Humor.quote:
Volgens mij is het inderdaad niet goed om je huid in te smeren met allerlei zooi. Jaquote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan hoe het aangebracht is. Maar daarnaast is het toch ook gewoon niet goed voor je huid?
daarom goede dagcreme tochquote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad niet goed om je huid in te smeren met allerlei zooi. Ja
Daarom.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad niet goed om je huid in te smeren met allerlei zooi. Ja
quote:
Ik heb geen idee waar je concealer en foundation op je gezicht smeert, dus bij naam zou ik het niet kunnen noemen, maar ik zou het vast wel zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar niet of ik iets van concealer of foundation heb gebruikt
dat is jouw kop ookquote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Is allemaal zo chemisch als de nete
quote:
wij zijn dan ook vrouwen, wij mogen dat.quote:
quote:
n, misschien ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je concealer en foundation op je gezicht smeert, dus bij naam zou ik het niet kunnen noemen, maar ik zou het vast wel zien.
Wat gebruik je allemaal voor mooisquote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
misschie
[..]
n, misschien ook nietde meeste mensen denken dat ik niks gebruik en zijn verbaasd als ik vertel van wel.
Hm ja, zoiets dacht ik al te zien inderdaad. Iets van concealer en/of foundation, mascara, eyeliner gebruik je denk ik, klopt dat?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
misschie
[..]
n, misschien ook nietde meeste mensen denken dat ik niks gebruik en zijn verbaasd als ik vertel van wel.
foundation waar nodig, mascara, eyelinerquote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat gebruik je allemaal voor moois
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef Tjacka het volgende:
ik was vandaag aan het tulpen plukken
toen had er een pool een poncho aan
toen zei ik tegen die pool
pluk veilig of pluk niet hé
hij snapte mijn grap niet
hahahahahaquote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef Tjacka het volgende:
ik was vandaag aan het tulpen plukken
toen had er een pool een poncho aan
toen zei ik tegen die pool
pluk veilig of pluk niet hé
hij snapte mijn grap niet
enorm!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wij zijn dan ook vrouwen, wij mogen dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |