+1! En ik babbel daar dus soms mee, juist omdat ik er zélf zoveel aan had. Ik wil ook nog steeds graag m'n bevallingsverhaal eens posten, maar ik ben bang dat ik het zo eerlijk opschrijf dat het misschien afschriktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:31 schreef Suikertante het volgende:
Even een klein tegengeluidje: ik heb juist heel veel gehad aan Z&G. Ik vind het fijn om te weten wat er allemaal zóu kunnen gebeuren. Ik heb alle afleveringen van One born every minute gekeken. En natuurlijk ging alles anders dan ik had verwacht, maar ik raakte niet in paniek omdat de placenta niet kwam, ik dacht niet dat F al dood was toen ze de hartslag niet konden vinden, ik durfde ook gewoon alles te vragen omdat ik had gelezen dat ik dat echt moest doen. Ik was nergens heel erg verbaasd over eigenlijk.
Mijn bevalling was niet eng of dramatisch maar ik had op papier echt geen perfecte bevalling. Toch heb ik het wel als perfect ervaren, ook door Z&G
Ohh zeker ook mee eens! Ik wil altijd alles weten en ben te geïnteresseerd in ziekenhuizen enzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:31 schreef Suikertante het volgende:
Even een klein tegengeluidje: ik heb juist heel veel gehad aan Z&G. Ik vind het fijn om te weten wat er allemaal zóu kunnen gebeuren. Ik heb alle afleveringen van One born every minute gekeken. En natuurlijk ging alles anders dan ik had verwacht, maar ik raakte niet in paniek omdat de placenta niet kwam, ik dacht niet dat F al dood was toen ze de hartslag niet konden vinden, ik durfde ook gewoon alles te vragen omdat ik had gelezen dat ik dat echt moest doen. Ik was nergens heel erg verbaasd over eigenlijk.
Mijn bevalling was niet eng of dramatisch maar ik had op papier echt geen perfecte bevalling. Toch heb ik het wel als perfect ervaren, ook door Z&G
24 septemberquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Limone het volgende:
Wat dapper GotC! En tot wanneer kunnen wij onze Next/Gap-bestelling plaatsen?
Poepexplosie!![]()
Geef maar door hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:42 schreef Limone het volgende:
Maar ausverkauft als je het nodig hebt![]()
Ja Gap. Het staat haar ook zo goed!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Geef maar door hoorWe hebben geleerd van onze vorige trip: Er gaat een lege koffer mee
Ik hoop toch dat Fee die hadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:04 schreef Tally het volgende:
Ik had een poepexplosie
Eindelijk![]()
![]()
Daardoor heeft ze nu honger en eet de oren van mn kop
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:21 schreef Kyara het volgende:
Hier bij 5 cm, wel een flinke weeenstorm. maar ik vond dat wel fijn. Juist een geplande ks lijkt mij zo raar. Dat je je 's ochtends moet melden om je kind eruit te laten snijden. Dat idee. En ik zou ook best wel op zien tegen zo'n operatie bij mijn volle verstand. Als je vol in de weeën zit is dat toch anders denk ik
Dat zei een vriendin van mij ook hoor! Die had een stuitligger, en heeft toch gekozen voor een natuurlijke bevalling (met de ok op standby) zodat ze toch in elk geval weeën zou hebben gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:33 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Bij D was er een datum gepland voor een ks. Maar ik was maar wat blij dat hij zijn eigen datum uitkoos om geboren te worden en niet wanneer het volgens het zhs moest, en dat ik heftige (rug)weeën heb gehad.
Het lijkt me zo raar om een kind op de wereld te zetten zonder weeën.
Klinkt misschien raar dat laatste, maar zo voelt het wel voor mij.
Mensen die daar lezen laten zich niet afschrikken, maak je niet druk. Elk verhaal is waardevol!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:24 schreef Cwen het volgende:
[..]
+1! En ik babbel daar dus soms mee, juist omdat ik er zélf zoveel aan had. Ik wil ook nog steeds graag m'n bevallingsverhaal eens posten, maar ik ben bang dat ik het zo eerlijk opschrijf dat het misschien afschrikt. Dat wil ik juist niet, want zonder het bevallingsverhalentopic was ik wrs nooit aaan een baby begonnen!
Vanaf 4 maanden omdat Féline last had van reflux. Bij Zoë pas echte bijvoeding vanaf 6 maanden. Daarvoor wel iets geprobeerd maar zij ging beter op de fles.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef GotC het volgende:
Even een ander vraagje tussendoor: Vanaf wanneer zijn jullie begonnen met bijvoeding en waarom vanaf dat moment? Hebben jullie het eerst overlegd met het CB of?
Bij Femke vanaf 6 maanden (en 2 dagen, want toen was het weekend en kwam het ons beter uit om nieuwe dingen te proberenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef GotC het volgende:
Even een ander vraagje tussendoor: Vanaf wanneer zijn jullie begonnen met bijvoeding en waarom vanaf dat moment? Hebben jullie het eerst overlegd met het CB of?
Ow, en het waarom... tja... omdat ik het eerder eigenlijk niet nodig vond. Femke 'vroeg' er ook niet om. En bv ging nog lekker, dat wilde ik niet teveel ondermijnen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Bij Femke vanaf 6 maanden (en 2 dagen, want toen was het weekend en kwam het ons beter uit om nieuwe dingen te proberen) Niet echt overlegd bij met het CB, wel gemeld bij de 4-mnd-afspraak dat we dat pas bij 6 maanden gingen doen. Werd zonder problemen geaccepteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |