Marktplaats!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:52 schreef Kyara het volgende:
LB, wat een leuk pakje heeft E aan voor in de sneeuw. Ziet er heel lekker warm uit. Waar heb je die vandaan?
Ik zelf vond een tweede KS heerlijk (uiteraard buiten het herstel om waar ik niet zo heel veel last van heb gehad toen...) maar ik vond het een stukje zekerheid. Een grote zorg minder. Er is geen spoed meer nodig (er vanuit gaande dat je de vastgestelde datum haaltquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:12 schreef L-E het volgende:
Vraag aan de dames die een ks hebben gehad: zouden jullie bij een evt volgende daar weer voor kiezen (ervan uitgaande dat die optie er is) of zou je dan voor natuurlijk bevallen gaan?
Haha, nee gek!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
LE de knoop is echt door volgens mij he?
Moet je nog wachten eigenlijk of mag je alweer? of ben je alweer?![]()
Ik zou voor een natuurlijke bevalling gaan denk ik, als ik de keuze zou hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:12 schreef L-E het volgende:
Vraag aan de dames die een ks hebben gehad: zouden jullie bij een evt volgende daar weer voor kiezen (ervan uitgaande dat die optie er is) of zou je dan voor natuurlijk bevallen gaan?
Dit speelt wel vaak door m'n hoofd de laatste tijd. Maar tegen die tijd laat ik me wel eens goed voorlichten bij de gynquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zelf vond een tweede KS heerlijk (uiteraard buiten het herstel om waar ik niet zo heel veel last van heb gehad toen...) maar ik vond het een stukje zekerheid. Een grote zorg minder. Er is geen spoed meer nodig (er vanuit gaande dat je de vastgestelde datum haalt) en kon daardoor een hoop dingen loslaten.
Ah kijk! Tuurlijk is dat spannend!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:39 schreef L-E het volgende:
Wij hebben morgen een gesprek bij de gyn trouwens. Over de toekomst. Enzo. Ikvindhetzospannenddddd!
Haha, nee gek!quote:
Hell no dat ik natuurlijk bevallen nog een keer probeerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:12 schreef L-E het volgende:
Ik heb beide gehad en ik zou bij een volgende keer die er toch niet komt direct voor en KS kiezen als die keus er was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:12 schreef L-E het volgende:
Ja ik mocht bij de tweede natuurlijk bevallen (wat ik gek vond want medische indicatie voor de vorm van mijn baarmoeder). Ik heb er zelf in het begin aangegeven dat ik graag een KS wilde. Wat de gyn maar vreemd vond. Ik moest maar kijken als het zo ver was. Bij elk gesprek bleef ik aangeven dat het een KS moest worden. Maar pas toen bleek dat ook Fee in stuit lag mocht ik kiezen. Terwijl bij de eerste zwangerschap werd aangegeven dat ik altijd de keus had ivm baarmoedervorm en eerste KS.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:30 schreef Kyara het volgende:
Mocht jij überhaupt wel natuurlijk bevallen Tally?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:51 schreef L-E het volgende:
Dat klinkt goed Spirit, als ze nog in haar handen klapt hoeft ze niet aan een infuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |