Ja dat is makkelijk als je vanaf de andere kant komtquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En even verderop eentje met einde 60km.....
Dan ben je dus met 80 over een kruising gereden..?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:32 schreef Y0ghurtj3 het volgende:
[..]
Ja dat is makkelijk als je vanaf de andere kant komt
En de bocht precies op de grens: ook 80! En het pikke donker (want straat verlichting is er daar niet).quote:Op maandag 27 januari 2014 19:35 schreef Snowballed het volgende:
Dan ben je dus met 80 over een kruising gereden..?
Tja mijn navigatie zegt bij de veerboot ook dat ik rechtdoor moet.... of ie er nou wel of niet ligt...quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef _Arthur het volgende:
[..]
En de bocht precies op de grens: ook 80! En het pikke donker (want straat verlichting is er daar niet).
Maar deze 'weg' staat in veel vaginatie als zijnde een 'doorgaande'-weg aangegeven. Dus als je van Poppel naar bv Esbeek rijdt op je navigatie, dan zal de oudere systemen je over deze weg sturen. In de zomer goed te doen, op wat gaten en hobbels in de weg, maar niet in wintertijd.
Eigenlijk wel jammer in dit geval dat er een bospad lag, ipv een veerbootquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Snowballed het volgende:
Tja mijn navigatie zegt bij de veerboot ook dat ik rechtdoor moet.... of ie er nou wel of niet ligt...![]()
Dit stuk weg leent zich in geen velden of wegen om met 80km/u overheen te scheuren. Zeker niet als het donker is. (Neem niet weg dat het niet kan).quote:Maar bij het cafe staat een bordje met Tulderheyde, en verderop waar het onverharde begint is ook nog een kruising... (en dan ben je er ook al twee voorbij)
Tja als ts het allemaal niet snapt zou ie kunnen overwegen om zn rijbewijs vrijwillig in te leveren..
Ik krijg toch een beetje het idee dat ts de grens niet over had moeten gaan...quote:Op maandag 27 januari 2014 20:00 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer in dit geval dat er een bospad lag, ipv een veerboot
[..]
Dit stuk weg leent zich in geen velden of wegen om met 80km/u overheen te scheuren. Zeker niet als het donker is. (Neem niet weg dat het niet kan).
TS zal wel als een domme gans z'n navigatie gevolgd hebben en het nadenken hebben willen overlaten aan de verzekering. Die dus 'lekker puh' zegt.
Ik las vaginatie.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Hij reed 80 en z'n vaginatie zei dat ie rechtdoor moest. Wie heeft er dan koplampen nodig
Tik dan geen vaginatie in smeerlapquote:
Als je voor een vagina een navigatie nodig hebt......dan ben je het spoor echt bijster.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef _Arthur het volgende:
[..]
En de bocht precies op de grens: ook 80! En het pikke donker (want straat verlichting is er daar niet).
Maar deze 'weg' staat in veel vaginatie als zijnde een 'doorgaande'-weg aangegeven. Dus als je van Poppel naar bv Esbeek rijdt op je navigatie, dan zal de oudere systemen je over deze weg sturen. In de zomer goed te doen, op wat gaten en hobbels in de weg, maar niet in wintertijd.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef CruisinDen het volgende:
Wat boeit het nou in godsnaam of het TS zijn eigen schuld is of niet?
Kan me voorstellen dat als TS daar niet helemaal de weg weet geloof lekker doortuft en uiteindelijk op zo'n onverharde weg komt, die blijkbaar vanuit zijn richting niet aangegeven stond, ook gewoon denkt van: ja ik probeer het maar.
Om in ieder geval nog een beetje advies te geven: alle bewijzen verzamelen en dan misschien nogmaals naar je verzekering gaan of evt wegbeheer? Proberen kan allicht.
En die boer dan zo van: "Doar he'j d'r wier zo'n ene den nich veur'n kan ..."quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb zoiets zelf ook een keer gehad, ik reed ergens bij Tubbergen (Overijssel) en ik had mijn TomTom op de kortste weg naar huis ingesteld![]()
, en ja het was ook donker.
Toen kwam ik over wat onverharde wegen (nee geen bordje gezien, was er vast wel), eerst ging het nog wel maar toen zag ik in de verte grote plassen weerkaatsen in het licht.
Als ik daar langzaam doorheen reed of stapvoets dan had ik het nooit gehaald, van te voren gas erop om snelheid te maken en toen was het beroerdste achter de rug![]()
Maar als ik vast was komen te zitten, dan had ik gewoon bij een boerderij aangeklopt voor hulp.
Voor een fles jonge jenever trekt die boer je er effe wel uit. Stuk goedkoper dan een sleeptoko a 250,-quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef r_one het volgende:
En die boer dan zo van: "Doar he'j d'r wier zo'n ene den nich veur'n kan ..."
Goed punt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:09 schreef Leipo666 het volgende:
Mep je verzekering om de oren met het feit dat het een openbare weg is en je er dus gewoon mocht rijden
Je hebt nooit de openbare weg verlaten, ook niet na een bordje "einde verharding"
Onverhard betekend nog niet dat het offroad is
Je bent blind? op een gegeven moment zie je toch dat de weg stoptquote:Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef Y0ghurtj3 het volgende:
aangezien ik niet kon weten dat de weg op zou houden
En die fles heb je standaard in je kofferbak liggen voor het geval dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:26 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Voor een fles jonge jenever trekt die boer je er effe wel uit. Stuk goedkoper dan een sleeptoko a 250,-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |