Hij zal dat ongetwijfeld wel weten maar hij praat in ieder geval niet. Ik kan hem wel naar buiten doen en vervolgens naar bed gaan maar dan weet ik niet wanneer hij weer naar binnen wilt.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:52 schreef Scuidward het volgende:
Denk dat je beter een raam open kan zetten als het om de frisse lucht gaat.
Kan hij evt. ook naar buiten. Tenzij je serieus was, dan weet ik het niet ... zo'n poes weet wel wat gezond is en niet toch?
Echte bazen gaan dan naast de kat op de galerij liggen. En een kattenluik vind jij zeker onveilig?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Hij zal dat ongetwijfeld wel weten maar hij praat in ieder geval niet. Ik kan hem wel naar buiten doen en vervolgens naar bed gaan maar dan weet ik niet wanneer hij weer naar binnen wilt.
Een kattenluik en een gesloten portiek?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Echte bazen gaan dan naast de kat op de galerij liggen. En een kattenluik vind jij zeker onveilig?
Want je 48" Full HD zou maar gestolen worden ...
Ik mag geen kattenluik aanbrengen aan de deuren.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Echte bazen gaan dan naast de kat op de galerij liggen. En een kattenluik vind jij zeker onveilig?
Gesloten galerij, dus hij kan geen kant op? Zou eerder bang zijn dat hij valt.
Ja ik las weer te snel ...quote:Op maandag 27 januari 2014 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een kattenluik en een gesloten portiek?
Bullshit want er zijn ook kattenluikjes die openen met een chip. Als je je kat dan gechipt hebt.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gesloten galerij, dus hij kan geen kant op? Zou eerder bang zijn dat hij valt.
Dan hou je je kat binnen als het vriest.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik mag geen kattenluik aanbrengen aan de deuren.
Ik weet wel dat hij zich aanpast alleen ik vraag me af wat gemiddeld de grens. ik denk niet dat hij -40 overleefd. Niet dat wij -40 gaan meemaken.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:04 schreef trovey het volgende:
De vacht van de kat past zich aan aan de koude en zeker als het beest altijd buiten loopt, verder zal hij/.zij wel een beschut plekje opzoeken als het te bar gaat worden, wilde dieren doen dat tenslotte ook.
Mijn grootste angst.quote:Ik zou me eerder zorgen maken over een auto-ongeluk 's nachts want dan is je kat toch een stuk minder zichtbaar op straat en ja, minder auto 's nachts maar het hoeft er maar eentje te zijn.
Mijn binnenkater heeft een keer een nacht op de galerij doorgebracht bij -9 en die had echt geen aangepaste vacht door de koudequote:Op maandag 27 januari 2014 14:10 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij zich aanpast alleen ik vraag me af wat gemiddeld de grens. ik denk niet dat hij -40 overleefd. Niet dat wij -40 gaan meemaken.
[..]
Mijn grootste angst.![]()
Mijn beste keus is om dat beest naar buiten te laten wanneer ik naar mijn werk ga. Wat ik hem inmiddels wel heb aangeleerd is dat hij zijn behoefte buiten doet en de kattenbak gebruikt wanneer het echt niet anders kan.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:16 schreef BartNH het volgende:
Katten kunnen prima buiten 's nachts en je kunt ze snel aanleren een keus te maken. Wel consequent blijven dus niet om de haverklap dat beest alsnog binnenlaten midden in de nacht.
de onze komt juist naar binnen om op de bak te schijtenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Mijn beste keus is om dat beest naar buiten te laten wanneer ik naar mijn werk ga. Wat ik hem inmiddels wel heb aangeleerd is dat hij zijn behoefte buiten doet en de kattenbak gebruikt wanneer het echt niet anders kan.
Die van ons ook. En dat vind ik wel prima, eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:10 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
de onze komt juist naar binnen om op de bak te schijten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |