Nu weet je waarom die er vanaf wilde.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:14 schreef tintenkiller het volgende:
heb van iemand gekocht en die heeft het maar een paar maanden gebruikt...niet vaak
Misschien.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nu weet je waarom die er vanaf wilde.
Instellingen, en dan accu, is het meestal bij Android. Weet niet of Samsung dat aangepast heeft.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef tintenkiller het volgende:
waaar kijk je die energie gebruik ding ofzoiets?
Even kalibreren eerstquote:
Via USB is er ook een gegevensverbinding, stopcontact alleen stroom. Verder ook natuurlijk dat jouw pc/laptop niet een compleet vermogen heeft om op een usb poort zoveel stroom te leveren aan je mobiel zoals een stopcontact dat doet. Maar hoeft niet altijd te kloppen, kan bij jouw wel 't geval zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef porsche1 het volgende:
Wat ik heb is dat mijn S3 via de PC (USB) maar 2-3% in een uur tijd oplaad. En via het stopcontact gaat ie gewoon als een tierelier.
Iemand hier een idee van?
Via meerdere computers/laptops geprobeerd, ook verschillende USB kabels, helpt allemaal niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Via USB is er ook een gegevensverbinding, stopcontact alleen stroom. Verder ook natuurlijk dat jouw pc/laptop niet een compleet vermogen heeft om op een usb poort zoveel stroom te leveren aan je mobiel zoals een stopcontact dat doet. Maar hoeft niet altijd te kloppen, kan bij jouw wel 't geval zijn.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef tintenkiller het volgende:
Ik heb het nu op de pc aangesluit en het is nog steeds zo sloom
Begrijpelijk, je moet de telefoon natuurlijk ook "aangesloten" hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef tintenkiller het volgende:
Ik heb het nu op de pc aangesluit en het is nog steeds zo sloom
Dan ontploft ie.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:18 schreef tintenkiller het volgende:
Wat betekent spaarstand?wat gebeurt er als je dat drukt?
Dan maakt hij automatisch aan het eind van de maand de niet gebruikte data over naar je spaarrekening.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:18 schreef tintenkiller het volgende:
Wat betekent spaarstand?wat gebeurt er als je dat drukt?
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan maakt hij automatisch aan het eind van de maand de niet gebruikte data over naar je spaarrekening.
Zoiets.quote:
Met een gewone oplader 2 tot 3 uur geloof ik, met USB-oplader duurt het langer.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef tintenkiller het volgende:
I know......maar...nog een vraag:hoe lang moet het gemiddeld duren tot de batterij van de samsung eigenlijk vol moet zijn?
Haal jij zelfstandig adem?quote:
Nee, dit keer niet.quote:
Als je wil betaal ik een ticket to the ground voor jequote:
Een USB-poort levert maar 500mA tegen 2000mA voor een fatsoenlijke oplader. Meer stroom tegelijkertijd = sneller vol.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef porsche1 het volgende:
Wat ik heb is dat mijn S3 via de PC (USB) maar 2-3% in een uur tijd oplaad. En via het stopcontact gaat ie gewoon als een tierelier.
Iemand hier een idee van?
Klopt, maar ik vraag mij dan af waarom mijn Sony Xperia P destijds wel gewoon als een gek ging als ik hem aan de pc hing.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef Made-In-Holland het volgende:
Een USB-poort levert maar 500mA tegen 2000mA voor een fatsoenlijke oplader. Meer stroom tegelijkertijd = sneller vol.
Is inderdaad wel opmerkelijk, en wat betreft Galaxy S3 en later; deze lijken inderdaad gewoon te weinig te hebben aan 0,5A en lopen zelfs dan leeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vraag mij dan af waarom mijn Sony Xperia P destijds wel gewoon als een gek ging als ik hem aan de pc hing.
Deze S3 verliest nog ongeveer stroom terwijl hij wordt opgeladen.
Volgens mij is het ook zo dat er op een USB poort ook maar 3 volt staat, en als je hem via een adapter oplaadt 5 voltquote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Via USB is er ook een gegevensverbinding, stopcontact alleen stroom. Verder ook natuurlijk dat jouw pc/laptop niet een compleet vermogen heeft om op een usb poort zoveel stroom te leveren aan je mobiel zoals een stopcontact dat doet. Maar hoeft niet altijd te kloppen, kan bij jouw wel 't geval zijn.
Ik ook, maar blijkbaar wel van een ander kaliber...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:11 schreef tintenkiller het volgende:
Darkmond ik ben een teenager meer zeg ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |