SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Yaros het volgende:
Ik heb nog 5 codesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Yaros het volgende:
Ik heb nog 5 codesMag ik die dan als je ze kan ontkoppelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra ze eenmaal zijn ingevoerd wel ja helaas.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef eend112 het volgende:
had 4 losse bestellingen gedaan, dus 4 codes.. maar ik wil helemaal geen nieuwe koptelefoon
en zijn ze account gebonden?
[ afbeelding ]
Nope, werkt niet spijtig genoeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef gaiknietzeggen het volgende:
Ze kunnen wel ontbonden worden toch? Als dat lukt, mag ik ze dan hebben graag?
Rot op man, ga maar achteraan in de rij staan.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef gaiknietzeggen het volgende:
Aaaai jammer, iemand anders nog wel een code over?
[/smeekmode]
16 posts. Hmm.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef gaiknietzeggen het volgende:
Aaaai jammer, iemand anders nog wel een code over?
[/smeekmode]
Nounouquote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rot op man, ga maar achteraan in de rij staan.
Nieuwwaarde: 200 euroquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)de=9999AA&distance=0
Vanaf het begin ook gewoon meteen hé, niet eens afwachten of je überhaupt wat krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |