke brak je nog naar de kroeg slepen voor die gratis haring
En gesminckt durfde ik een stuk meer daN normaal en met wat drank erbij helemaal
Nee, wacht ik google m wel ffquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die van die zwart-wit foto die je eens op FB liet zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |