Humor.quote:
Volgens mij is het inderdaad niet goed om je huid in te smeren met allerlei zooi. Jaquote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan hoe het aangebracht is. Maar daarnaast is het toch ook gewoon niet goed voor je huid?
daarom goede dagcreme tochquote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad niet goed om je huid in te smeren met allerlei zooi. Ja
Daarom.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad niet goed om je huid in te smeren met allerlei zooi. Ja
quote:
Ik heb geen idee waar je concealer en foundation op je gezicht smeert, dus bij naam zou ik het niet kunnen noemen, maar ik zou het vast wel zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar niet of ik iets van concealer of foundation heb gebruikt
dat is jouw kop ookquote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Is allemaal zo chemisch als de nete
quote:
wij zijn dan ook vrouwen, wij mogen dat.quote:
quote:
n, misschien ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je concealer en foundation op je gezicht smeert, dus bij naam zou ik het niet kunnen noemen, maar ik zou het vast wel zien.
Wat gebruik je allemaal voor mooisquote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
misschie
[..]
n, misschien ook nietde meeste mensen denken dat ik niks gebruik en zijn verbaasd als ik vertel van wel.
Hm ja, zoiets dacht ik al te zien inderdaad. Iets van concealer en/of foundation, mascara, eyeliner gebruik je denk ik, klopt dat?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
misschie
[..]
n, misschien ook nietde meeste mensen denken dat ik niks gebruik en zijn verbaasd als ik vertel van wel.
foundation waar nodig, mascara, eyelinerquote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat gebruik je allemaal voor moois
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef Tjacka het volgende:
ik was vandaag aan het tulpen plukken
toen had er een pool een poncho aan
toen zei ik tegen die pool
pluk veilig of pluk niet hé
hij snapte mijn grap niet
hahahahahaquote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef Tjacka het volgende:
enorm!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wij zijn dan ook vrouwen, wij mogen dat.
Leukquote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
foundation waar nodig, mascara, eyeliner
ik ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef Tjacka het volgende:
ces't caquote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef xcachet het volgende:
We hebben een allochtonen probleem bij ons op de voetbalclubtering
heel nederland is een groot allochtonen probleemquote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef xcachet het volgende:
We hebben een allochtonen probleem bij ons op de voetbalclubtering
PVVquote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heel nederland is een groot allochtonen probleem
ze moeten heel snel terug naar hun joekellandquote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
GRENZEN SLUITEN, NEDEERLAND ZIT VOLquote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze moeten heel snel terug naar hun joekelland
van zwarte piet blijf je af!!!!!!!1111!!!!!!11!!11
ditdat ectquote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GRENZEN SLUITEN, NEDEERLAND ZIT VOL
okequote:Op maandag 27 januari 2014 21:41 schreef Jimbo het volgende:
De L'Oreal Paris Men Expert Pure Power Face Scrub is een van de producten uit de nieuwe Pure Power lijn van L'Oreal Men Expert. Deze lijn is speciaal ontwikkeld voor mannen en zorgt voor een effectieve en optimale reiniging van de gezichtshuid. De Pure Power Face Wash heeft een 5-voudige werking die geschikt is voor de dagelijkse reiniging. De formule bestrijdt de 5 verschijnselen van een onzuivere huid: puistjes, mee-eters, vette huid, ruwe huid en littekentjes. Bij het aanbrengen verandert de gel in schuim en zorgt voor een ultraschoon en comfortabel resultaat. Ontdek de kracht van ultra reinigende zwarte koolstof in combinatie met verfrissende menthol waarmee een einde komt aan een onzuivere huid.alleen die tekst al
Nou allochtoon nummer 1 gooide de kleren van nummer 2 onder de douche. Nu weken later laat nummer 2 even weten het niet te pikken anders krijg nummer 1 nog wel te maken met zijn paquote:
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:41 schreef Jimbo het volgende:
De L'Oreal Paris Men Expert Pure Power Face Scrub is een van de producten uit de nieuwe Pure Power lijn van L'Oreal Men Expert. Deze lijn is speciaal ontwikkeld voor mannen en zorgt voor een effectieve en optimale reiniging van de gezichtshuid. De Pure Power Face Wash heeft een 5-voudige werking die geschikt is voor de dagelijkse reiniging. De formule bestrijdt de 5 verschijnselen van een onzuivere huid: puistjes, mee-eters, vette huid, ruwe huid en littekentjes. Bij het aanbrengen verandert de gel in schuim en zorgt voor een ultraschoon en comfortabel resultaat. Ontdek de kracht van ultra reinigende zwarte koolstof in combinatie met verfrissende menthol waarmee een einde komt aan een onzuivere huid.alleen die tekst al
ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKOquote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GRENZEN SLUITEN, NEDEERLAND ZIT VOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |