Dan ontploft ie.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:18 schreef tintenkiller het volgende:
Wat betekent spaarstand?wat gebeurt er als je dat drukt?
Dan maakt hij automatisch aan het eind van de maand de niet gebruikte data over naar je spaarrekening.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:18 schreef tintenkiller het volgende:
Wat betekent spaarstand?wat gebeurt er als je dat drukt?
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan maakt hij automatisch aan het eind van de maand de niet gebruikte data over naar je spaarrekening.
Zoiets.quote:
Met een gewone oplader 2 tot 3 uur geloof ik, met USB-oplader duurt het langer.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef tintenkiller het volgende:
I know......maar...nog een vraag:hoe lang moet het gemiddeld duren tot de batterij van de samsung eigenlijk vol moet zijn?
Haal jij zelfstandig adem?quote:
Nee, dit keer niet.quote:
Als je wil betaal ik een ticket to the ground voor jequote:
Een USB-poort levert maar 500mA tegen 2000mA voor een fatsoenlijke oplader. Meer stroom tegelijkertijd = sneller vol.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef porsche1 het volgende:
Wat ik heb is dat mijn S3 via de PC (USB) maar 2-3% in een uur tijd oplaad. En via het stopcontact gaat ie gewoon als een tierelier.
Iemand hier een idee van?
Klopt, maar ik vraag mij dan af waarom mijn Sony Xperia P destijds wel gewoon als een gek ging als ik hem aan de pc hing.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef Made-In-Holland het volgende:
Een USB-poort levert maar 500mA tegen 2000mA voor een fatsoenlijke oplader. Meer stroom tegelijkertijd = sneller vol.
Is inderdaad wel opmerkelijk, en wat betreft Galaxy S3 en later; deze lijken inderdaad gewoon te weinig te hebben aan 0,5A en lopen zelfs dan leeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vraag mij dan af waarom mijn Sony Xperia P destijds wel gewoon als een gek ging als ik hem aan de pc hing.
Deze S3 verliest nog ongeveer stroom terwijl hij wordt opgeladen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |