Mooi dat ze duidelijk aangeeft er aan toe te zijn. Bizar ook hoe snel ze gaat trouwens!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Cwen het volgende:
[..]
Toevallig hebben we Ellie vandaag voor het eerst een stuk komkommer laten eten! Ze is mega benieuwd, zit natuurlijk al best stevig en pakt alles dat voorbij komt. Ik had dus een brede reep komkommer neergelegd en die pakte ze, stak 'm in haar mond en begon erop te sabbelen. Ze heeft dat een hele tijd volgehouden en leek het super te vinden. Ze heeft zelfs het eea ervan afgekauwd.
Ik wilde wachten tot 6 maanden, maar ze is nu 5 maanden en m'n gevoel zegt dat ze er nu langzaamaan wel aan toe is om zo af en toe iets te proberen. Vanaf 6 maanden ga ik dan structureel aanbieden.
Plaatje bij het praatje moet ik ff uploaden, komt zo!
snelle dame! D heeft dat een paar weken gedaan maar is daar weer mee gestopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik moet het bv topic eigenlijk ook niet meer bijhouden...
Overigens ben ik ook schuldig aan het Femke in het wipstoeltje zelf een flesje laten drinken. Niet altijd, maar juist nu vind ik het wel fijn om niet meer elke voeding aan haar vast te zitten. En ze houdt gewoon zelf haar flesje vast, geen gekke stellages
L-Ewat klinkt dat lief!
Klopt, ze is echt zo rap! Heeft nu ook al een tijdje 1 rode wang, wellicht dus ook snel een tandje...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi dat ze duidelijk aangeeft er aan toe te zijn. Bizar ook hoe snel ze gaat trouwens!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef L-E het volgende:
Oke, dood aan de fokwet, ik ga dit gewoon melden: mijn zoon slaapt nu al vanaf 19 uur. Zonder een kik gegeven te hebben. Zonder elk uur wakker en aan de borst. Al 3,5 uur, dat is echt al weken niet gebeurd. wtf you guys!
Twee keer gehuild. Waarvan een keer een flesje aangeboden waar meneer geen behoefte aan had. Nog paar keer speentje. Vooral in de ochtend toen ie wakker aan het worden was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef L-E het volgende:
Wauw Gulara, is hij ook niet wakker geworden of dat wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt weer beter te gaan! Nog wel diarree en eten wil ook nog niet echt en ook nog koorts, maar ze was minder hangerig vandaag en meer zichzelf. Morgen even kdv bellen of we haar überhaupt mogen brengen zo. Lief dat het vraagt!!quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:41 schreef danic het volgende:
Oh en dit zal gelijk dr laatste vermaanddag zijn van haar eerste jaar. Volgende maand bestaat niet
Herkenbaar ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:21 schreef L-E het volgende:
Het loopt compleet uit de hand, zo leuk als dit kind aan het worden is!
Ooh jee daar ook al!quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:21 schreef L-E het volgende:
Ik heb haar via fb een berichtje gestuurd, maar ook geen antwoordquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:21 schreef L-E het volgende:
Danic, van harte met de vermaanddag! Nee zeggen
Spirit, wat heerlijk!
Ik mis XM al een tijdje. Ik hoop dat het goed gaat daar. Heeft iemand buiten fok contact met haar?
Volgens mij zijn we uit de sprong hier. Hij heeft geslapen van 19 tot 7 uur, met maar 3 nachtvoedingenEcht een wereld van verschil met de afgelopen twee weken. Zo lekker dat hij zonder morren weer in slaap valt na de voeding. Of tijdens de voeding eigenlijk. En toen hij wakker werd vanmorgen en papa zag deed hij 'Hee-eeej'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |