Niet bepaaldquote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Zeetakje het volgende:
Word je er geil van als ik je dat vertel?
TS neemt nu zijn vriendin snoeihard achterlangs terwijl hij dit topic leestquote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Zeetakje het volgende:
Word je er geil van als ik je dat vertel?
Al het vetgedrukte was waar.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef HPLC het volgende:
TS neemt nu zijn vriendin snoeihard achterlangs terwijl hij dit topic leest
dan is het niet waar want er staat nu, tenzij je dit typt terwijl je haar snoeihard neemt?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Al het vetgedrukte was waar.
Ik zei was, koekerd.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef aequus het volgende:
dan is het niet waar want er staat nu, tenzij je dit typt terwijl je haar snoeihard neemt?
en dit topic
Misschien heb je wel gelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:43 schreef aequus het volgende:
er stond bij de quote van jou ''nu'' en ''was waar'' kan dan niet kloppen omdat > nu
hoeft ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 20:45 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk.
Maar het kan me niet heel veel schelen aangezien ik die reactie toch niet grappig vond.
Als je bedoelt in de zin van dat zij het stiekem wel wil maar doet alsof ze niet wil (zoals ik vermoed). Jaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:48 schreef Keith_Bakker het volgende:
Als ze tegenwerkt is wel het lekkerst.
Ik denk dat ie het moment bedoelt nadat je haar van haar fiets hebt getrokkenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:50 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Als je bedoelt in de zin van dat zij het stiekem wel wil maar doet alsof ze niet wil (zoals ik vermoed). Ja
En mijn vriendin en ik zitten nu juist heel romantisch samen dit topic te lezen, licht gedimd, kaarsjes aan, zachte muziek op.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
TS neemt nu zijn vriendin snoeihard achterlangs terwijl hij dit topic leest
Om en om (Shjlp! Sjlp! Dat vind je wel lekker he? Shjlp Shjlp! Slet!) of gelijktijdig? (Shjlp! Sjlp! Pfrrsst! Frrppt pfrrsst! Shjlp Shjlp! Pffrrsst!)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 05:24 schreef Trebo het volgende:
Wanneer ik haar teder bef maak ik haar uit voor vieze slet.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 05:34 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Om en om (Shjlp! Sjlp! Dat vind je wel lekker he? Shjlp Shjlp! Slet!) of gelijktijdig? (Shjlp! Sjlp! Pfrrsst! Frrppt pfrrsst! Shjlp Shjlp! Pffrrsst!)
Nou! Welke is het?quote:
[..]
Om en om (Shjlp! Sjlp! Dat vind je wel lekker he? Shjlp Shjlp! Slet!) of gelijktijdig? (Shjlp! Sjlp! Pfrrsst! Frrppt pfrrsst! Shjlp Shjlp! Pffrrsst!)
Zelfde hier. Kaarsen en rozenblaadjes en al die poespas hoeft van mij niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef Vansschoen het volgende:
Romantische seksheb er gewoon niks mee.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:44 schreef Azorius het volgende:
Romantisch; heb helemaal niets met hard, lomp taalgebruik en oerwoudgeluiden.
Je moet gewoon een meester zijn in het voorspel.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef RonnieGardocki het volgende:
Afwisseling is natuurlijk altijd goed, maar waar gaat jouw echte voorkeur naar uit?![]()
Iedereen weet dat het voorspel bij een vrouw het allerbelangrijkste is,uitgaande dat je geen Anouk type hebt die zweespslagen wil..quote:Maakt een avondje met kaarsjes, masseren, lieve woorden en daarna heerlijk romantische seks je dag goed? of heb je liever het wat hardere werk, met eventueel de nodige bewegingen/taalgebruik?
En waar liggen dan je grenzen? Wat is lekker en wat moet iemand absoluut niet flikken
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:45 schreef RonnieGardocki het volgende:
Maar het kan me niet heel veel schelen aangezien ik die reactie toch niet grappig vond.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 04:53 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En mijn vriendin en ik zitten nu juist heel romantisch samen dit topic te lezen, licht gedimd, kaarsjes aan, zachte muziek op.
En bij iedere nieuwe post kijken we elkaar eens teder in de ogen.
Vaak gaat het ook vanzelf sowieso is mijn ervaring dat als je eenmaal bezig bent je vanzelf harder gaat, of je nu rustig begint of meteen al hard gaat vanaf het begin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:34 schreef Marieke_w het volgende:
lekkere wilde/harde sex en dan uiteindelijk in de armen van de ander in slaap vallen..... dus beetje romantisch eindigen.....
Wilde seksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:34 schreef Marieke_w het volgende:
lekkere wilde/harde sex en dan uiteindelijk in de armen van de ander in slaap vallen..... dus beetje romantisch eindigen.....
Het is prima te combineren.. maar ben altijd wel weg van wat wilde momentjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
bij jou dus geen romantisch gedeelte? Of ken je dat niet tijdens de sex.....
Niet eventueel. Dat vind ik bij beide toch wel een vereiste!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef RonnieGardocki het volgende:
...met eventueel de nodige bewegingen...
I know...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is prima te combineren.. maar ben altijd wel weg van wat wilde momentjes
Romantisch hoort er ook zeker wel bijquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef Zolder het volgende:
[..]
Romantisch hoort er ook zeker wel bijLangzaam met het voorspel beginnen.. elkaar goed geil krijgen.. en na het hoogtepunt lekker na knuffelen en samen in slaap valen
Keihard lief doen.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef Vansschoen het volgende:
Romantische seksheb er gewoon niks mee.
[..]
Lekker concreet..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Helsinki het volgende:
Het hardere werk wordt meer gewaardeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |