Wel idioot dat mensen homo nog als scheldwoord gebruiken in een maatschappij waarin het wel geaccepteerd is bij ruimdenkende mensen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Voetbal is een redelijke afspiegeling van de samenleving en zo zit de samenleving nou eenmaal in elkaar. Als je wijn drinkt, geen bier lust, niet lacht om scheten en boeren of belang hecht aan je uiterlijk ben je ook homo.
Omdat LoL en ijshockey blijkbaar niet samen kunnen? Reden?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef Piye het volgende:
Het grappige is dat die mensen zelf LoL spelen, maar ondertussen roepen 'voetbal is voor mietjes, echte mannen spelen rugby/ijshockey/etc.'.
Ik moest hier hardop om lachen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef Spongeboss het volgende:
En er zijn zelfs homo-voetballers kom ik nu echter, het ergste is nog dat die fans dus hun neus ophalen voor deze voetballers en hun niet de respect geven die ze verdienen.
Niets mis met homo's maar deze voetbal-aanhangende apen kunnen daar niet mee overweg, dan stort hun wereldbeeld in help een homo die doet voetballen.
Zijn mensen die niet van voetbal houden homo's? Neequote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest hier hardop om lachen.Wat een downie ben jij zeg, holy shit.
Echt alles aan deze argumenten is dom. Qua spelling, inhoud en aannames.
Daarbij zijn de meeste supporters ook bankhangers die geen bal recht kunnen schoppen... als ik zo eens links en rechts op zo een tribune kijk...quote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef Piye het volgende:
Het grappige is dat die mensen zelf LoL spelen, maar ondertussen roepen 'voetbal is voor mietjes, echte mannen spelen rugby/ijshockey/etc.'.
Komt 'ie hè. Even als 123'tje, misschien dat je dan niet tussen de regels door leest.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zijn mensen die niet van voetbal houden homo's? Nee
Want
Zijn er homo's die voetballen, ja.
Zo klaar als een klontje.Dus ga maar spreken met de fans die vinden dat niet voetbal kijkers homo zijn.
Lekker met een kloppende penis kijken naar zwetende en hijgende mannen die achter een balletje aansjokken en bij elk fysiek contact (of naderend contact) gelijk naar de grond duiken om te gaan huilen. En dan zijn mensen die dat mietjes vinden opeens homo's?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Er zijn gewoon 3 soorten mannen. Zij die van voetbal houden, homo's en de Hitzlspergers van deze wereld.
Jij bent een faggette.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat ik homo ben?
Wie zegt dat profvoetballers van voetbal houden?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zijn mensen die niet van voetbal houden homo's? Nee
Want
Zijn er homo's die voetballen, ja.
Zo klaar als een klontje.Dus ga maar spreken met de fans die vinden dat niet voetbal kijkers homo zijn.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:56 schreef very het volgende:
[..]
Lekker met een kloppende penis kijken naar zwetende en hijgende mannen die achter een balletje aansjokken en bij elk fysiek contact (of naderend contact) gelijk naar de grond duiken om te gaan huilen. En dan zijn mensen die dat mietjes vinden opeens homo's?
Ach zit er ingebakken hè.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wel idioot dat mensen homo nog als scheldwoord gebruiken in een maatschappij waarin het wel geaccepteerd is bij ruimdenkende mensen.
Dat kan best, maar laten we eerlijk zijn. Dat is over het algemeen niet zo. Ik noemde LoL, maar het was slechts een voorbeeld om aan te geven dat erg veel mensen die het hardst roepen dat voetballers mietjes zijn nou ook niet van die bikkels zijn. Dus moeten ze niet zeiken.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat LoL en ijshockey blijkbaar niet samen kunnen? Reden?
Daarbij hoef je niet een sport uit te oefenen om er een (feitelijke) mening over te hebben.
Touché.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
Daarbij zijn de meeste supporters ook bankhangers die geen bal recht kunnen schoppen... als ik zo eens links en rechts op zo een tribune kijk...
Als we dan toch kromme vergelijkingen gaan trekken: Als ik in diezelfde kroeg sta, en jij krijgt een telefoontje dat een familielid ofzo is overleden dan ga jij jankend naar huis, terwijl ik rustig aan een biertje kan blijven nippen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:13 schreef Remqo het volgende:
Ik snap die emotie erachter eigenlijk niet, voetbal interesseert me dan domweg gewoon niet.
Als ik in de kroeg meekijk en Ajax schijnbaar een belangrijke wedstrijd verliest, gaan er ineens een hoop jankend naar huis, terwijl ik rustig aan een biertje kan blijven nippen.
Beetje vreemde post ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als we dan toch kromme vergelijkingen gaan trekken: Als ik in diezelfde kroeg sta, en jij krijgt een telefoontje dat een familielid ofzo is overleden dan ga jij jankend naar huis, terwijl ik rustig aan een biertje kan blijven nippen.
Klopt. Mijn punt is dat als je je gewoon nergens aan hecht, je ook nooit ergens om 'gekwetst' kunt worden.quote:
Dat is inderdaad een hele kromme vergelijking.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als we dan toch kromme vergelijkingen gaan trekken: Als ik in diezelfde kroeg sta, en jij krijgt een telefoontje dat een familielid ofzo is overleden dan ga jij jankend naar huis, terwijl ik rustig aan een biertje kan blijven nippen.
De vergelijking is té zwaar, agreed. Maar voor sommige mensen kan het verlies van hun ploeg het hele weekend bederven... Misschien maar beter dat ze dan naar huis gaan, ipv hun frustraties bot te vierenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele kromme vergelijking.
Ik heb enkel geconstateerd dat er mensen zijn die er de pest in hadden omdat Ajax een keer verloor en maar snel hun jas pakten.
Een sterfgeval in de familie ligt emotioneel gezien een stuk zwaarder, dunkt me.
Ik heb nogal een onverschillige kijk op voetbal en het boeit me verder ook niets, misschien ook daarom dat ik die emotie achter het hele voetbal gebeuren ook niet echt kan bevatten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
De vergelijking is té zwaar, agreed. Maar voor sommige mensen kan het verlies van hun ploeg het hele weekend bederven... Misschien maar beter dat ze dan naar huis gaan, ipv hun frustraties bot te vieren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |