twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 27-01-2014 om 19:31:07Just over 12hrs (7.30 UK time) until the W05 launches. Here’s one last teaser for those feeling a bit ‘nosey’ #W05sup http://t.co/tbdyBgUFHB
reageer retweet
Hier meer informatie over het scherm: http://www.mclarenelectronics.com/Products/Product/PCU-8Dquote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Er zit zo te zien na jaren van afwezigheid ook weer een lcd-scherm op het stuurtje. Zal wel nodig zijn ivm met alle nieuwe systemen aan boord.
Oh nose, here we go againquote:Op maandag 27 januari 2014 20:09 schreef Tromso het volgende:
Foto van de mercedes neustwitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 27-01-2014 om 19:31:07Just over 12hrs (7.30 UK time) until the W05 launches. Here’s one last teaser for those feeling a bit ‘nosey’ #W05sup http://t.co/tbdyBgUFHB[ afbeelding ] reageer retweet
Ja, goede stap van Giedo om naar Sauber te gaan. Als testrijder die geen tests rijdt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:01 schreef sasquatsch het volgende:
Volledige line-up van de eerste testsessie deze week:
[ afbeelding ]
Was ook het eerste wat ik dacht. Ik vrees ook dat het na een jaartje als testrijder over is.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, goede stap van Giedo om naar Sauber te gaan. Als testrijder die geen tests rijdt.
Vanaf Bahrein mag hij op een aantal vrijdagen rijden en er zijn vier tweedaagse in-season testsessies dit seizoen, waar hij ook zijn kilometers mag maken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, goede stap van Giedo om naar Sauber te gaan. Als testrijder die geen tests rijdt.
Ik moet het nog maar zien. Als die Rus opeens toch met geld aankomt, kunnen de kaarten wel eens anders liggen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vanaf Bahrein mag hij op een aantal vrijdagen rijden en er zijn vier tweedaagse in-season testsessies dit seizoen, waar hij ook zijn kilometers mag maken.
Hij is gewoon blij om je te zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef MK84 het volgende:
Heel erg zonde van die lelijke neus, want de Toro Rosso is best een mooie auto. Die neus maakt hem gewoon lachwekkend.
Voldoen aan de veiligheidseisen dat die niet boven een bepaalde hoogte uit mag komen waardoor bij een T-Bone botsing met een andere auto de neus de coureur niet kan raken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef RingBewoner het volgende:
Welk praktisch nut kan zo'n neus eigenlijk hebben?
Ja, ik weet van de nieuwe eisen enzo. Maar die voorbinddildo, waarom dat dan? Waarom houd de neus zeg maar niet op bij het bevestigingspunt van de vleugel?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voldoen aan de veiligheidseisen dat die niet boven een bepaalde hoogte uit mag komen waardoor bij een T-Bone botsing met een andere auto de neus de coureur niet kan raken.
Om aan de eisen te voldoen. De teams willen zoveel mogelijk lucht onder de auto door laten lopen om meer neerwaartse druk te genereren. Hoe hoger de neus, hoe meer lucht eronder door kan. Dus bij de voorvleugel willen ze dat die zo hoog mogelijk is en de dildo is alleen maar een dummy om aan de regels wat betreft hoogte van de neus te voldoen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, ik weet van de nieuwe eisen enzo. Maar die voorbinddildo, waarom dat dan? Waarom houd de neus zeg maar niet op bij het bevestigingspunt van de vleugel?
A, helder. Dank voor je uitleg dit wist ik namelijk niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Om aan de eisen te voldoen. De teams willen zoveel mogelijk lucht onder de auto door laten lopen om meer neerwaartse druk te genereren. Hoe hoger de neus, hoe meer lucht eronder door kan. Dus bij de voorvleugel willen ze dat die zo hoog mogelijk is en de dildo is alleen maar een dummy om aan de regels wat betreft hoogte van de neus te voldoen.
Sommige teams hebben een andere oplossing zoals de stofzuiger van Ferrari en de twin tusks van Lotus (waarvan teams bij de FIA opheldering hebben gevraagd).
Danku.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:42 schreef Geralt het volgende:
http://lt2.alkamelsystems(...)00-97ae-a77426d664a6
http://lt2.alkamelsystems(...)a77426d664a6#pagina3
Voor de mensen die Max willen volgen.
Start over 3 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |