SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
ewwwwwquote:Op maandag 27 januari 2014 18:16 schreef seto het volgende:
ik zou de ass van die gym chick kapot hard likken
Ben jij die op je plaatje ?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:13 schreef Klokov het volgende:
Ik laat de vrouwelijke mascotte staan tenzij iemand betere suggesties heeft
lekker met je tong erinquote:Op maandag 27 januari 2014 18:16 schreef seto het volgende:
ik zou de ass van die gym chick kapot hard likken
dat komt daarnaquote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zou er ook wel wat anders in drukken
hallo, nog meer pageviews voor dat zinloze topicquote:Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef G.R.S. het volgende:
Dit topic is echt vermakend zegVooral de communicatie tussen robjee en zozozo is het lezen waard
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=44&t=103516
Vermakelijk* bby, dat een allochtoon je dat nog moet vertellen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef G.R.S. het volgende:
Dit topic is echt vermakend zegVooral de communicatie tussen robjee en zozozo is het lezen waard
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=44&t=103516
Nee, je wordt niet oud; je bent gewoon een faggot.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef Drinky het volgende:
Wat een anker zeg. Om 8:30 gaan slapen, om 11 uur wakker en 2100kcal naar binnen gewerkt, om 15:30 weer gaan slapen en nu weer wakker.
Vandaag leg en back en bicep dag maar no squats vandaag jongons. Ik ben nog steeds niet hersteld van 4 dagen geleden "leg day", gewoon deadlifts en powercleans. Zal wel door al het uitgaan komen, begin echt oud te worden
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je wordt niet oud; je bent gewoon een faggot.
Kooje van 250ml is 35 kcl. Dit is zonder suiker.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind een cappucino wel nice maar nu hoor ik dat daar veel kcal inzitten!?? weet iemand hier het fijne van?
wajoo gekquote:Op maandag 27 januari 2014 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
Kooje van 250ml is 35 kcl. Dit is zonder suiker.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
Ik snap niet dat mensen Jesse van de Velde afbranden.
Iedereen weet wel dat bewerkte producten slecht zijn voor je body.
Er zitten allerlei E-stoffen in. Kijk eens wat hebben we veel kankerpatiënten.
Natuurlijk zijn er genoeg tegenstanders die hem willen afbranden om zo hun troep te verkopen.
Mensen neem gewoon echte en eerlijke voeding, en ga lekker zijn groene smooties maken.
Wil je er jonger uitzien en 10 jaar langer leven.
Wil je geld besparen?
Het enige wat de voedingsindustrie doet is de domme mensen verleiden.
Wees wijs. Jesse probeert het op een eerlijke manier.
quote:wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven
Gewenste oplossing
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je wordt niet oud; je bent gewoon een faggot.
Mooie parels in dat klacht.nl topicquote:Op maandag 27 januari 2014 19:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die reactie had ik ook kunnen maken. Kan me niet voorstellen dat dat echt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |