Vervelend? Dezelfde mensen die het hele jaar door zeiken zetten dan hun oranje afro op en zingen 'laat de leeuw niet in zijn hemdje staan'. Dan is ook opeens iedereen een expert.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vooral het geld dat erin omgaat vinden mensen klote denk ik. En dat je er niet aan ontkomt als dadelijk de wereldcup komt, dan begint iedereen je ermee om de oren te slaan dat vind ik vervelend. Stel dat ik van schaken hou, dan ga ik daar ook niet steeds over blaten etc.
Nee vind je niet dan? Dan kijk je niet genoeg voetbal.quote:
Ik vind dat er een jaar onbetaalde schorsing op zou moeten staan wanneer het geconstateerd wordt. Het is gewoon de puurste vorm van vals spelen die er is.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als de scheids oplet krijg je hier gewoon een kaart voor, pauper.
En dan ga je een keer echt op je plaat, en dan heb je een jaar onbetaalde schorsing. Goed over nagedacht dit. Speel je ook triangel?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:17 schreef very het volgende:
[..]
Ik vind dat er een jaar onbetaalde schorsing op zou moeten staan wanneer het geconstateerd wordt. Het is gewoon de puurste vorm van vals spelen die er is.
Zelfs de grootste voetbalhelden proberen het zo nu en dan, dus blijkbaar zien de spelers zelf het wel als onderdeel van het spel, zolang je maar niet gepakt wordt.
Pauper!
Ja en dat vind ik vervelend, ik hoef niet al die oranje afro's te zien. Dat ze lekker wat anders gaan doen, je kan niet eens de stad doorlopen zonder dat er tig van die klote schermen staan, duizenden mensen erover in discussie gaan en weet ik wat niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Vervelend? Dezelfde mensen die het hele jaar door zeiken zetten dan hun oranje afro op en zingen 'laat de leeuw niet in zijn hemdje staan'. Dan is ook opeens iedereen een expert.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan ga je een keer echt op je plaat, en dan heb je een jaar onbetaalde schorsing. Goed over nagedacht dit. Speel je ook triangel?
Er zijn gewoon 3 soorten mannen. Zij die van voetbal houden, homo's en de Hitzlspergers van deze wereld.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik vervelend, ik hoef niet al die oranje afro's te zien. Dat ze lekker wat anders gaan doen, je kan niet eens de stad doorlopen zonder dat er tig van die klote schermen staan, duizenden mensen erover in discussie gaan en weet ik wat niet.
En die lui die in inhoudelijke discussies roepen 'oh hij is een Ajax fan dus dom, laat hem maar.' Of dat soort shit.Of mensen die vragen voor welke club je bent en kut doen als je zegt dat je er niets om geeft en dat je dan geen echte man bent.
Beste argument ooit. Ik durf mijn pener in het vuur te steken dat ik meer voetbal kijk dan jij. En afgaande op het feit hoe jij discussies aangaat, durf ik wel te zeggen dat ik er iets meer verstand van heb dan jij. Je bent precies degene die ik omschrijf in de OP en je houdt het geen helft vol op een voetbalveld.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef Masquerading het volgende:
[..]
Nee vind je niet dan? Dan kijk je niet genoeg voetbal.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan ga je een keer echt op je plaat, en dan heb je een jaar onbetaalde schorsing. Goed over nagedacht dit. Speel je ook triangel?
Oh, ik wist niet dat het persoonlijk zou worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beste argument ooit. Ik durf mijn pener in het vuur te steken dat ik meer voetbal kijk dan jij. En afgaande op het feit om hoe jij discussies aangaat, durf ik wel te zeggen dat ik er iets meer verstand van heb dan jij. Je bent precies degene die ik omschrijf in de OP en je houdt het geen helft vol op een voetbalveld.
Ik ook niet en ik hou van voetbal.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik vervelend, ik hoef niet al die oranje afro's te zien. Dat ze lekker wat anders gaan doen, je kan niet eens de stad doorlopen zonder dat er tig van die klote schermen staan, duizenden mensen erover in discussie gaan en weet ik wat niet.
En die lui die in inhoudelijke discussies roepen 'oh hij is een Ajax fan dus dom, laat hem maar.' Of dat soort shit.Of mensen die vragen voor welke club je bent en kut doen als je zegt dat je er niets om geeft en dat je dan geen echte man bent.
Kijk ik haat voetbal niet, maar ik geef er niets om, en haat fanatiekelingen die het mij opdringen omdat ik anders homo zou zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Er zijn gewoon 3 soorten mannen. Zij die van voetbal houden, homo's en de Hitzlspergers van deze wereld.
Maar kijk zo'n kerel moet dan weer op mij haten, omdat ik er niet van hou. Vind je het gek dat ik het dan ga haten? Als mensen mij gewoon in mijn waarde laten, laat ik hun wel in hun waarde. Wederzijds-respect het is niet gek dat mensen voetbal gaan haten als het zo moet.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik hou van voetbal.
Daarom ben ik niet voor het Nederlands elftal.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef very het volgende:
[..]
Gewoon kaart in de wedstrijd en bij nakijken van de beelden beslissen of er sprake is van een schwalbe.
Je klinkt helemaal niet nichterig iddquote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kijk ik haat voetbal niet, maar ik geef er niets om, en haat fanatiekelingen die het mij opdringen omdat ik anders homo zou zijn.Ga huilen in een hoekje of zo.
[..]
Maar kijk zo'n kerel moet dan weer op mij haten, omdat ik er niet van hou. Vind je het gek dat ik het dan ga haten? Als mensen mij gewoon in mijn waarde laten, laat ik hun wel in hun waarde. Wederzijds-respect het is niet gek dat mensen voetbal gaan haten als het zo moet.
Ja maar dat is omdat je homoseksueel bent.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef Aiciu het volgende:
Als ik voetbal krijg ik elke week geel haha.
Ik vond het gewoon nogal een domme reactie, net nadat ik precies dat gedrag omschreef in de OP. Vandaar dequote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Masquerading het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het persoonlijk zou worden.
Enfin, ik geef aan in mijn argument dat ze enorm acteren, en door jouw nogal inhoudelijke post met die smiley kan ik ook uit opmaken dat jij ook niet zo geweldig kunt discussiėren. Als jij het niet eens bent met mijn mening is dat jou goed recht hoor, hoef je niet boos te worden.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef Aiciu het volgende:
Organiseer een Fok! voetbalwedstrijd.
De voetballers tegen de overige sporters. Wedden dat jullie voetballers alleen maar gaan liggen?
Ah misschien heb ik niet correct geformuleerd, het geld uiteraard niet voor alle spelersquote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon nogal een domme reactie, net nadat ik precies dat gedrag omschreef in de OP. Vandaar de.
Ik ben ook niet boos ofzo. Ik vind alleen dat er een dom vooroordeel ontstaat over įlle voetballers. Een deel van de voetballers zijn paupers, dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat het over het algemeen gewoon een ruwe contactsport is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |