abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136004871
Vorige OP:

Onlangs 35 geworden en nog steeds onvrijwillig maagd! Wie herkent dit en zit hier ook mee? Post!

En verder!

Deel 3 alweer :P

En? Nog geneukt? :D
pi_136004885
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bij complicate moet je heel, heel specifiek zijn. Anders heb je weer 100 posts discussie.
:')
pi_136004947
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bij complicate moet je heel, heel specifiek zijn. Anders heb je weer 100 posts discussie.
Dat blijkt. Daarom stond er 'in het algemeen' in mijn post, maar dat mocht niet baten. :P

Het is ook lastig om het over situaties te hebben waar zoveel uitzonderingen op zijn. Misschien zijn het juist die uitzonderingen die een betere doelgroep zouden vormen voor onvrijwillig maagden of onzekere mensen, maar in de praktijk kun je beter je kansen spreiden denk ik.
pi_136005011
Uitzonderingen of niet, over het algemeen voldoen onzekere, oudere maagden aan een aantal kenmerken. Daarnaast is er gewoon een aantal succesfactoren waarmee je vrouwen kunt versieren. Dat ze niet op iedereen werken (bijvoorbeeld complicate) mag als logisch worden verondersteld, en hoe je dus niet steeds opnieuw te nuanceren.
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 13:51:53 #5
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136005102
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En waarom maakt dat 'het gedoe over dat mensen maar lekker zichzelf moeten zijn' onzin?
Omdat als je:

[..]

Je dus jezelf al niet bent.. want jezelf ben je met die zenuwachtigheid :+
Goed punt, wel. Maar als je zo'n zenuwachtig persoon bent en je hebt later eens een vaste relatie, dan ben je toch niet meer zenuwachtig naar je vrouw toe? En als je lekker in je eentje zit te chillen (wanneer mensen het meest zichzelf zijn) ben je toch ook niet zenuwachtig?
Dat bedoel ik er meer mee.

Ik neem dan ook wel een beetje mezelf als voorbeeld (maar weet wel dat er veul meer van zulke relaties zijn). Ik doe namelijk niet anders waar mijn vriend bij is dan wanneer ik alleen ben. En ik heb gemerkt dat ik dat in vorige relaties niet altijd kon, waardoor je al liever eens een dagje of wat in last om even alleen te zijn en weg van je relatie. Heel vermoeiend om niet alles zo te kunnen doen wat voor jou het fijnst voelt, namelijk hoe je zou doen als je alleen was.
Nu heb ik dus echt het gevoel compleet mezelf te kunnen zijn in mijn relatie, en dat is zo'n verschrikkelijke opluchting, zo relaxed. Dan weet je ook gewoon dat je elkaar digt om wie je daadwerkelijk bent, en niet pretendeert iemand te zijn wat je (eventuele) partner/hossel wil dat je bent.
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Exact! Alleen is het voor mij wel jammer dat mensen dit toch zien als onzekerheid (1e indruk-verhaaltje he? :P ), want dit werkt toch wel in m'n nadeel.
Die eerste indruk is in eerste instantie het belangrijkste idd, want dat maakt toch of iemand bij je blijft hangen voor een praatje of het liefst gelijk het gesprek af kapt en weer verder gaat met whatever ze aan het doen was :P
Maar als je het dan globaal bekijkt is het maar een klein puntje waar je aan hoeft te werken :Y
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Omdat met "jezelf zijn" vaak wordt bedoeld dat iemand zou moeten veranderen. Maar misschien is hij zo wel zichzelf. Het is niet wie je bent, maar hoe je met jezelf omgaat, chick.

Uiteindelijk lood om oud ijzer. Het doel is om beter met vrouwen om te kunnen gaan, daar zijn we het over eens.
Dan heb je totaal niet begrepen wat 'jezelf zijn' in houdt. Want dat is juist het tegenovergestelde van je anders voor doen dan je bent/je moeten veranderen.
Ik vind 'jezelf zijn', zo zijn zoals je in je eentje chillende ook bent.

Het belangrijkste lijkt mij juist in een relatie dat iemand valt op wie je bent :P
Maar heb wel het idee dat we een beetje langs elkaar heen praten zo en idd wel op dezelfde conclusie uit zijn verder :P
Fuck the EBU.
pi_136005107
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat blijkt. Daarom stond er 'in het algemeen' in mijn post, maar dat mocht niet baten. :P

Het is ook lastig om het over situaties te hebben waar zoveel uitzonderingen op zijn. Misschien zijn het juist die uitzonderingen die een betere doelgroep zouden vormen voor onvrijwillig maagden of onzekere mensen, maar in de praktijk kun je beter je kansen spreiden denk ik.
Onzekerheid dus ook. Uit zich op zo enorm veel verschillende manier dat je dat niet kunt veralgemeniseren.

Wees blij dat iemand zoals complicate nadenkt en genuanceerd reageert. Kunnen velen in deze reeks beter gebruiken dan omlijnde taal denk ik zomaar. :s)
pi_136005115
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat blijkt.
Wat blijkt? ik kan er niets aandoen dat jij mijn post niet snapt, Natuurlijk kan je alles "over het algemeen " zeggen maar dat neemt niet weg dat er uitzonderingen zijn en tja, dan mag ik het ook wel herhalen hoor en nuance leggen! :{w
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_136005130
Wat ik me eigenlijk afvroeg -nu heb ik niet elke post gelezen van alle topics- maar het lijken alleen mannen te zijn die nog maagd zijn op oudere leeftijd??

Of heb ik de vrouwen even gemist die dat hier hebben verteld?
Do what you love, love what you do!
pi_136005159
En gezonde spanning voor een date lijkt me wel normaal. Zou me zorgen maken of ze anders geen cyborg uit de toekomst is. :s)
pi_136005162
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:51 schreef Moira. het volgende:
[..]

Die eerste indruk is in eerste instantie het belangrijkste idd, want dat maakt toch of iemand bij je blijft hangen voor een praatje of het liefst gelijk het gesprek af kapt en weer verder gaat met whatever ze aan het doen was :P
Maar als je het dan globaal bekijkt is het maar een klein puntje waar je aan hoeft te werken :Y
En hoe stelde je voor dat ik ging werken aan iets wat een ander ervaart?
Gewoon niet nerveus zijn dus ofzo? :P
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:
En gezonde spanning voor een date lijkt me wel normaal. Zou me zorgen maken of ze anders geen cyborg uit de toekomst is. :s)
Een relatieterminator _O- :P
pi_136005224
quote:
Die moet ik nog afvinken op mijn lijst, dus die zou ik graag tegenkomen :7
pi_136005237
quote:
15s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

:')
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Wees blij dat iemand zoals complicate nadenkt en genuanceerd reageert. Kunnen velen in deze reeks beter gebruiken dan omlijnde taal denk ik zomaar. :s)
Blij te horen dat er nog mensen zijn die graag nuance leggen in plaats van "over het algemeen" dit dat. :') Maar goed...
pi_136005257
Maar goed, zijn hier momenteel überhaubt nog oudere maagden aanwezig?? :)
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 13:56:41 #14
288245 crew  Moira
pi_136005303
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En hoe stelde je voor dat ik ging werken aan iets wat een ander ervaart?
Gewoon niet nerveus zijn dus ofzo? :P
Ja, dat is lastig idd. Dat is dan ook juist het hekelpunt hehe :P
Dan is het voor elke persoonlijke situatie denk ik belangrijk dat je een zo objectief mogelijk beeld krijgt van verschillende kanten, zodat je een beetje een beeld krijgt van wat er mis gaat.
Zoals in het vorige topic besproken; soms is het zoiets simpels als een houding of tic waarop mensen dan op afknappen. Wat soms juist achteraf heel simpel bleek om aan te passen, en als je eenmaal ziet dat het werkt verdwijnt die nervositeit vanzelf.

Maar het is altijd makkelijker gezegd dan gedaan, natuurlijk. Anders had je de moeite niet.
Hoewel ik dus wel nogmaals heel graag de nadruk wil leggen op 'niet proberen te hosselen' en 'gewoon jezelf zijn' hehe :')
Fuck the EBU.
pi_136005308
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:55 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Blij te horen dat er nog mensen zijn die graag nuance leggen in plaats van "over het algemeen" dit dat. :') Maar goed...
Het gaat dan ook vaak om de details :)
En iemand wegzetten omdat ze een andere mening is, vind ik gewoon niet zo genuanceerd :P
pi_136005349
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En iemand wegzetten omdat ze een andere mening is, vind ik gewoon niet zo genuanceerd :P
Jij snapt mij ^O^
pi_136005359
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja, dat is lastig idd. Dat is dan ook juist het hekelpunt hehe :P
Dan is het voor elke persoonlijke situatie denk ik belangrijk dat je een zo objectief mogelijk beeld krijgt van verschillende kanten, zodat je een beetje een beeld krijgt van wat er mis is.
Zoals in het vorige topic besproken; soms is het zoiets simpels als een houding of tic waarop mensen dan op afknappen. Wat soms juist achteraf heel simpel bleek om aan te passen, en als je eenmaal ziet dat het werkt verdwijnt die nervositeit vanzelf.

Maar het is altijd makkelijker gezegd dan gedaan, natuurlijk. Anders had je de moeite niet.
Hoewel ik dus wel nogmaals heel graag de nadruk wil leggen op 'niet proberen te hosselen' en 'gewoon jezelf zijn' hehe :')
Dus jouw voorstel is om m'n nerveusiteit te gaan camoufleren omdat sommige dimwits het verschil tussen nerveusiteit en onzekerheid niet kunnen zien?

No thanks! _O-

Edit: Dat is voor mij onbegonnen werk :N
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 13:59:34 #18
288245 crew  Moira
pi_136005439
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus jouw voorstel is om m'n nerveusiteit te gaan camoufleren omdat sommige dimwits het verschil tussen nerveusiteit en onzekerheid niet kunnen zien?

No thanks! _O-
Zeg, je hebt er wel een handje van om me verkeerd te begrijpen he? :P
Ik had het hier namelijk in eerste instantie helemaal niet over :')
Fuck the EBU.
pi_136005463
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zeg, je hebt er wel een handje van om me verkeerd te begrijpen he? :P
Ik had het hier namelijk in eerste instantie helemaal niet over :')
Ik had het uitsluitend daarover ;)
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 14:01:00 #20
288245 crew  Moira
pi_136005492
Bovendien moet je zoiets niet camoufleren, maar wégwerken als het je in de weg zit.

In principe zou je niks aan jezelf moeten aanpassen als je dat niet wil, en je je goed voelt bij jezelf.
Maar op het moment dat het niet werkt bij de meisjes en dat je dat als probleem gaat ervaren, moet je het toch júíst bij jezelf zoeken, en kunnen kleine aanpassingen al voldoende zijn om het wél te laten lukken.
Je wil het, of je wil het niet.
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 14:01:17 #21
288245 crew  Moira
pi_136005507
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik had het uitsluitend daarover ;)
Dan praten we nogal langs elkaar heen ;)
Fuck the EBU.
pi_136005525
quote:
Hetzelfde geldt trouwens voor jaloezie! ;)
pi_136005558
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die details zijn alleen op individueel niveau interessant. En mensen die een andere mening hebben, zet ik weg in de hoek "totaal niet mee eens" ;)

Het is ergens ook opvallend dat de mensen die niet echt last hebben van gebrek aan aandacht en die niet zoveel kunnen met onzekere, oudere maagden het met elkaar eens zijn, versus de groep die in het schuitje zit/gezeten heeft of ermee sympathiseert.

Scheiding der geesten die wel eens bepalend kan zijn voor het probleem.
pi_136005560
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat blijkt? ik kan er niets aandoen dat jij mijn post niet snapt, Natuurlijk kan je alles "over het algemeen " zeggen maar dat neemt niet weg dat er uitzonderingen zijn en tja, dan mag ik het ook wel herhalen hoor en nuance leggen! :{w
Doe nou niet alsof je post zo ingewikkeld is. Ik hou wel van nuance maar daar heb je in dit soort discussies niet veel aan. Zoals gezegd zijn sommige maagden zijn nog maagd omdat ze onzeker zijn en dat werkt afstotelijk. Durven ze dan ook geen initiatief te nemen dan wordt het helemaal lastig om contact te leggen.

"Ja maar sommige vrouwen..."

Nee. Gewoon nee.

Sommige vrouwen houden ook van junkies. Hoe groot zullen je kansen zijn als je alleen jezelf kunt zijn bij die vrouwen? Als je onvrijwillig maagd bent is het niet nuttig om je op een specifieke doelgroep te richten wat jou misschien wel aantrekkelijk vindt ipv aan je onzekerheid te werken. Bovendien is het voor onzekere mensen zelf ook niet fijn om zich zo te voelen, dus win-win als je daar iets aan kunt doen.

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
Uitzonderingen of niet, over het algemeen voldoen onzekere, oudere maagden aan een aantal kenmerken. Daarnaast is er gewoon een aantal succesfactoren waarmee je vrouwen kunt versieren. Dat ze niet op iedereen werken (bijvoorbeeld complicate) mag als logisch worden verondersteld, en hoe je dus niet steeds opnieuw te nuanceren.
pi_136005564
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:01 schreef Moira. het volgende:
Bovendien moet je zoiets niet camoufleren, maar wégwerken als het je in de weg zit.

In principe zou je niks aan jezelf moeten aanpassen als je dat niet wil, en je je goed voelt bij jezelf.
Maar op het moment dat het niet werkt bij de meisjes en dat je dat als probleem gaat ervaren, moet je het toch júíst bij jezelf zoeken, en kunnen kleine aanpassingen al voldoende zijn om het wél te laten lukken.
Je wil het, of je wil het niet.
Het zit me niet in de weg, als iemand op mij afknapt "omdat ik terecht nerveus ben", nou jammer dan, maar dan hoeft het van mij gelijk ook niet meer ;)

En weet je wel niet hoeveel moeite het kost om iets als nerveusiteit te gaan "wegwerken"?
"Kleine aanpassing" vind ik wel heel erg onderdreven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')