nee hoor, hij moet gewoon opschietenquote:
haha 4 secondenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoor, hij moet gewoon opschieten
3 te lang...quote:
Yup.. Maar niet echt iets wat toonbaar is.. Moet nog eens mooie locatie zoeken en geduld vinden daarvoor..quote:Op maandag 27 januari 2014 15:23 schreef Ynske het volgende:
Is er hier eigenlijk al eens iemand bezig geweest met het fotograferen van sterrensporen?
t voelde veel langerquote:
Alweer? Vorige ronde ook al. Moet ie zeker weer eerst zijn Mac Pro van vijfhonderdmiljoenmiljardeuro opstarten?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoor, hij moet gewoon opschieten
Is mooi man, direct foto's krijgen en kijkenquote:
ik ben laatst op de hei geweest, maar idd KOUHOUDquote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yup.. Maar niet echt iets wat toonbaar is.. Moet nog eens mooie locatie zoeken en geduld vinden daarvoor..
Bestaat lapo>fipo niet meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:27 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de Fok!Fotografie Slowchat!
Fotografie is natuurlijk een hele serieuze zaak, maar de fotograaf erachter is natuurlijk niet altijd even serieus met fotografie bezig! Kortom, wij zijn ook mensen die af en toe probleempjes hebben met auto's of de economische crisis, peinzen over wat we vanavond zullen gaan eten en we maken ons ook wel eens zorgen om wanneer de wasmachine het zal begeven... Slowchat time!
Merken
Canon || Nikon || Pentax || Sony || Olympus || Panasonic || Leica || Fuji || Hasselblad || Mamiya
Handige Links
DPReview || DxO
En hier verder...
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Alweer? Vorige ronde ook al. Moet ie zeker weer eerst zijn Mac Pro van vijfhonderdmiljoenmiljardeuro opstarten?
was een inside jokequote:[..]
Is mooi man, direct foto's krijgen en kijken
kun je jezelf lerenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Merlijn het volgende:
Oh jee. Ik heb mezelf weer eens iets in het hoofd gezet: Ik wil gitaar leren spelen...
Echte gitaar of luchtgitaar?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Merlijn het volgende:
Oh jee. Ik heb mezelf weer eens iets in het hoofd gezet: Ik wil gitaar leren spelen...
Dat moet je dan ook handmatig doen (op oneindig).quote:Op maandag 27 januari 2014 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb weleens geprobeerd sterren te fotograferen als je dat bedoeld? Maar lukt mij niet want krijg dat scherp focussen niet voor elkaar.
Handmatige focus en gewoon een rits van foto's schieten terwijl je langzaam aan de focus ring draait. Dan moet er wel 1 scherp zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb weleens geprobeerd sterren te fotograferen als je dat bedoeld? Maar lukt mij niet want krijg dat scherp focussen niet voor elkaar.
Ja dat weet ik. Weet niet wat ik verkeerd deed. Binnenkort nog eens doen. in Noorwegen al is dat niet binnenkort natuurlijk haha.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook handmatig doen (op oneindig).
Ik ben een meester in luchtgitaar!quote:Op maandag 27 januari 2014 15:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Echte gitaar of luchtgitaar?Ik zou voor die laatste gaan. Is makkelijker.
Op oneindig focussen en zorgen dat je, als je ze scherp wilt, je niet boven het sommetje uit komt (wat was dat ook alweer?) in sluitertijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je bent traahaaag!quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja, als je op pad gaat ook dat jaquote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben laatst op de hei geweest, maar idd KOUHOUD
en in mn eentje toch niet zo'n heel goed idee
eens kijken of ik een vriend binnenkort zo gek krijg om mee te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |