Geen wonder dat ze huilt. Zou jij zelf aan je kruis willen hangen?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:30 schreef Hallmark het volgende:
Dat deed ik al een beetje (in zo'n harnas-geval, vind ik makkelijker dan draagdoek). Maar begrijp ik het goed dat ik d'r elke wakkere seconde zou moeten meenemen??
Dat zijn details, lieverd. Ik ben papa, geen mama. Maar toch bedankt voor de tip.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:37 schreef Vlindur het volgende:
Geen wonder dat ze huilt. Zou jij zelf aan je kruis willen hangen?
Lekkere vader ben jij dan als de heupjes van je dochter je geen hol interesserenquote:Op maandag 27 januari 2014 14:38 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat zijn details, lieverd. Ik ben papa, geen mama. En dit soort details interesseert me echt geen hol.
Waar zie jij dat hij een slecht draagharnas heeftquote:Op maandag 27 januari 2014 14:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Lekkere vader ben jij dan als de heupjes van je dochter je geen hol interesseren![]()
Een *harnas* is per definitie slecht. Die dingen zijn voorgevormd en niet op de beste manier voor de baby.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar zie jij dat hij een slecht draagharnas heeft
Harnas, doek, drager, wij kerels scheren alles over 1 kam. Ik vind het belachelijk dat jij er van uit gaat dat Hallmark niets geeft om zijn dochter.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Een *harnas* is per definitie slecht. Die dingen zijn voorgevormd en niet op de beste manier voor de baby.
De goede doeken en dragers vormen zich naar de baby. Harnassen vouwen de baby in de drager. Dus nee. Dat is niet goed.
Hier helpt een andere omgeving wel even. Boxkleed op de grond, dan kan hij met de katten kletsen. Andere speeltjes aanbieden. In de kinderstoel bij mij aan tafel zetten, dat soort.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:57 schreef Hallmark het volgende:
We hebben een baby van 7 maanden. Die ligt uiteraard regelmatig in de box of op het kleed te spelen met dingetjes. De laatste tijd lijkt ze uitgekeken op spelen, o.i.d. want als ik niet met haar bezig ben (bijv. wandelen of eten geven) dan brult ze hard. Niet huilen, maar meer schreeuwen.
Nou vind ik het heerlijk om even te wandelen, maar ze brult al als ik een kop koffie ga halen.
Het gekke is dat ze tot nu toe het heerlijk vond om te spelen met van die stoffen boekjes, zachte blokken, etc. Maar daar lijkt ze allemaal op uitgekeken.
Ideeen?
Wie weet bedoelt hij wel een ergonomische draagzak.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Een *harnas* is per definitie slecht. Die dingen zijn voorgevormd en niet op de beste manier voor de baby.
http://www.draagkrachtig.nl/over-babybungels
De goede doeken en dragers vormen zich naar de baby. Harnassen vouwen de baby in de drager. Dus nee. Dat is niet goed.
Graag gedaanquote:
Ik heb het geprobeerd maar gek genoeg gaat hij er juist harder van brullen.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:23 schreef Woelwater het volgende:
Is dat brullen niet gewoon af te leren met een plantenspuit?
Snap ik niets van, de kat reageerde er ook al niet goed opquote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar gek genoeg gaat hij er juist harder van brullen.
Jaquote:Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje belt de kinderbescherming
Echt, lekkere vader ben jij dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |