quote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
10/10 gevondenShe a heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No thnx JeffDeathlift or Die.
10/10 gevondenik zou hem er miss eenmaal in hangen maar echt een kleine 3.4 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga turven hoe vaak jij ''genieten'' en ''meid'' zegt.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk meid. 0% vet daar kun je dus lekker zonder schuldgevoel van eten!
Ik was gewoon thuis.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Had oogcontact en glimlachde met een meisje dat passief tegen een dikke paal stond
Couchsurfen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:15 schreef Klokov het volgende:
Over Eindhoven gesproken. Ik ga 1 januari om 8:30 vliegen. Ik kan niet op tijd inchecken omdat ik vanuit Groningen moet komen. Hotel boeken of zijn er andere opties?
10/10 gevondenwww.hansanders.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Je hebt ze ook met melk chocolade...quote:Op maandag 27 januari 2014 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
Oreo's met witte chocolade eromheenzou nog beter zijn met melk chocolade.
Oh en die chickik zou alle chicks cheap meenemen, dan weet je gelijk hoe ze is.
O yeahhhhbbbhhhhhhhhhquote:Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met melk chocolade...
gewoon nog een jaartje endolife, zomer 2015 doet er pas toequote:
hey schatje wanneer mag ik jou eens laten genietequote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Meid, laat hem lekker geniete.
ik wil dat jij mij eens lekker in elkaar timmert...hnnngggquote:Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef seto het volgende:
[..]
hey schatje wanneer mag ik jou eens laten geniete
mmmquote:Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik wil dat jij mij eens lekker in elkaar timmert...hnnnggg
[ afbeelding ]
haha ja mooiquote:
Yeah, las het net man hier ergens. Fucking bad shit man, maar het komt wel goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja mooi
hij wordt nu geopereerd, hij is er wel erg aan toe .. ook gewoon van beide benen de quads gescheurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |