Daar lijkt het inderdaad wel op ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:33 schreef banapples het volgende:
[..]
Hij is hartstikke gestoord die vent.
Peter is omgelegd door de glitterplaatjesmaffia?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Remqo het volgende:
Het is mij ten gehore gekomen dat er iets vreselijks met Peter van Opdorp gebeurd is,
Dit kwam ik tegen op zijn LTOWLY pagina:
[ afbeelding ]
Tijd voor een zwart lintje?
Ik geloof er echt helemaal niks vanquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Remqo het volgende:
Het is mij ten gehore gekomen dat er iets vreselijks met Peter van Opdorp gebeurd is,
Dit kwam ik tegen op zijn LTOWLY pagina:
[ afbeelding ]
Tijd voor een zwart lintje?
Die reacties bij dat bericht zijn goed vermaak moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:47 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik geloof er echt helemaal niks van
Is hij je vriendje op facebookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die reacties bij dat bericht zijn goed vermaak moet ik zeggen.
Tijd om Peter van Opdorp publiekelijk aan de schandpaal te nagelen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:27 schreef Maringo het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)spaginas-op-facebook
Al het commentaar gelezen en heb gelachenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft gelukkig ook niet
https://www.facebook.com/(...)81724&type=1&theater
Ik denk dat Jelske Post voor ons allen spreekt:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:39 schreef banapples het volgende:
[..]
Al het commentaar gelezen en heb gelachen
Wilma baalt wel:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik denk dat Jelske Post voor ons allen spreekt:
[ afbeelding ]
Kan ik mij wel voorstellen. Ik weet nu ook even niet welk lintje ik op moet speldenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En Maria vindt het wel erg, maar maakt zich toch vooral zorgen om de mooien plaatjes
[ afbeelding ]
Ik doe even een korte wissel tussen mijn bruine en mijn blauwe maar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:05 schreef banapples het volgende:
[..]
Kan ik mij wel voorstellen. Ik weet nu ook even niet welk lintje ik op moet spelden
Het zou zo maar kunnen, of een boze huismoeder met pittig kapsel die met een deegroller verhaal kwam halen bij Peter,... wie zal het zeggen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Peter is omgelegd door de glitterplaatjesmaffia?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |